- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz laabom #172992 üzenetére
Szia!
Ahogy a fed.comp visszaszámol: ha rugalmas periódus van beállítva, akkor a gép kalkulál a romló állagú olajjal is. A 2 év / 30e km az csak egy elméleti maximum. Sok rövid táv esetén rövidebbre kell venni a periódust.
A márkaszervizes olajcsere szó szerint fáj, olyan 50K Ft-ra tippelem. (Golf7-re 60K körül van)rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz laabom #175868 üzenetére
Én a helyedben a használt piacon vadásznék valami gyári VW alufelnit/acélfenit, arra meg olyan gumit veszel amit akarsz. Nem hinném, hogy rámegy a 15-ös kerék ezért 16 alatt ne is nagyon nézegess. De meg kell nézni egy másik T-Crosst ami 16 van szerelve, hogy mennyire van a fék a felnitől.
Nekem már a Golfra se megy fel a 15-ös kerék. Mondjuk nagy fékek is vannak elől a sok súly miatt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz laabom #175868 üzenetére
Az acélfelnit gondold át, én is mit kaptam érte .
16-os alut lehet venni olcsón is, keresni kell.
Ha megveszed a gyári szűrőt (van webáruház, ahol találsz) és olajat, senki nem mondja meg, hogy le lett cserélve otthon. Én is lecseréltem párezer után.
Ha ezüst színű a szűrő, akkor tudok mondani forrást. -
i-sti
senior tag
válasz laabom #178827 üzenetére
A "kenguruzásra" gondolsz?
[Volkswagen acknowledges problem with 1.5 TSI Evo engine]Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz laabom #183665 üzenetére
Rugalmas perióduson vagy? Ha igen akkor nem cseréltetnék előbb olajat mint ahogy a gép kéri, ezekbe már nem MOL Botond olajat tesznek. Nekem is az kezdeti 30k km-ről már lement 25k km-re a csere időpontja.
A számlálót restelik és újra indul a számolás.#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz laabom #183669 üzenetére
Ha nem flottás saját autó és hosszú távra tervezel vele 200e Km felett akkor meghálálhatja a sűrűbb csereperiódust
Ha flottás és úgyis cserélődik akkor mindegy( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz laabom #183669 üzenetére
Meg tudod nézni a gépjármű menüben, nálam külön ír egy km értéket az inspekcióra és külön egyet az olajcserére (amelyik előbb teljesül akkor kell menni). A BC szigorúan felügyeli a használati körülményeket (hány hidegindítás van, az olaj hányszor éri el az üzemi hőfokot) és ebből kalkulálja ki az olaj milyen gyorsan degradálódik. Előbb szvsz felesleges cserélni de ha megnyugtat akkor lehet előbb is, ártani nem ártasz vele.
Ezt a 10 ezrenként cserélj olajat ott érdemes tartani ahol még nem elemzi a BC a használatot és nem longlife olaj megy a kocsiba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz laabom #183674 üzenetére
Miért ne törölnék ha cseréve lett az olaj, max ha elfelejtik akkor nem indítják újra a szerviz ciklust, rá kell kérdezni olaj csere után hogy újraindították
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tin
veterán
válasz laabom #183674 üzenetére
Ha olajat cserélnek, miért ne resetelnék? De amúgy még talán a YouTube-on is van video, hogy kell resetelni. Én is dilemmában vagyok, 12e km, de 28e-t mond még mindig a kocsi, mert amúgy 90% városon kívüli és pályás használat. A márkaszerviz hülyének fog nézni, de mivel már csak 2/3 nivónál van az olaj, erősen gondolkozom a cserén. Persze jó lenne tudni, mennyi lesz. Mert az tuti, hogy itt a márkaszerviz tolla vastagon fog fogni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz laabom #183674 üzenetére
Márkaker reseteli a számlálót, akármikor cseréled. Akár naponta is cserélheted csak egyrészt a pénzed égeted másrészt feleslegesen terheled a környezetet. Pesze a másik véglet a fix 30 ezres olajcsereperiódus... de erre találták ki a rugalmas intervallumot. Ha maximalista vagy és enm bízol a rugalmas ciklusban akkor is mehet 15k/1év intervallum.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz laabom #183693 üzenetére
Én itt Németországban megkérdeztem a kb 300 km-es kocsiról a hivatalos szervizt amikor téli gumit vettem rá, és hülyének néztek, hogy miért akarom cserélni előbb. De kedvesek voltak, megnézték a gépben alvázszám szerint, és mondták, hogy akkor vigyem ha a kocsi szól, azaz kb 30e km vagy 2 év.
Csak hát ugye az ember vigyázna a vasra, de "okosba" meg nem szívesen oldanám meg egy garis autón. -
d.tiborz
aktív tag
válasz laabom #183665 üzenetére
Szia,
Nekem 2019-es 1.0-ás Polo van.
Mivel én is hosszútávra tervezek az autóval, először 5e Km-nél, azután 20e-nél cseréltem olajat+szűrőt. Közben volt 10e-nél is kényszerből nagynyomású üa pumpa miatt, VW szervizben (akkor sem lett nullázva). Megvettem a gyári szűrőt, gyári ajánlású olajat, ismerős szerelő megcsinálta, nem lett nullázva a computer.
Rákérdeztem márkaszervizben, ahová járok 14 éve, hogy ér-e vmilyen hátrány ez miatt. Azt a választ kaptam, hogyha gyári cucc megy bele, semmi gond nem lesz, ők is megértőek voltak a sűrűbb csere miatt. -
válasz laabom #185169 üzenetére
Szia!
Létezik egy megoldás- vcds-sel át kell állítani gép által érzékelt akku feszültség minimumot és onnantól nem kapcsolja ki. Én nem támogatom mert az energiamanagement is megváltozik ami miatt az akksit többet és jobban akarhatja a kocsi tölteni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz laabom #191564 üzenetére
Jellemzően a kábelek kötegelői (ami öntapadósak sok esetben) engednek és kezdenek mocorogni ami vehemens mozgásnál hozzáverődik valami keményebbhez. Ha te magad nem mész utána akkor esélytelen h márkaszerviz megcsinázza értelmes keretek között. Szerintem.
MOD
(#191565) Stylewars_kp: szerintem ismeri az autót már Amúgy magában abból a hibakódból bármit levonni azon túl hogy van egy hiba nem lehet generál ismeretek nélkül. Nekem pl anno a Maxon volt hasonló hibakódom, ott a turbó állító elektronika halálozott el , uh cserélni kellett a csiguszt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz laabom #191571 üzenetére
Ez tipikusan a "jóvanazúgy" hiba ha gariba akarod. Persze ha megfizeted akkor ki és beszerelik a műszerfalat is de nem valószínű h megéri. De ha pl alulról v a biztitábla felől látsz vezetékeket összefogva akkor lehet érdemes megmozgatni és hallgatni hátha.
(#191569) Kiskokó: a sok klímázás megette a villognivalót - 7.3 ha jól emlékszem. De még mindig menne lejjebb ha tudnám itthon tőteni. Meg hát azért vannak történések : 1 1,5 és 2
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
yodamester10
őstag
válasz laabom #191573 üzenetére
Az enyém nem garis de a szilent nyekergésre a válasz "ez ilyen" volt Évente befújom szilikon spray aztán ennyi.A márkakerek szerintem ilyenekkel nem szeretnek foglalkozni csak amiben van hasznuk mint pl a váltó mikrokapcsoló az autómba ami 15 ezer-be került és 51 a végszámla.
-
macilaci78
nagyúr
válasz laabom #199335 üzenetére
Első körben gari, ha próbálnak kifarolni, akkor kell még kicsit kakaskodni, ha ez is eredménytelen, akkor menj vissza a saját szerelődhöz. A márkaszerviznek alaposan meg kell indokolnia, miért nem garis, írják le részletesen töviről hegyire, adjanak ajánlatot a javításra. Ez jó mankó lesz a márkafüggetlen szerviznek, legalább az is kiderülhet, ornitológusok dolgoznak-e a márkaszervizben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Bandit21
addikt
válasz laabom #199341 üzenetére
Én keresnék pár másikat, illetve írnék a pohu nak is (bár az első mondat az lesz a válasznak, hogy elnézést de mi csak kereskedők vagyunk blablabla...)
Egy másfél éves autón szervíz után egy hónappal menjen már a klíma.
Kizárt hogy valami kart okozott benne? Akár valami rágás pl?
Persze a legjobb ha ők nem vették észre a múltkor se. Erre mondjuk mondta már nekem márka szerviz (Toyota ott is hagytam őket végleg) hogy bocs de a kötelező közbe mi csak azt nézzük ami az előírás. Egy héttel szerviz látogatás után szállt el a hátsó fék híd és mire eszre vettem hogy be fogott (5 km város lassú tempó) addig még főtt a tárcsa is. De akkor már pofa híd tárcsa csere ...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz laabom #199341 üzenetére
Le kell nyomáspróbázni a rendszert és kiderül hol ereszti el a gázt. Ha nem külsőbehatás miatt (klímahűtő lyukas) hanem mondjuk egy hibás tömítés miatt az viszont már garis probléma. Rámenősnek kell lenned anno mi is sokat vítunk a VW-el a garis javítások miatt. Nagyon szemét módon állnak a kérdéshez.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz laabom #199341 üzenetére
ha a klímahűtő lyukadt ki arra nincs garancia mert az nem gyártási hiba - mintha nem lehetne rosszul hegeszteni valamit...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
T-master
tag
válasz laabom #199341 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű. Függ attól is hogy hol a lyuk, külső-belső oldalon stb... A márkaszervíznek kötelező fényképpel vagy videófelvétellel dokumentálni a szivárgást ha garis a javítás, így nem marad sok kérdés... Szerintem nyugodtan vidd márkaszervízbe, pár hete egy Atecán cseréltem hűtőt + az egyik csövet mert a nyakánál kirohadt, a hűtő meg teljesen az aljánál ahová nem mehet kavics.
-
-
simonjoe
őstag
válasz laabom #199367 üzenetére
Hu bakker!!! A te autód is egy bird killer . Én is jártam így egyszer és hosszú időn keresztül kerestem, h mi az a Q...va büdös a garázsban, majd valamikor a szervizben leoperálták egy szegény veréb mumifikált tetemét a hűtőről. Nem értem, h miért nem vettem észre? Menet közben annak kellett volna hangja lennie.
Joe
-
Bandit21
addikt
-
Lacess
tag
válasz laabom #199375 üzenetére
Mivel kérdezted, itt egy -szigorúan- vélemény:
Mindenképp márkaszervizben csináltatnám meg a garanciás autót. Mivel állítod, hogy a klíma már korábban sem működött tökéletesen, lehet hogy nem is a madár okozza a gondot. Illetve lehet nem is a hűtő. Lehet, hogy tömör a rendszer és teljesen más a probléma.Még az is megtörténhet, hogy egy filléredbe sem fog kerülni, mivel garancia keretein belüli a dolog. A képen amúgy nem látszik komolyabb sérülés a hűtőn, de ez nem jelenti azt, hogy nem az sérült. Akár kavics által, korábban. Még sok garancia van az autóra, előjöhet bármi a későbbiekben is. Viszont ha máshol megcsináltatod, megvonhatják a garanciát a klímarendszer többi alkatrészére is. Nem akarok rémtörténetet faragni, de ha benézne később pl. egy elpárologtató-csere, de nincs már garanciád, na akkor nagyot koppan az áll, a számla láttán.Nem tudom elképzelni, hogy szemmel jól látható összeg lenne a különbség a külsős és a márkaszervizes ár között, ha a hűtőt cserélni kell. A lökhárítót biztosan le kell hozzá venni, de ha olyan a csatlakozások kialakítása, akár a hűtősort is szükséges lehet kimozdítani. Elég új autó, nem biztos, hogy minden sarkon szét fogják tudni igényesen szedni, majd összerakni.
Garanciás autót én biztosan márkaszervizben javíttatnék, ha fizetős lesz a vége, ha nem.
Jah, a madarat azért kivenném...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen