Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Mágus2 #54007 üzenetére

    az is 200E alatti kmben viszont a 20VT már kipróbáltam, a laggolást* leszámítva durván ment, mikor elkapta, túl durván, legalább is haver srác gyári 180-asához képest, ez meg elvileg 156-os, szemre basztatásnak tűnt a technika egy AB kat nagy kipu volt rajta.

    *szerinted mitől laggolhat?
    már mint úgy értem hogy lenyomtam a gázt és gondolkodott, majd jól meggondolta és elkezdett menni mint a paraszt bárhol, meg alacsony fordulaton (1000-1700) fulladékony volt rutinozásnál pl simán meglehet vele fulladni, hiba nem volt benne, proba kör után se mértértékeken se láttunk semmi furcsát, valami sziszegett viszont a motortérben, ill gáz pumpálásra kormolt, gyanítom valahol kifújhat, egy vákum cső lyukas volt, hullámzott is az alapjárat, csere után az rendbe jött.
    tudom hogy nem sok info de ha esetleg lenne valami tipped :B
    8th: isten mentsen engem a 150le-s AGU-tól :)

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák