Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz atike #11 üzenetére

    Egy konkrét példa az érveid mellett: ha a szolgáltató fizetés előtt akarja leszedni a pénzt (mert ő akkor állítja ki a számlát, amikor ő gondolja, és veszettül nem érdekli, hogy én többször is kértem, hogy jobb lenne, ha pár nappal később küldené ki felém a számláit, mert akkor van a számlán pénz is), akkor nagyon nem mindegy, hogy kell-e miatta a banknak hiteldíjat is fizetni, amikor meg lehet ezt oldani ingyen is.

    Vagyis én is ezt a fizetési módot használom (Díjnet), sőt, én is az #5-ben tatararpad által "senki nem használta" jelzővel bélyegzett webbankos megoldást (még van más bank, ahol nem tiltják le, és továbbra is működik - és ott is van bázisa) is aktiváltam még nagyon rég. Ennek az volt az előnye, hogy nem kellett belépnem a díjnetes fiókomba sem (nem is tudom, mikor jártam ott utoljára), elég volt csak a bankom applikációját használni (amit amúgy is használ az ember erre-arra). Most ezt az egyszerű, gyors fizetési megoldást tüntették el. És nem tudni, miért. Összezördültek, vagy az OTP nem tudja/nem akarja ezt tovább vinni (esetleg pont a kártyahasználat internetes szabályozásának szigorítása miatt). Kár, hogy erről nem hajlandók érdemileg beszélni (a feljebb lévő linkeken csak egy általános kibúvó indok van leírva, és semmi több; de a valóságot nem kötik az orrunkra). Kár, hogy felénk nincs túl sok bank, akik közül választani lehet, mert elképzelhető, hogy az OTP-t én is otthagynám ezen döntésük miatt.

  • Joci10

    őstag

    válasz tmarkee #1 üzenetére

    Attól, hogy összevesztek, nem lesz újabb díjnetes regisztráció (hiszen a díjnetes számlát küldte át a bankhoz a rendszer - attól, hogy most nem küldik át a banknak, attól még nem kell új regisztrációt tenni, hiszen az már van). Pláne nem lehet ráfogni az első hullámnál lévő csúcsot, és nem lehet ezt, a második hullámosat sem (hiszen a szakítás csak december 31 után következik be, vagyis csak jövőre). Szerintem. :)

Új hozzászólás Aktív témák