Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #27 üzenetére
Azt még meg is értem valahol, ha az előfizető nincs otthon a megbeszélt kiszállási időben, és emiatt nem tudnak bejutni a technikusok, hogy ekkor kiküldenek egy ilyen üzenetet. Bár tartalmilag ez sem fedi a valóságot, de itt már legalább mondhatja a szolgáltató, hogy nem rajta múlott.
Na de az, hogy a T sokaknál ezzel kezdi a dolgot, hogy bejelentés után x idővel már jön is az SMS, hogy az előfizető kérésére felfüggesztették a hibaelhárítást, nonszensz. És többen a T-s topikban még meg is magyarázzák, hogy azzal nem kell foglalkozni, csak afféle "általános üzenet", amit mindenki megkap. Én mondjuk tuti azonnal jelezném, hogy prezentálják a benyújtott kérésemet, vagy go a fogyasztóvédelemhez.
De visszatérve a UPC-hez, elvégre ez a téma róluk szól, nem tudom, hogy ez az Ericsson-os történet a valóságban, hogy fog kinézni. Tudtommal UPC-nek van egy kisebb saját technikusi gárdája, de rajtuk kívül még alvállalkozó(k) is végez(nek) hibaelhárítást. Kérdés tehát, hogy a UPC saját gárdája szűnik meg, és kerül Ericsson fennhatóság alá, vagy az alvállalkozók (pl. One Telecom) helyett lesz Ericsson?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen