- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
őstag
válasz Szabi® #82441 üzenetére
Még jó hogy a színe java felskálázott 1080p, szinte nem volt natív maximum a full csőjátékok...
Ott bukik el az egész hogy 2006 2007-es hardveren egytől egyig az összes multiplatformot jobban ki tudtad tolni pc-n. 2007 crysis.. A ps3 verziót gyakorlatilag szénné kellett butítani a pc low szint alá hogy egyáltalán fusson. Ha pedig már 2005-2006 akkor egy 7800gtx-től fölfelé már többet kaptál mint a ps3-tól.
A ps3 játékgépnek egyszerűen gyenge volt, a sony mérhetetlen pénzt ölt a hype-ba és a benne lévő processzorba olyan marhaságokkal mint rakétavezérlésre is jó ps3 és társai. Péhán Abu tolta a szokásos tech halandzsát mint minden gen elején ami szépen és jól hangzik csak egy jókora parasztvakítás szinte mindig, főleg mióta AMD irányba mentek a konzolok... Közben a jóval egyszerűbb x360 a játékokban gyakorlatilag hülyére verte a ps3-at...Azt viszont elismerem, a legközelebb a ps3/x360 állt a felsőkategóriás pc-k szintjéhez megjelenéskor. Ezért is volt nevetséges az alap ps4 ami már megjelenéskor is "csak" egy közepes pc szintjével volt azonos.
-
negyven2
veterán
válasz Szabi® #82441 üzenetére
Az X360/PS3 indulásakor azért voltak annyira jó opciók a konzolok, mert annyiért amennyiért adták őket, azért PC-n nem sokkal rosszabb minőséget kaptál. Többért persze már jobbat, sokkal többért meg még jobbat (mint ahogy most). A különbség a mai állapotokhoz képest, hogy ez konzol/PC pénzügyi arány akkor sokkal jobban kijött. Leginkább azért mert az előtte lévő konzolokhoz képest (Xbox/PS2), azok sokkal nagyobb ugrást jelentettek mint ma. Kb. olyan mintha tavaly a XSX/PS5 teszem azt 36/30TFLOPS-al jött volna ki 32GB RAM-al (igen erre mondják azt, hogy a konzolok visszahúzzak fejlődést... ).
Az Xbox/PS2 korszak volt az alapvető kezdtette annak amikor a multicímek szinte egy időben jöttek mindenhova. A X360/PS3 korszakban ez már standard lett. Pl. egy CoD 2 egy 2005-ös megfelelő P4-es PC-n sokkal jobban nézet ki mint X360-on amit már $299-ért hazavihettél (hogy aztán azt az otthoni CRT TV-n használd). $299-es PC-n meg persze, hogy nem úgy futott minden.
De igaz mára is (még akkor is, ha a hivatalosan ajánlott árat nézzük PC alkatrészben, és nem a mostani magas hardver árakat), hogy pl. egy $499-es PS5-őt ennyiből nem lehet összerakni, hogy ugyan azon a színvonalon vigye a játékokat (Digital kiadás, XSX/XSS-ről nem is beszélve).
De utána lehet nézni, hogy az akkor kijött multiplatform címek ajánlott hardverre mennyibe került akkor (az volt a konzol színt kb.).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen