Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz bambano #30 üzenetére

    Azt mondjuk érthető módon a "T" sem tudhatja, hogy adott előfizető éppen mikor van otthon, ezért is írtam azt, hogy ha a megbeszélt időben nem találják otthon, akkor látom valamennyire jogosnak ezt az eljárást.

    A 16 órai, vagy későbbi kiszállásokkal szerintem nincs gond, legalábbis UPC vonatkozásában tudok nyilatkozni, hogy reggel 8-tól este 20 óráig van hibaelhárítás, hétvégén is, tehát vasárnap is, amire bejelentéskor az ügyfélszolgálat 4 órás időablakot ad meg, azaz 8-12, 12-16, vagy 16-20 óra közt kérik a bejutás biztosítását az előfizetői végponthoz. Ez még aránylag korrekt is lenne, bár sajnos többször előfordult már velem is, hogy nem értek ki a megbeszélt időben, és nem is jelentkeztek, így én voltam kénytelen újra telefonálni, ahol természetesen mit sem tudtak arról, hogy a szerelő nem ért ide. Ezért tartottam jobb megoldásnak azt, ahogyan anno a RubiCom-nál működött, hogy a telefonos üfsz csak annyit mondott, hogy majd a szerelő fog keresni időpont egyeztetés végett, és mivel a saját idejét és munkáját Ő nyilván jobban átlátta, az így megbeszélt időpontokat tudták is tartani. Persze tudom, manapság a nagy központosítások mellett ez már nem működik, mert egy szerelő nem kaphat ekkora önállóságot és "hatalmat", hogy maga ossza be a saját idejét.

    És visszakanyarodva még az előfizető elérhetőségéhez, ha jól rémlik pont a T topikban láttam már hőzöngeni előfizetőt, hogy ő nagyjából semmikor nem ér rá, jöjjenek vasárnap, mert hétfőtől szombatig örül, ha este 8-ra hazaesik. Bár szerintem a T-nél nincs 20 óráig hibaelhárítás. Nem a szolgáltatókat akarom védeni ezzel, de azért ez sem egy normális helyzet, hogy valaki soha nem ér rá erre, és családtaggal sem tudja megoldani. Akkor konkrétan minek neki az egész előfizetés...? Na meg eleve ha mondjuk hét elején bejelent egy hibát, és csak vasárnap tudja fogadni a technikust, akkor már elbukott a 72 óra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák