Új hozzászólás Aktív témák
-
A figyelmesebbeknek lehet egy kis deja-vu érzése, mert a cikk már megjelent egyszer blogként. Ott le is írtam, hogy mi volt ennek az oka. Utána megkeresett a Házigazda és sikerült tisztázni a félreértést. Nem ragaszkodtam hozzá, de végül abban maradtunk, hogy jelenjen meg most már címlapon is, ha eredetlieg annak íródott.
Akik már szívesen olvasnának valami újabbat a témában, azoknak jó hír, hogy lesz idén 2 nagyobb túrám alpesi utakra, amiből szeretnék majd újból egy cikket írni. Immár profibbat, több oldalasat, jó képekkel
-
Deske89
csendes tag
Jöhet még sok, sok Alfás, autós túrázós tartalom. Imádom ezt a kocsit, egy vadállat gép.
A videót nézve nekem a kormánykezelésed volt érdekes, bár veersenypályán még nem mentem, ezt az "adogatós" kormánykezelést furcsálltam, hogy a ránézésre nem olyan éles kanyarokban is odébb, odébb fogtál a kormányom. Ezt csak mint megfigyelés írom le, érezni te érezted természetesen, hogy hogy adja ki.
Várom a további tartalmakat
[ Szerkesztve ]
-
Köszi! Lesz még tartalom
Kormányfogás:
Többen is megjegyeztétek és őszintén szólva, engem is meglepett, mikor visszanéztem, hogy miért így fogtam? Nekem is egyből feltűnt, hogy ez így nem igazán "tankönyvi". Ennek két oka lehet, szerintem.
Ahogy írtam is, ez egy ismerkedősebb, élvezkedősebb vezetés volt, nem a Nordschleife-hez hasonló idővadászat (első pályanapom volt).
Másrészt a kocsi annyira kezes és könnyen kormányozható - nem kell hozzá nagy erő és oda megy, ahova akarod - hogy ilyen "casual" kormányfogással is simán körbe tudtam vinni a gépet egy jót autózva. Nem kell úgy kapaszkodni, mint pl. egy gokartba.Legközelebb majd jobban figyelek erre. De ez ott tényleg fel sem tűnt. Szinte gondolattal lehet irányítani az autót
-
gooool
őstag
Amikor megláttam a borítóképen a zöld Giuliát, már kattintottam is.
Egy álom ez az autó, hibátlan motor, platform és a szín is. Jóleső irigység fogott el.A kormányfogásra csak annyit, hogy ha majd elkezded tényleg a határait feszegetni, akkor gyorsan helyreáll a fejben ez a dolog, mert csak úgy tudsz majd menteni.
Várjuk még a tartalmakat az autóval, az ilyenből sosem elég.
Üdv, Balázs
-
ncc1701
veterán
Nagyon szép ez az autó még mindig. Jó látni, h jó kezekben van, használod is üzemszerűen.
-
Foglalt név
addikt
Ahogy nézem még eléggé kiforratlan ez a dolog, az oldalon annyit találtam a pályanapról, hogy majd jön. Miért vesztegetnek egy ilyen alkalmat? (Azt inkább meg sem kérdezem, hogy engednek fel a pályára sisak nélkül, az biztos ilyen szittya módi )
-
gooool
őstag
válasz Foglalt név #6 üzenetére
Általában ilyen amatőr, nyílt pályanapokon csak a puhatetős autóknál követelik meg a sisak használatot, egyéb esetben ajánlott, de nem kötelező.
Üdv, Balázs
-
Lenry
félisten
az a két kép a sorba állított Alfákról simán wallpaper material
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
válasz Foglalt név #10 üzenetére
Hungaroring nyílt nap feltételek:
- A járművet fel kell szerelni a jármű elejére rögzített vonószemmel, vagy a jármű vezetőjének a vonószemet be kell mutatnia ellenőrzés céljából a versenypályára hajtás előtt.
- Nem keményfedeles autó esetében kötelező a bukósisak viselése.Nem kötelező a vonószemet sem előre felszerelni, sem a sisak, ha nem cabrio-ról van szó.
-
Foglalt név
addikt
Ez megerősíti a feltételezésem
Csak egy hirtelen ellenpélda a hanyatló nyugatról.Jut eszembe, az árral kapcsolatban nem érkezett válasz, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Foglalt név #12 üzenetére
Ja, afelett átsiklottam. 57 EUR-t kértek egy 20 perces session-ért. Más árakhoz viszonyítva ez nem feltétlenül olcsó, de már régóta ki akartam próbálni és jól is sikerült. Utólag mindenképpen azt mondom, hogy megérte.
-
Saját, nem reprezentatív tapasztalatom alapján nem az. Bár lehetett azért, főleg a korábbi évekből motorcserékről hallani. Szerintem javították később a gyerekbetegségeket. Azt hiszem '19-től a direkt befecskendezést felváltotta a kombinált direkt- és port befecskendezés így a kokszolódás veszélye is lecsökkent.
Bár ez alapján nagyon is tartós konstrukció
video (kb. 5 perc az érdemi tartalom) -
veterán
Nem lehet semmi egy ilyen autót birtokolni. 600nm te Jóisten. Ezzel tényleg egy rossz gázadás és vége a dalnak. Bevallom kicsit savanyú a szőlő de ha már ennyi ló akkor kellene mellé egy 1200kg-os súly és kész a versenyautó. Bár ahogy látom azért így is elég jól viselkedik a kanyarokban. Mindig is álmom volt egy sportautó aztán végül most sikerült meggyőzni a feleségemet és rendeltünk egy i20n-t. Más kategória de kisebb sebességnél biztos az is fun lesz. A GR yarist már nem engedte
Mindenesetre sok boldogságot meg sok sikeres pályanapot és balesetmentes km-eket!
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Köszönöm. Egyébként elég agresszív a menetstabilizátor az összes menetmódban, egyedül az R az, ahol nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem.
1200 kg-s súly ezzel a teljesítménnyel pedig a szupersport kategória manapság. A McLaren tud olyat De ahhoz a büdzsé 4x-ese kéne.
Természetesen jól viselkedik kanyarokban is, hisz erre tervezték. Anno azzal mutatkozott be, hogy elvette a németektől a 4 ajtós szedánok kategóriájában a Nordschleife körrekordját és jó darabig tartotta is. Ha nem ismered annyira az autót, akkor érdekességképpen ajánlom egy régebbi bejegyzésem: [link] -
veterán
Hm valóban nem ismertem, bevallom az olasz kocsikból nekem valahogy az alfa mindig kiesett, tetszettek külsőleg de valamiért nem csigáztak fel.
Viszont az a N ring kör az nagyon durva és ezt csak nagyon jó kanyar sebességgel lehetett elérni.
Sok élvezetes órát hozzá!
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Igen azt hiszem, hogy az i20n a kakucsot fogja kedvelni. Szerintem az alfádnak az túl rövid lesz egyszerűen nem fogsz tudni kettes fölé kapcsolni. No meg mivel sebesség sincs csak bőgő motor így kérdéses, hogy a hőmérsékletet mennyire tudja lent tartani a hűtés. Pl a GR yarisnal is voltak ilyen gondok bár az nyílván egy egyedi gyerek. De kíváncsi leszek Euroringre vitted már?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Voltam már Euroring-en, de nem ezzel, hanem Porsche-val. Kakucs az valóban nem nagy. Viszont oda lett szervezve egy Giulia pályatréning, így sok választás nem volt. De bírnia kell, annyira nem aggódom miatta. Van ismerős, akik szokta oda vinni rendszeresebben a Giulia-ját és nem panaszkodott emiatt.
-
arty
veterán
Gyönyörű autó.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
h1mpi
nagyúr
Nem vagyok nagy Alfás, de a cikk olvasása után pont szembe jött "kicsiben" és meg is vettem Igaz ez a GTAm, de annyi baj legyen
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
h1mpi
nagyúr
Gyönyörű, de én már elmentem az elektromos irányba az is 500+ LE meg 6xx nm, de tény, hogy nem adja vissza ezt az élményt. Ránéztem mobile-n, de 104 milliót sokallok érte, bár tény, hogy ebben a színben top10-es autó a listámon. De csak ebben a zöldben
Majd egyszer lehet nekem is lesz egy ilyen hobbi autónak.[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
-
-
Snoop-y
veterán
Igen az. Sulyahoz kepest nagyon szepen halad ez is. Meg hat a hangja se semmi
Persze mindenkeppen ki akarom probalni meg hat az se mindegy, hogy hogyan ferunk bele (2 hoki taskanak bele kell fernie az utokkel lehajtott ules nelkul)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
máyköl
veterán
Csak most találtam rá erre a cikkre. Remek. Gratulálok ehhez az autóhoz.
Évek óta álomautóm, egyelőre csak makettben.
Volt már Giulia -m (nem Qv -vagy Q, ki minek hívja-), de sajnos építkezéskor meg kellett tőle válnom.
Egyszer szeretnék egy ilyen zöldet birtokolni, de hát ritka, mint a fehér holló. Btw, hány ilyen színű Quadrifoglio -ról tudsz az országban? A 13.kerületben szoktam egyet rendszeresen látni (823 végű rendszám).
-
6-7-ről tudok. Biztos van több is. Ha 823 a vége, az nem ismerős.
Szoktak szólni az ismerősök, ha látnak ilyet, de van, hogy benézik
Múltkor mondta egy kollégám, hogy látott egy ilyet. Nem sokkal később küldött is egy gyenge minőségű képet, ahol hátulról látszott az autó. Egyből láttam, hogy egy M3 (G80) az Isle of Man zöld színbenQV vs. Q kérdés: Az indulásnál Quadrifoglio Verde-nek hívták a modellt, abból jött a QV. De viszonylag hamar, kb. 2 év után átnevezték simán Quadrifoglio-ra. Azóta csak Q a megnevezés.
Ui.: Nekem is megvan ez a modell
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Mondjuk egy ilyen kék is jöhetne bármikor:
De sokat gondolkozom rajta, hogy kell -e egyáltalán QV. Piszok ritka az a helyzet, hogy ki tudnám használni a benne rejlő erőt. Valószínűleg egy 280 lovas benzines Veloce is szinte mindenre elég, amire én használom, de a kisördög mindig a QV fele tereli a gondolataim.
-
Nem ismerem ezt a gépet, sajnos.
Sztem vedd meg a nagyot. Mégiscsak abban van a Ferrari derivatíva motor Én minden alkalommal kihasználom az erejét, amikor beleülök. Nem mondom, hogy szükséges, de azért kihasználom
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5