-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz Ferdzsoo #41903 üzenetére
Az FSI a korábbi technológia: közvetlen befecskendezéses szívó benzinesekről van szó (Fuel Stratified Injection, vagy valami ilyesmi). A TSI feltöltött, közvetlen befecskendezésű benzineseket jelent. Először az 1.4-es, kettős feltöltésű motort hívták így, mára pedig az egyszerű, turbós TFSI-ket is TSI-nek hívja a VW-konszern.
-
-
rob210
nagyúr
válasz Ferdzsoo #41962 üzenetére
Megnyugodhatsz a start stop rendszer nem a tartósságnak van kitalálva.
Spec aksit indítómotort és elektronikát igényel, amit ugye meg is kaptál a gyárból kigurult példányba beépítve, de ettől ezek komolyabb igénybevételt kapnak.Mint tudjuk azok a motorok mennek el sokat bontás nélkül, amelyikkel hosszú távokat tesznek meg.
Na most egy start stop rendszeres autóval hosszú távokat nehéz megtenni, ha azonnal leáll ha piroshoz érszStory-m is van a hévátjárónál itt nálunk szöke picsa ül a A5-ösbe leáll a kocsi nézelődés indítás leállás, nézelődés indítás leállás.
( le volt engedve az ablakom hallom hívja aput )
"Szia nyuszika, nem tudod mi van az audival? most jöttem ki vele a garázsból és itt állok a hévnél, állandóan "lefullad" na amit a nyuszika mondott azt nem tudom mi volt, de, kedves szavak nem lehettek benne, mert közölte a csaj, hogy és ezt nekem tudni kéne te hülye f@sz.Szóval szép az élet így a technikán túl, bocs a hosszúért csak gondoltam megosztom veletek
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz Ferdzsoo #41964 üzenetére
Nem kell gondolni semmilyen összeesküvés-elméletre, nem lehúzásra van kitalálva. A motor azonnal beindul, alig dolgozik az önindító. Speciel sehol nem olvastam még ezzel kapcsolatos hibákat, totalcaron se volt még téma, népítéletbe se sűrűn, nyugodtan használhatjátok.
Képeket lehagytad.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Ferdzsoo #42339 üzenetére
Hány kiló a popsija?
Nyomatík? Esetleg egy görbe?bitpork: Há' kend nem hallott a dáúnszájzingróó? Kici motol cigával etetve, kiszi kínai módszel.
(jájj de hülye vagyok ma reggel)[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42371 üzenetére
Nem értem az emberek miért húznak párhuzamot a motor hengerűrtartalma és a fogyasztás között(szívó motorokról van szó, de turbósra is igaz, ha turbóssal hasonlítjuk, ne a körtét az almával).
Gondolok itt a "1.4 kevesebbet fogyaszt mint az 1.6...stb.' tévesen a köztudatba épült legendákról. Ugyan abban a bódéban az 1.4 azonos fogyasztással fog menni, vagy még többet is fogyaszthat, mert rövidebb lesz a váltója. Ne csak a motort nézzétek, hanem a váltó áttétet is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
Ez mind nekem volt? Az utolsó bekezdés szerintem nem, mert nem állítottam olyat hogy erőlködne.
A váltóáttétet megint kihagytad a számításból.kk831228-övé az utolsó bekezdés, de mielőtt megköveznéd, ő a szívó motorokról beszélt, és biza azok erőlködnek. 1.4 16V 55kW, 1200kg- szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
keves lanc problemat, szep auto kek, arnyalattol fuggetlenul jol all az okadinak!
G5 gt-be nekem 100 felet kicsit lusta volt mar az 1,4 bar normalis kozlekedeshez a 140-es eleg, g5, okadi meg nem sokkal nehezebb ha jol emlekszom gondolom ott is be lehet azert sorolni vele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
Nekünk volt 1.8 es 1.4 tsi is. Ha ugyanannyira nem nyomtuk, bizony nem evett többet a chipes 1.8. 1.4 viszont nem volt chipelve, szoval nem jól hasonlitok. 1.4 tsi nálunk nem nagyon evett 8 alatt 100-110 es turatempon sem. Kombi oktaviaban. Chip nélkül ugyan ennyit evett 1.8 is, chippel 6.7.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #42417 üzenetére
Mindkét irányban csalhat. 1.8as pl többet mutat picivel,mint a kútnál tapasztalom, 1.4 meg mintha alul lőtte volna.1-2 deci volt a különbség, szóval sosem fog kevesebbet enni az 1.8, akárhogy matekozunk.
Már nem tudom megnézni, mi volt a baja az 1.4TSInek, de ez az 5.5,amit irtál, nagyon messze van a mi autónk fogyasztásától.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
joshua7
veterán
válasz Ferdzsoo #42415 üzenetére
Ezt nekem is hozza az 1.4 TSi egy Golf VI-ban. Múltkor 50 liter benzinnel 85x km-t mentem, ami 5,88L-es átlag (országút ~75% (max 110km/h-ig), város ~25% (araszolással együtt)). A kijelző utakat mér, de átlagban kb. ennyi az is. OK, talán lefelé csal valamennyit.
Semper Fi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42425 üzenetére
A rekordom 55 liter nyállal 1100km és még volt benne mikor a kúthoz értem, de ezt a távot 1 nap tettem meg 3 megállóval, motor üzemi hőfoktól nem hűlt lejjebb. Normál körülmények között olyan 900-1000km reális egy tank gázolajra.
Még 1 finombeállítás az adagolón, és már termelnie kell a naftát.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ferdzsoo #42438 üzenetére
akkor lehet én kérek elnézést, nem tudtam hogy ez már a modu platformos moci
reméljük annál semmi ilyesmi volumenű gond nem lesz!
rövidebb kipu cső, jobb helykihasználás.
réginél konkrétan a dugó meg a szelep utolérhette egymást...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
-
-
válasz Ferdzsoo #43227 üzenetére
Ezen már én is gondolkoztam, hogy ilyenkor jó lenne egy pótkulcsos megoldás, amivel be lehetne zárni úgy, hogy a másik kulcs benne marad és jár a motor. Amíg kicsurogsz, addig csak nem törik fel.
Másik verzió, hogy a sarokba állsz, és ha nem lát senki, akkor a kocsi mellett a fűre.
Harmadik, hogy ki sem állsz a pihenőbe, hanem üres üveg a lábad közé.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz Ferdzsoo #43224 üzenetére
Naja, csak kérdés, mi az extrém terhelés, mert szvsz a 130-as gurulás nem annyira az.
Ettől függetlenül nem árt neki a túlhűtés, szoktam én is; motorféken lassulás, meg járatás 1200-1500 környékén, legvégső esetben alapjáraton, összesen úgy 2 perc menet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz Ferdzsoo #43239 üzenetére
25 évesen akár már lehetne is, de ahogy az életem halad még kilátásban sincs.
Meg amúgy is mit csinálna, míg melózok? (Ez vezérli a hosszabb utaim 90%-át.) Helyettem szórakoztatja az ügyfelet? (Ez megfontolandó lehetne, de akkor emelnem kéne az árakat. )TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Rambovits
senior tag
válasz Ferdzsoo #53844 üzenetére
Erről jut eszembe, ma jöttem haza melóból, és már be volt sötétedve... Mögöttem öreg papa mellette mama (kissé klissés, de 1-es swiftben) állnak a lámpánál. Mondom valami olyan furcsa rajtuk... hát b@zzeg nem égett a lámpája szinte korom sötétben... Integetek neki, mutogatok, semmi... felnyomom a hátsó ködlámpát, hátha furcsa lesz neki... de az sem. Mondom én inkább elhagyom gyorsan őket mielőtt valaki megcsukja.
Most én megértem hogy valaki öreg, és feledékeny, na de bazzeg ha nem lát akkor nem fura, hogy nincs lámpa?Munez: Szt. Flórián - elkerülő - 81-es felüljáró... Na ha valaki a felüljárón nem látja hogy jön, és kimegy elé akkor ott csúnya világ lesz...
1-es Octavia?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest