- Vírusirtó topic
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bandus #187267 üzenetére
Az LA-tuning a magyar chiptuningos cég, feldobta a facebook a hirdetésüket és megláttam, hogy dq250-ekre 450-550Nm-eket ráengednek, de ilyenkor oda van írva, hogy stage 1.
Rákerestem hogy temic dq 250 stage 1 és megtaláltam ezt a THT performance nevű német céget akik már stage 5 váltótuningot hirdetnek 700Nm-rel.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
6030D
Ármester
válasz bandus #187795 üzenetére
Nekem is csak 1 van.
Fizikai gombok hiánya: nemrég beszélgettük az egyik octaviás ismerőssel, hogy az O4-ben meg az új Leonban nincs fizikai gomb a fűtésnek, és nem lehet jó (próba cseresznye), de az nem olyan, hogy csak úgy belerakják a facelifttel. Aztán a minap olvastam egy off autó tesztben (talán Megane), hogy visszahozták fl-nél a fizikai gombokat, szóval még itt is lehet bármi. Akár rezsógomb a bal térdnél.
Tin: autópálya parkolón kívül szerintem felesleges leállítás előtt járatni, nézd meg az olajhőfokot. Ha 105 fokos olajjal lejövök a pályáról, akkor pár km-en belül (kis országút, majd város) visszamegy 90-re, vagy kicsit alá. Ház előtt már nem kell járatni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
senior tag
válasz bandus #187583 üzenetére
és #187828 aero. de mindenkinek, akit érdekel.
SKODA OCTAVIA COMBI Style 2.0 TDI 150HP DSG SCR
2020 márciusi rendelés, amire azt mondták, hogy a COVID miatt 2021 januárban várható, szerencsére azért a nyári „nyitás” felpörgette és október elején átvehető lett.Szériafelszereltség: FRONT, LANE és LIGHT&RAIN ASSIST, Keyless access, SmartLink, CarPlay, Android Auto, LED Matrix (AFS), Shit-by-wire, 8 hangszóró, Climatronic, Defekt-szett, Digitális műszerfal, Auto-Hold, ESC további 3 betűs cuccokkal, Fáradtságérzékelő szenzor, Green Tec csomag, Hegymenet-asszisztens, 10” Columbus navi, parkoló radar elöl és hátul.
Extra: Pulsar 17-es könnyűfém kerék, SIDE ASSIST, kéz nélküli csomagtérajtó-nyitás, 230V és USB-C csatlakozók, acél szükség pótkerék, adaptív tempomat, fűthető első szélvédő, LED hangulatvilágítás, megemelt és megerősített futómű, multifunkciós bőrkormány, műbőr borítás az első ülések háttámláján.
Nem volt még automata autóm, ezt most ki akartam próbálni és tavasszal csak dízelben volt elérhető. El kellett felejtenem a bal lábam, de pár nap után már nem kalimpáltam vele. A belső tér és a széria felszereltsége a Style-nak óriási ugrás az előzőleg használt 2016-os Octavia combihoz képest. Ennyi assist cuccal felszerelt autót sem hajtottam még, szóval volt változás rendesen.
Viszont mindenhez nagyon gyorsan hozzá lehetett szokni és azóta is használom őket, engem nem zavar, ha belemozdít a kormányba, vagy hangjelzéssel ütközésre figyelmeztet (első útján a kereskedésből a munkahely felé már volt is vészfékezés és kormányzás, mert a mellettem lévő SUV úgy gondolta, hogy nem a belső sáv felé előzi az előtte lévőt, hanem jobbra a lehajtó sáv felé, ahol én már majdnem mellette voltam). Egyedül a start-stop az, amit ha nem felejtek, akkor, mint egy indítási rutin, azonnal kikapcsolok. Sajnos ehhez nincs dedikált gomb, mint az előzőben, egy gombnyomással és egy érintéssel lehet elérni a leggyorsabban. A kijelző alatt vannak fizikai gombok némi autó beállításhoz (pl. az említett start-stop), park assist (még sose használtam, talán nem is fogom, bár egyszer jó lenne valahol megnézni mit tud), klíma és hátsó ablakfűtéshez.
Az Android Auto nem lett a kedvencem vagy még nem éreztem rá a használatára. Az egész fejegységgel van egy olyan problémám, hogy néha nem áll össze a telefonnal és menet közben derül ki, mikor használnám, hogy hoppá, nem látja a telefont és tapicskolhatom a képernyőt. Az előzőben beültem indítottam és magától felépült a kapcsolat. Ez lehet már okosabb, kellene rá időt fordítanom, beállítanom. Az is érdekes, hogy az asszony nevére keresve nincs találat, nem tudom felhívni, csak ha a telefont nyomom, ha viszont hív, akkor meg szépen kiírja a nevét, ahogy a telefonkönyvben szerepel. Másokat a kedvencek közé is ki tudok tenni, őt az előző miatt ide sem (lehet, hogy csak őt nem szereti J). Szóval, ezzel még kell foglalkoznom, de egyelőre nem utazok olyan sokat, hogy a telefonálások és a meetingek is az autóban érnének.
Az autó számomra nagyon jól viselkedik az úton, dinamikus, jól vezethető. Akkor van gond, ha egy kereszteződésben nem elég lassítani, hanem meg kell állni. Ekkor az indulás kicsit nehézkes, kilőni szinte kihívás, majd mikor meglódul, akkor meg „bőgetem” a motort. Ez nem tudom, hogy az automata váltó számlájára írható-e, hogy lassú, talán sokáig húzza a fokozatokat egy ilyen szituációnál. Ha nem kapcsolom ki a start-stop funkciót, akkor azzal is az a baj, hogy egy lassításnál túl korán gondolja, hogy meg fogok állni, leállítja az autót, pont mikor látom, hogy szabad az út és mennék tovább. Na, ez is egy ilyen megtorpanást eredményez, ami kellemetlen, ha szorosan férnél be két autó közé és így fékezésre kényszeríted a második autót, mert „beügyetlenkedsz” közéjük.
Most ebben a „szép” időben látszik, hogy az aerodinamikánál nem figyeltek arra, mennyire koszolja magát össze az autó. A hátulja nagyon koszolódik, az új, hosszabb felső szpojler pont a hátsó ablak közepére csepegteti a vizet, esőt, mindig arra kényszerít, hogy töröljek egyet.
Lehet, hogy a csomagtartó 30 literrel nagyobb, mint az elődnél, de én talán e miatt a hátsó üléseknél kisebb helyet érzek, ez akkor volt szembetűnő, mikor a gyereküléseket tettem át a régiből.
A legjobban idegesítő dolog remélem egyedi. A jobb hátsó belső világítás a tetőben önálló életet él. Elindulok az autóval, majd 5 perc után felkapcsol, mintha lenne egy szellem utasom, aki olvasni akar. Nincsenek fizikai gombjai, hanem érintéses (vagy csak elég közel tartani a kezed), így elég érdekesen nézek ki kicsavarodva, hátrafelé legyezve, hogy kikapcsoljam. Ezt talán jobban beveszi és megnyugszik, mert ha elöl a tetőben nyomom meg a világítás egyetlen érintő gombját, akkor az csak rövid ideig segít. Így van, hogy pár perc után megint fel kapcsolódik, majd le, össze-vissza magától és csak a jobb oldali. Érdemes lesz majd levideóznom… Szerintetek van ennek a szenzornak kalibrációs lehetősége vagy csere lesz? Másnál nincs ezekkel a világításokkal, érintő kapcsolókkal gond?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #188052 üzenetére
1: 8 km és 15,4 l/100 km átlag fogyi.
2: 83 fokig ment fel az olajEgyik a hátsó ablak fűtését kapcsolja a másik a tükörfűtést. Kb 15-20 perc után maguktól lekapcsolnak (legalábbis nálam).
Jégoldó elvileg nem bántja a fényezést de ennek ellenére és direktben nem nyomnám rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
válasz bandus #188236 üzenetére
Nem szoktam hajlítgatni, több mint egy éve volt utoljára behajlívta és már akkor is kicsit kocogtatva, ütögetve pár nekifutásból fordult vissza. Tegnap véletletlenül tekertem a gombot a behajtásra, de már akkor tudtam hogy ez nagy hiba volt. Nem is hajlik vissza
Kézel ki tudom hajlítani a tükröt, de úgy nem az igazi, mert döccenőkben remeg a tükör. Ma délután még megpróbálom kicsit csesztetni, hátha.
Ha nem megy, akkor hogyan tudom lekapni a burkolatot?
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #188244 üzenetére
Leon 5F-ben is karos kézifék van, nincs dedikált gomb, de lejtön (emelkedön) állva automatikusan teszi a Hill Hold a dolgát (a leírás szerint 5%-os emelkedötöl kezdve)
OBD11-ben van ilyen menüpont is, hogy ennek az érzékenységét lehet állítani, múltkor meg is találtam.
-
Kickass
őstag
-
nagyúr
válasz bandus #188701 üzenetére
Még nem 100% de húzunk az oktáv felé, csak ne lenne ennyi az ára
Másik vicc, hogy nincs tesztautójuk. El kell menjek máshoz is, ajánlatért meg tesztautóért, mert én nem veszek meg látatlanban ennyiért semmit...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bandus #188708 üzenetére
Nekem az 1.5TSI DSG ezzel a mild hybriddel a választott, kombiban, style felszereltséggel. Nincs 1.5TSI DSG-jük, kombiban főleg... kabaré. max. 1.0TSI, de mondtam, hogy azzal felejtsenek el. RS van még, azt hiszem szedán, de az szintén nincs a kalapban.
Kénytelen leszek túrázni, plusz a Derzbach pl. hétvégén nincs nyitva
A többi kereskedés meg 20-30 perc autókázásra van.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #188736 üzenetére
Közösen viselik, de csak az egyiknek lehet jó.
Ügyvédes sztori: eladtam egy beton lépcsőre az egyedi gyártású fa burkolatot, szóltam a megrendelőnek, hogy kész a gyártás, mennénk rakni. Válaszolt, hogy oké, de a cím még nem biztos, nézeteltérés akadt a generálkivitelezővel. Szerencsémre a megrendelőmnek talpraeseettebb ügyvédje volt, mint a generálkivitelezőnek.
Reggie0: ezesetben csak én viselem az árfolyamockázatot, ami ugye sokaknak nagyon bevált a devizahiteleknél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
6030D
Ármester
válasz bandus #189422 üzenetére
Úgy gondolta, hogy a motornak (a szerviz szerint) nem lesz baja a 30e-s cserével, ezért ha beviszed 15-nél, akkor csak pecsételnek és számláznak, de marad az olaj, ha nem látod. Ettől függetlenül ablak mögül is tud hozni újratöltött flakont, ha nagyon akarja. 10 m-ről nem mondod meg, hogy sértetlen a zárjegy vagy sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #189422 üzenetére
Semmi de az necc ha 60 ezret megy az ember egy olajjal. Passaton nekem is elfejtettek olajatcserelni anno.
Leadtam, masnap hivnak hogy mehetek erte. Aztan par honappal kesobb visszavittem egy kiegett izzo miatt akkor derult ki, hogy az adatbazis szerint nem csereltek olajat. Gondolom a szerelo gyerek nem fer hozza az elektronikus szervizkonyvhoz ezert derult ki.#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz bandus #189452 üzenetére
Asszem 55, de ez nem végig tempomat 130. Németben lehet menni, de sok a 120 és 100-as korlátozás, ahogy Ausztriában is. De akkor is valós. Visszafelé a magyar benya meg a kis emelkedés miatt asszem 6.2 volt. De vegyesen nekem is 500-600 km között szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz bandus #189465 üzenetére
Vásárlás, de pusztán elméleti síkon.
Több mindent nézegetek mostanában, használt Superb, Kodiaq, Tiquan, de egyelőre elvagyok a 7es Golffal.
Viszont abban az árban amit a használtakért kérnek, már van új 8as. Emiatt kérdeztem a tapasztalatokat.
Hetesemmel meg vagyok elégedve, csak már km és év is kezd sok lenni.
Most épp féltengelyeket készülök cserélni, csak még nem tudom eldönteni, hogy komplett mindet összeszerelve vagy egyesével cserélgetve várva, hogy mikor szűnik meg a rázás.
Szerelő azt mondta, hogy aknán nem lehet kideríteni, melyik gyengélkedik.
Ezeket néztem kompletten. -
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #195390 üzenetére
Nem.
Erre nagyon kevés autó típus képes, és a nagy részük egyterű. VW csoporton belül pl. az MK2-es Touran-ról biztosan tudom, hogy teljesen előre dönthető, így műszerfalig "sík" felület áll rendelkezésre.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen