- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ez jó!
De piszok nagy gondot fog jelenteni későbbiekben, ha minden gyártó a saját megoldását erőlteti.
Nem tanul az emberiség pénzes rétege? Ezeket nem extra felszereltségként kellene kezelni, mert extra szert sem ér, ha kb két havonta találkozik két olyan autó ami adatokat tud közölni egymással.
Normálisan kezelve közös projektként kellene gondolkozni. És az egyre szigorúbb EU szabályoknak ez is egy módja lenne, hogy megfeleljenek az emuziós értékeke. Óvatosan saccolva is 20%al kevesebb üzemanyag kerülne elégetésre, ami Európa szinten nem kevés. -
csongi
veterán
Mert az éles tapasztalatot majd egy pár jármű néha néha találkozása fogja jelenti?
Én nem hinném.
Inkább a jelenleg is zajló tesztek lesznek a mérvadóak,(Tesla..WV...és társai)
Ez most extra dolog, amit drágán el lehet adni, de a nagyobbik gond, a saját rendszerek irányába való elindulás, ez lassítja a tömeges elterjedést, viszont újabb milliárdokat lehet fejlesztésre költeni, hogy a Mercedes értse a Volvo-t.....stb. Ez is egy gazdasági szempont.
"Ezt mire alapozod?"
Mondjuk az éves levezett kilométereimre. Ugyan azt az utat gyér forgalomba kevesebb idő és üzemanyaggal teszem meg, mint erős forgalom mellett. Ha a forgalom dinamikusan és állandó mozgásban van hatékonyabb az üzemanyag felhasználás. A sebesség váltás és a sebességhez megfelelő fokozat kiválasztását is sokkal hatékonyabban fogja egy elektronika elvégezni mint az ember. Az egész rendszerben a pocsékolást maguk a vezetők okozzák. Ezek a tények, ez van .
Ha nem így lenne akkor pl soha nem kapott volna szerepet az automatizálás a világon.
És a 20% kb reális, de ettől lehetne még többet is kihozni. A gyári labor körülményeket soha nem lehet elérni, de messze afelett vannak a fogyasztási adatok, és ez leginkább lakott területeken érvényesül. Nem véletlen a start-stop rendszer fejlesztése, ergo automatizálják a motor működési üzemidejét.Még a a robogóknál is bevezetik, mert nem tudják másképp megfelelni az EU-s előírásoknak. -
csongi
veterán
válasz #06658560 #13 üzenetére
Ezert mondtam, hogy a vezeto a gyenge lancszem. Ha nem alkalmazkodik, az adott infohoz semmi ertelme az informacioknak. Akkor er celba a dolog, ha vezetok ki lesznek iktatva a rendszerbol. .
A jelenlegi rendszerbe csak a jarmuvek kozotti kapcsolatot lehet tesztelni, de kb ennyi is. Az hogy a kozolt informaciokra milyen reagalas vagy elonyei vannak, azt nem. Ezekrol csak a vezetok allitasa beszamoloja lesz a mervado. Jelen rendszerben a vezeto hozza meg a dontest, es kb ennyit is er. Fejlettebb autos inteligenciaval rendelkezo regiokban lehet jol hasznositani es elonyokkel is jar.
A videoban szemleltetve van egy zold lampas forgalmi helyzet, itt maris ervenyesul az uzemanyag fogyasztas, 50el lehet menni tobb fokozatba is, de optimalisan az elektronika tudja beallitani. Egy picit el kell melyedni a mai belso egesu motorok vilagaba Azokba a felsokategorias jarmuvekbe mar nem nagyon kell sima manualis valtokat keresni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Igen! Az Arm megjelenese ota felgyorsultak a fejlesztesek. Es remelem kozos ugy marad ez a gyartoknak . Lassan be erik az Nvidia fejlesztesei ezen iranyba. Par ev, es komplet szamitogep rendszer lesz jelen egy autoba. Mar most sem semmi egy kozepkategorias jarmube belepakolt rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Macska topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen autót vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Samsung 512GB M2 SSD PM981a (MZVLB512HBJQ) új
- Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 + Ryzen7 5700X + Patriot Blackout 32GB 3600MHz újszerű,garanciával!
- Manli Dobozos RTX 3070
- ASUS TUF Gaming F15 FX506HC - i5-11400H, 15.6FULL HD 144Hz, 512 GB, 8GB, Geforce RTX 3050 4GB
- APPLE MacBook Air 2024, M3, 13,6 - bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen