- Musk megígérte: betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépik
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
"legyen a szolgáltató és a gyártó problémája, ha valami nem okés"
Ez így jól hangzik, de mi van akkor, ha te veszel egy telefont nem a szolgáltató portfóliójából, és arról kiderül, hogy szar benne az alapsáv, az ügyfél meg csak annyit lát, hogy lassú a mobilnet, meg dobálja a hívásokat. Rögtön hívja az ügyfélszolgálatot, és a probléma máris nem annak a nyakába szakad, aki effektíve felelős érte. Arról nem beszélve, hogy milyen macerás erre rájönni, kimérni stb. És igenis az előfizető problémája az, hogyha szar eszközzel szar szolgáltatási színvonalat tapasztal, nem a szolgáltatóé. Ha lerobban vagy lassan megy a Trabcsi a sztrádán, nem az autópálya kezelő lesz a ludas.
Annyit érdemes tudni, hogy az esetek döntő többségében nem a hálózatban, hanem leginkább az előfizetőnél lévő készülékben van a probléma, legyen szó akár kompatibilitásról, akár arról, hogy hibás vagy tönkremenő félben van az eszköz. Különösen ha látványosan rossz a helyzet, érdemes először eszköz hibára gyanakodni.
A másik tévedés, hogy mindenki azt hiszi: a legolcsóbb szarral ugyanúgy tud telefonálni, mint a legdrágább telóval. Hát nem. Telefon és telefon között nagy különbségek vannak, és sokszor még csak nem is a legdrágább a legjobb (sőt, lásd: Iphone 4 anno). Ezt megint nem gondolnám, hogy a szolgáltató hibája, mégis nála panaszkodnak, és szidják a szolgáltatás színvonalát.
Néha vannak még irreális elvárások: például lemegy az ember a szuterénbe a belvárosban romkocsmázni és csodálkozik, hogy gyenge a szolgáltatás színvonala. Vagy esetleg a Bükkben a semmi közepén egy zárt völgyben nincs térerő. Többek között ezért is nulla a garantált minimum, mert egy rádiós hálózatban gyakorlatilag lehetetlen bármit is 100%-ra megígérni. Aki ezt nem képes elfogadni azzal sajnos nem lehet mit kezdeni. Lehet várni a semmi közepére több tízmillióért telepített bázisállomást, csak nem érdemes
A szomorú az, hogy nálunk nem az ügyfél a hülye, hanem a szakhatóság, akinek azért ezzel illene tisztában lennie.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
it Az Ericsson legújabb jelentése szerint a széles sávú mobilnet továbbra is dinamikusan terjed, és a legújabb generációs hozzáférés egyre népszerűbb.
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Assetto Corsa Competizione
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elektromos cigaretta 🔞
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen