- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanya595
senior tag
Ezzel:mod letöltés
patch hozza letöltésGuru tegnap jól eltüntél.Remélem ma leszel Te is.
-
-
Sanya595
senior tag
Mindig ez van.Én pl nem érek sajnos rá enyire.Amikkor ch-s szerott csinálok,már egyböl idömérövel kezdünk.
Farkas : Én már a legelején mondtam,mikkor arról volt szó,hogy tegyem vissza a ch-t,hogy az rf jobb és ezért tolom Én már azzal.
Amúgy szerintem nem volt felesleges leszedni,mert azzal is van még szero.
Sajnálom,hogy ilyen a netted,de ha nem a birkucott szeded le,hanem az rf-et és Fsone-t,akkor sem jársz jobban,mert kicsivel több,mint a birkuc.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Vagy néha lehetne nagyobb verseny is, ami előre meg van hirdetve, fix időpontra, max. negyed órás csúszással. Aki ott van, ott van, aki nem, az nem. Persze ez néha lenne. Mondjuk 1-2 hetente 1. A minden napos játékok megmaradnának persze.
Amúgy esős verseny is lesz valamikor? Vagy változó időjárásos kéne... csak F1C-ben néha elkezdett furán, darabosan menni a játék a változó időjárásnál. Persze rFactorban gondolom már nincs ilyen. -
proof88
addikt
Nos, nekem a tegnapi 25 körös ausztrál futamon a legjobb időm sajna ilyen 1:27.1 körül volt, pedig időmérőn mentem 1:26.7-et is. Aztán szuper lággyal volt 1:26.4 is.
A benzin számít, de mire kevés lesz, addigra a gumik is romlanak sajnos. Amúgy tegnap én is tapasztaltam ilyet, amikor Farkas hibázott és hoztam rajta 2-3 mp-et, én is hibáztam és onnantól kezdve nagyon kezdett nőni a különbség köztünk, pedig elvileg nem mutatott akkor károsodást a kocsimon az lcd... lehet Farkas belehúzott utána. Pedig előtte néha láttam ilyen porfelhőket és kezdtem azt hinni, hogy már nagyon rosszak a gumijai, azért hibázik, azért is kérdeztem meg a végén, hogy voltál-e boxban, mert folyton azt vártam, hogy kimész valamikor és megelőzlek! Persze nem lett volna túl reális, mert a versenytempóm mindig rosszabb, de gondoltam sokáig feltartottak a rajt után és ezért lehetne szerencsém, de nem így lett. -
Farkas23
aktív tag
-
Farkas23
aktív tag
Az a ch-ba se könyebb, itt legalább tesztelni kell vele, de az h ott állitok vmit és ugyan azt a kört viszem le amit elött, meg alap beállitással jo kört megyek, hát nem tom, de 1 kicsit szánalmas, meg az h a lágy és a kemény keverékü között semmi külömbség, ááááááááááá ez nekem nem jön be!
Meg h felteszem a gumikopást 2x-re és ugy kpoik a gumi mintha csak 1x-en lenne, de a benzin meg rendesen fogy áááááááááá! -
proof88
addikt
mivel volt lekötve és honnan?
szerk.: Farkas: még egyszer légyszi ne írjál be 192.168.-tal kezdődő IP-címet, mert az mind helyi hálózati cím, azaz csak nálad érhetőek el, de kívülről, a netről más ember így nem tud hozzáférni, ilyenkor JColee-nál a saját helyi hálózatán keres másik gépet, aminek az az IP-címe... routered kiírja a WAN IP-címet, az lesz az, olyasmi amit fentebb írtál!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
pont lopós nap volt ma, úgy látszik... részvétem, nekem is lopták már el spirállal lekötött bringámat 2006-ban a Nagyvárad térről... de tavaly vettem egy bringát és rendes védelmet, örülök a lépésemnek, mert megérte... és így el sem viszik sehonnan sem...
hallod Farkas, történt valami változás a rendszeredben, mert nekem is time out van!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
hány fokosak a gumik? lehet h túlmelegíted őket, nem? 115°C-tól fölfelé biztosan meglátszik az időn is, hogy romlik a tapadás... próbáld csökkenteni a rugózást, persze ez kihatással van a hasmagasságra is... én még nem is mentem ezen a pályán szuperlággyal, majd ha úgy gondolom, hogy megérett rá a setupom.
macy: logouton van írás róla, hogyan lehet házilag megjavítani...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
a 100 és a 110 azért tűrhető, majdnem optimális, úgyis változik menet közben fel meg le, de a 120 az tényleg sok. mondjuk ezen a pályán tényleg neccesek a gumik, sok a gyors kanyar benne, és alig tud a hosszú egyenesekben hűlni pár fokot. érdemes kipróbálni, hogy egy szuperlágyra optimalizált setuppal, ahol nem melegszik túl a gumi, és nem veszítesz emiatt időt, hanem már nyersz a lággyal szemben, megtankolva hány körig bírják a gumik, felrakhatod-e 15 körös futamra vagy sem. Hát igen, időigényes, de nem kell 15 kört megtenni ahhoz, hogy lásd, bírják-e majd 15 körig.
Ma már kormánnyal vagyok, de hamarosan már bármikor kormánnyal leszek majd!macy: mi a helyzet a kormánnyal?
Amúgy LaCeen eltűnt, mi van vele? -
proof88
addikt
A kerékdőlést úgy kell állítani, hogy a belső és külső hőmérséklet között 7-10 °C fok különbség legyen!!! Középen meg valahol a kettő között, lehetőleg félúton.
Optimális az, ha belül mondjuk 109 fok, kívül 99 fok, középen meg 104-105!
Ha középen túl hűvös, emeld a nyomást, én szoktam 140-et is nyomni neki, ha kell, a lényeg úgyis az, hogy jó köridőt menjek vele és a cél lebegjen a szemed előtt: hogy optimális legyen a hőmérséklete, ne törődj azzal, hogy ezt milyen áron éred el, még akkor sem ha hülyén néz ki 150 kPa-ra fújni a gumit!Tehát nem szabad egyenletesre állítani! Én mondtam ezt 1-2 hónapja nektek szerintem, hogy egyenletesnek kell lennie a hőmérsékletnek, mert anno ezt olvastam. De aztán azt is olvastam, hogy úgy kell, ahogy fenn írtam! Nem véletlenül van alapból olyan nagy negatív dőlés állítva a kocsinak és valóban jobb időt lehet menni vele.
Szuzukára azt javaslom, hogy időmérőn lágy gumival menjetek, futamra közepessel.
Ha ki is bírná a lágy gumi a sok kört, én nem használnám, mert a 2. gyors körömben a célegyenesben 100 fok körül vannak az első gumik már, ami önmagában nem baj, de a célegyenes utáni sok gyors kanyarban a bal elsőm már 120 fok körül lesz és lecsúszok az ívről és időt vesztek, ezért nem éri meg nekem, csak 1 gyors körre a lágy időmérőn és futamon a középső keverék, ami nem melegszik túl olyan könnyen.szerk.: ja és még nem teljesen értem a dugattyúk hatásait, azt a részét én sem értem igazából, csak Monzában nagyon jó setupot raktam össze és ott már nem nagyon tudok javítani. Itt viszont iszonyatosan hullámzik 7-es fokozatban az autó segge, ezért kezdtem el újra állítgatni a dolgokat éjszaka. Úgy csináltam, hogy a rugókat, stabilizátort, dugattyúkat közép értékekre állítottam és az összes lehetőségen végigmentem, felfele és lefelé is állítgattam össze-vissza őket, és mindig mentem 1-2 gyors kört és néztem a telemetriát. Végül eljutottam egy más beállításhoz, mint ami a tegnapim volt, de 1 tizedet, ha javultam vele egyáltalán... ugyanúgy ugrál a kocsi háta a célegyenesben 7-esben... azzal nem tudok mit kezdeni, Monzában nincs ilyen gondom, ott egyszerűbb volt, ez a pálya bonyolultabb az egyenesben is, úgy látszik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.