Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
válasz #65675776 #30 üzenetére
Utolsó gondolatok ide, ezért már ne keressünk más helyet: Pont az a lényeg, hogy bizonyos beruházási méret fölött nincs globális szabvány. Egy német szerelvényt sem tudnál üzemeltetni a párizsi metróban. A metro nem azért drága, mert extra igényeink vannak (valahol mindenképpen kell változtatni, mert még országokon belül is mások a követelmények/helyi lehetőségek), hanem mert valaki engedte, hogy ennyibe kerüljön. Amikor nagy lett a baj, Klados valamennyire helyrerakta a franciákat, ugye hirtelen elkezdtek beleférni a költségvetésbe a tervek és már nem kértek többet az építők. Aztán őt is kikezdték (az egyébként tudásához mérten nevetséges) fizetése miatt és lemondott látva a viszonyokat.
Btw, csak egy gyors példa a pénzszórásra a most befejezett Mészáros utca "felújítása"... Gyakorlatilag bő 100m újraaszfaltozása és némi festék kemény 63mFt-ba került. És az a durva, hogy már fel sem tűnik senkinek, mekkora összeg ez. Ebből két körforgalmat fel lehet építeni a nulláról...
Szerk.: Bár az eddigi bpi felújításokhoz képest a BKK által elkezdett koncepció egy fényévnyi ugrás. Pl. már ellenőrzik(!) a leterített aszfaltot és garanciát kérnek, ami eddig valahogy mindig kimaradt.
[ Szerkesztve ]
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Politika
- Alkoholista nevelde
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hegesztés topic
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen