- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz Grave_444 #29973 üzenetére
Szerintem is az nVidia driverben található limit működik a legjobban PUBG esetében. Érezhetően jobb., úgyhogy biztosan belenyúl a képek render időzítésbe. Viszont tapasztalatom szerint mintha nőne az input lag, bár lehet csak placebo.
#29975 Grave_444: Ha V-sync nélkül szétesik a kép, annak lehet oka az is, hogy a 165Hz monitorod és 162fps frametime között túl kicsi a különbség. Pillanatokra nagy lehet fps/frametime fluktuáció PUBG-ben, amit viszont már nem tud össze szinkronizálni, tapasztalatom szerint. Érdemes azzal próbálkozni, hogy tovább csökkented az fps limitet (pl 160fps... 158.... 156... stb..), hogy legyen elég időkapu a szinkronizáláshoz.
PUBG-re ez különösen igaz. Más játékokhoz simán jó lehet a 162fps limit is 165Hz monitorra, de PUBG-nél kellhet a nagyobb különbség. V-Sync valóban növeli az input lagot, még ha annyira nem is érzed a magas framerate (162fps) miatt. Viszont input lagban többet nyersz, ha csökkented az fps-t, de kikapcsolod a V-sync-t. Próbáld ki, lehet neked is beválik.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen