Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Gubek-Einste #27 üzenetére

    Azt még meg is értem valahol, ha az előfizető nincs otthon a megbeszélt kiszállási időben, és emiatt nem tudnak bejutni a technikusok, hogy ekkor kiküldenek egy ilyen üzenetet. Bár tartalmilag ez sem fedi a valóságot, de itt már legalább mondhatja a szolgáltató, hogy nem rajta múlott.

    Na de az, hogy a T sokaknál ezzel kezdi a dolgot, hogy bejelentés után x idővel már jön is az SMS, hogy az előfizető kérésére felfüggesztették a hibaelhárítást, nonszensz. És többen a T-s topikban még meg is magyarázzák, hogy azzal nem kell foglalkozni, csak afféle "általános üzenet", amit mindenki megkap. Én mondjuk tuti azonnal jelezném, hogy prezentálják a benyújtott kérésemet, vagy go a fogyasztóvédelemhez.

    De visszatérve a UPC-hez, elvégre ez a téma róluk szól, nem tudom, hogy ez az Ericsson-os történet a valóságban, hogy fog kinézni. Tudtommal UPC-nek van egy kisebb saját technikusi gárdája, de rajtuk kívül még alvállalkozó(k) is végez(nek) hibaelhárítást. Kérdés tehát, hogy a UPC saját gárdája szűnik meg, és kerül Ericsson fennhatóság alá, vagy az alvállalkozók (pl. One Telecom) helyett lesz Ericsson?

Új hozzászólás Aktív témák