Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz saelin #149097 üzenetére

    A gond az, hogy a legutolsó DOOM játékhoz merőben máshogy kell hozzáállni mint a teszemazt a 3. részhez. Ez nem egy sztoriközpontú játék... Sokkal közelebb áll egy ügyességi platformerhez melyben arénáról arénára haladva kell átügyeskedni magunkat egészen a célig. Ehhez elengedhetetlen a nehézségi szint pontos belövése ugyanis ha az akadályokat könnyen vesszük akkor bizony tényleg unalomba tud fordulni. Viszont ebből a szemszögből nézve egy abszolút minőségi tökéletesen megírt hibátlan játék. Ennek megvan a maga közönsége.
    A kontrolleres irányítás megtanulásának omegája. (Az alfája meg mondjuk a Star Wars Battlefront).

    PS4 vs képzeletbeli PS5 téma.
    PC-s szemmel nézve persze a PS4 gyenge már a kezdetektől fogva... de mihez is? Ha egy fejlesztőnek van pénze és ideje akkor képes rá megírni egy Uncharted-et, Horizont vagy egy God of War-t. Doom is tökéletesen fut...pedig az multiplatform.
    Emlékeztek a GTA V-re? Egy programozási csoda lehetett, hogy az kiment még PS3-ra is.. és jobban futott rajta mint a GTA IV...
    Vannak fejlesztők akiknek nincs ennyi pénze / ideje és akkor olyan lesz amilyen.
    Ahogy azt is készpénznek vehetjük, hogy az Ubisoft AAA címek PS5/6/7-en is ugyanolyan bug-os ippen30fps-es valamik lesznek hiába az erősebb hardver.

    Arra próbálok utalni, hogy ez nem egy GTX 1090... amiért remegünk, hogy adjon majd +50 fps-et a meglévő 150 mellé...
    Hanem egy platform amire meg kell írni a játékot... márpedig az nem csak a teljesítményén múlik hanem a fejlesztőkön és a pénzükön. Akinek van büdzsé rá annak nem jelent problémát.

    Szóval nem feltétlenül a következő generáció erősebb hardveréért kéne remegni... hanem azért, hogy még sok GOW-hoz hasonlító minőségi címet kapjunk.

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák