- DIGI internet
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mesterséges intelligencia topik
- SkyShowtime
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Amazon
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Programozás topic
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
akoska07
nagyúr
válasz akooos #143339 üzenetére
Igen Francián keresztül,Frankfurt , Passau volt az irány,mindig arra megyek.
Mindig éjszaka megyek át a németeknél,az a legjobb.
Útmunkálatok nem zavarnak,döngetek ahogy tudok.
Sajnálnám lecserélni a Passat-ot,nagyon szeretem.
Oda is figyelek rá rendesen.Csak elgondolkodtam vmi gyorsabb verdán ami 170-180-at tudna tartani.
Ezért is gondolkodtam vmi 3.0 TDI gépben.
BMW nem kell,így maradna az Audi.Németeknél időben azért ott sokat lehet hozni.
Na meg nem áll messze tőlem a száguldozás.A5 A7 mindkettő tetszik.
Szervíz igénnyel hogy állnak most ezek az Audik ?
Tud róluk vki vmit ?Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Doki16
addikt
válasz akooos #152148 üzenetére
Az antenna pont, hogy nagyon jó. Csak a VAG dupla antenna csatlakozású és ezt az utángyártott fejegységek nem tudják lekezelni. Vannak ilyen átalakítók de az eddigi beszámolok alapján nem az igaziak. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Morris
veterán
válasz akooos #152148 üzenetére
Visszaraktam a gyárit.
Rcd310.
Ha okosabbat szeretnék az nagyon drága lenne gyáriba. Plusz ha nincsenek benne Bluetooth, mp3 stb modul, akkor azt is be kell szereltetni.
Országúton nem valami erős a rádió. Olykor sistereg. Városokban jó. Ott semmi gond nincs.
Aki mp3-at hallgat meg filmet, annak tökéletes.
A minap kipróbáltam a Bluetooth-os telefon kihangosítást is. Ez viszont tök jó.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz akooos #157126 üzenetére
Mert a kollega nem olvasta vagy nem ertelmezte a kerdesem.
Ez meg hiresen fos PD szarmazek motor CR befecskendezessel, vagy ez mar nem nyugos?
Nem azt irtam hogy ez meg a PD motor, tisztaban vagyok vele hogy mar CR befecskendezesu. Ha jol emlekszem Magus irta hogy az elso 2.0CR-eknel (talan 2010-ig) ugyanaz volt a blokk meg a korites csak a befecskendezes volt mas. Tehat az elnyirodo olajpumpa maradt, a magat ledaralo uzamanyagpumpa maradt, a kiegyensulyozo tengelyek maradtak.
Erre vartam volna megerositest. Kozben talaltam egyebkent egy Exeo forumot ami hellyel kozel meg is erositi a dolgot. Ott azt irjak a MKB CAGA, CAGC und CAHA erintett a problematol, legalabbis 2009.09 hoig.
MKB CGLB, CJCA und CJCC pedig mar attervezett motorok.[ Szerkesztve ]
-
-
L1ZRRR
senior tag
válasz akooos #162035 üzenetére
Városban a 2.0 TFSI-t se lesz gazdaságos fenntartani, erre a távra meg főleg + szépen elkoxosodik.
2x13 km-re ahogy, a bölcsek szokták mondani 1.6 - 1.4 euro 2-3 szívó benzin.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
K Norbi
addikt
válasz akooos #167038 üzenetére
De annyira csak nem merész, vagy hülye valaki ennyire visszatekerjék..
Ez se semmi [link]
Első tulajos..(#167040) bul07 Már hogyne érne! Főleg amelyik 1 tulaj, végig szervizbe hordott, valóban sérülésmentes. 1.5 millát is ér..
Felfele megy az áruk bizonyos kor után..
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
nagyúr
válasz akooos #170079 üzenetére
Lehet mechanikus hiba.
Bár nem golf, hanem Sharan (igazából régi Galaxy) esetén volt nekem berohadva a két végponton a mechanika. Ott, ahol a csavarok ráfogják a lapáttartót a mozgatómechanikához.
Szétszedtem, felcsiszoltam (600-as polírpapírral), bezsíroztam, összeraktam, jó lett.
Ja, és okos autószerelők azt mondták, hogy val'szeg a motor mihálylott meg - 40kHUF minimum. Mérgemben szétszedtem, így ismerkedve meg az autó eme részével.
De ez egy lehetséges hiba.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz akooos #170081 üzenetére
Én nem a motorcserét választottam, mert először a motorról lecsavaroztam a mechanikát bent a motortérben, tehát nem kiszerelve. A motor jó volt, így mechanikára terelődött a gyanúm, és bejött. Így csak a saját rezsi óradíjam + 2 sör volt a munkadíj.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
gzbotii
veterán
válasz akooos #170079 üzenetére
Ugyan ez volt nekem ~két hete, rob210 szétszedte, kis kenőanyag és most okés újra (bár eső nem volt, hogy huzamosabb ideig tesztelve legyen). Egy szerelő ismerős nekem is azt mondta elsőre, motor lesz.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Primary92
senior tag
válasz akooos #170481 üzenetére
170 lovasból tudtommal nem volt 4x4 2. generációban.
bitpork:
A neten fellelhető adatok alapján a kézi váltósak között kb. 200 kg lehet. Ha elbír a Haldex a nagyobb teljesítménnyel, akkor 175 lóerő környékén érné el a 204 lóerős A4-es szintjét.A 2.0PD Haldexes Octaviához képest sokkal zsebbenyúlósabb egy A4 a 3.0TDI-vel? Nem szeretnék abba a szituációba kerülni, hogy nem marad banánra, vagy sokallanám a rávalót. Nyilván bonyolultabb a futómű is, a motor is összetettebb. A kényelem és az élmény kárpótolhat, de nem minden áron.
Tudom, hogy nem lehet számszerűsíteni, mert sok mindentől függ, de az Audi fenntartási költsége csak "valamivel magasabb", vagy teljesen más liga? -
Doki16
addikt
válasz akooos #172448 üzenetére
Passat GTE. Én nem mértem, de mások megtették. [link] 180-ig 24,4sec. Természetesen van ettől sokkal erősebb kocsi. De nekem az Auris és az Outlander után is hiperugrás
YT gyorsulós videó. Csak zárójelben hozzáteszem, hogy az Outlander PHEV mind a 210 lóerejével (benzin+2db elektromos motor) gyorsul úgy, mint a Passat csak villannyal.Viszont amit észrevettem, hogy sima hibridben viszonylag hangtalan a motor. GTE módban meg valamit átkapcsol, mert brutál jó hangja lesz a kis négyhengeresnek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #172452 üzenetére
Azt vedd amire rá vagy kattanva, mert soha sem leszel elégedett egy kompromisszumos autóval
De amúgy a Passat GTE is elég fickós, nem marad le olyan sokkal a Skodától. [link]. Lesz belőle, mert gyártják a mai napig. Elöregedve részt meg nem értem. A legrégebbi is belőle 2015-ös. Ahogy kijön az új modell valószínűleg a régebbi ára lejjebb megy, legalábbis remélem mert én is GTE-t akarok venni majd
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs