- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Guitar14
senior tag
válasz Dinomano #81028 üzenetére
Ahogy kreten67 írja. igazából egy jobb gépnél ha rendesen van pasztázva és takarítva akkor JÓ esetben elkerülhető a probléma. (én már szedtem két kettő darab Series X-et és hihetetlenül el tud tömődni, 360 tíz év után nincs úgy eltömődve mint az, azért nem mindegy ez, hogy mennyire tömődik el a gép és romlik a hűtés ami nagyobb hőt eredményez)
Amúgy PS3-nál főképp az Nvidia oldotta meg a YLOD problémát és a chipek gyártási méretének a csökkentésével. Így hatékonyabb a hűtés ugye mivel kisebb az energiaigény és a felület amit hűteni kell.
360-nál meg szintén a chipek gyártási méretének a csökkenésével, később (slim és E) pedig a teljesen újratervezett hűtéssel + beépítették a videochipet a CPU-val (=XCGPU) így egy nagy borda kell és egy normális hűtés, hogy azt az egy "chipet" lehűtsük.
One-nál már sikerült egy borzasztó jó hűtést készíteni nagy rézcsöves bordával, szellős házzal és abba a generációba már a PS-ben és az Xbox-ban is ugyanúgy mint a 360-ban egy "hordozón" van a CPU és a GPU is. PS4 és 5-nél még azért vannak reballok az ólommentes forrasztás miatt, de Xbox-ról nagyon nem tudok ilyenről nagyobb mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
Stick around. I'm full of bad ideas. - Isaac Clarke | Xbox:GuitarXIV | PS:guitarxiv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen