Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    őstag

    válasz icemad #164048 üzenetére

    Persze hogy egyre többet akarnak, de ezért első körben a marketinget hibáztatnám és nem a játékosokat. Amikor az ember arcába tolják a csilli-villi fényeffektekkel agyonreklámozott konzolt, hogy ezt tudja, azt tudja, ezt IS tudja, meg még azt IS, vedd meg mert neked ez KELL... akkor azért nagyon sokan elcsábulnak és fizetnek mint a katonatiszt.
    Aztán jön a valóságra való ráébredés, hogy nem is tudja a 4k - 120hz-et (pedig ott van a dobozán feketén-fehéren), sok esetben nem is tudja a 60hz-et magas grafikai teljesítménnyel együtt futtatni (pedig ez lenne a minimum elvárás), és még a játékok többsége is egyre butább és egyre rondább (ez mondjuk általános jelenség már néhány éve).

    Szóval igen, rohadt kényelmes a konzol, én is imádom, de eltelik néhány év, és az előnyei szép lassan hátrányok képében fognak megmutatkozni. Nem tudsz alkatrészt cserélni, nem tudsz videókártyát cserélni, nem tudod bővíteni, az egész géptől meg kell válnod, ami egyszerűbbnek tűnik de valójában sokkal macerásabb, mintha alkatrészenként tudnád eladni. Ez talán a legnagyobb hátránya egy PC-vel szemben. Amíg egy asztali gép bármikor fejleszthető, addig a konzolnál azt használod amit kapsz.

    A játékok fejlesztési ideje meg egy hatalmas probléma az iparon belül, egyre tovább tartanak a fejlesztések, egyre drágábbak is ami óvatos távolságtartásra inti a vezetőket, és ezzel párhuzamosan mégis egyre több az olyan végeredmény, ami nem éri el azt a szintet amilyennek elképzelték.
    Ezen a ponton jöhetne be az A.I. mint külső segítő, hogy a monoton feladatokat levegye az emberek válláról, vagy átnézhetné a kódot és hozhatna egy megfontolandó véleményt, esetleg besegítene másodlagos vagy harmadlagos feladatokban, akár évekkel lerövidítve egy fejlesztési időt.
    Mert ahogy írtam is, és ahogy én látom, szerintem néhány éve már válság van a játékiparon belül, mi nem látjuk de szerintem a függöny mögött az összes nagy kiadó retteg a holnaptól, hiszen sorra buknak meg a magas költségvetésű játékok, és nagy többségben inkább csak a kis költségvetésű és az indie címek tudnak zajos sikereket elérni. Ezekhez a játékokhoz viszont sem a 2 millás PC-re, sem a PS5 Pro-ra nincs szükség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák