Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KFORboy

    senior tag

    Még pár ilyen büntit kioszthatnának nekik...

    Nonszensz vállalat.
    Amatőr minden téren, szemben a fossá hájpolt reklámjaikkal amit próbálnak magukról állítani...

    Nagyon is jó lenne ha ellehetetlenülnének hazai szinten és mindenhova a Digi menne, ők meg el a bús csába... még a konkurencia hiányába vett jósolható áremelések ellenére.

    Gyűlölöm a helyzetet, hogy rájuk vagyok kényszerülve mint internetszolgáltató... :((

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

  • KFORboy

    senior tag

    válasz Medocsabi #19 üzenetére

    Tehát egyedüli felhasználóként eztet mondod...

    Én rám is igaz lenne ez ha nem lenne kilométeres rováslista a UPC-n szembeállítva a Digivel, nem akarna a felhasználók túlnyomó része inkább Digi internetet mintsem a fisfos elavult, lassabb és drágább UPC megoldásai helyett.

    Sokszor költöztem, sok helyütt használtam mindkét szolgáltatót és folyamat nevetségesen amatőr baromságokkal húzzák az agyam a UPC-nél.
    A Digi meg szimplán fele annyiba kerül és háromszor gyorsabb.

    Igen, örülnék ha volna választásom, hogy Digit akarok-e vagy fos upc-t... nem felosztások lennének zónákra a két szolgáltató között és egyedüliként csak az egyik vagy másik volna lehetőség... egy hónap alatt megharmadolódna az előfizetőik száma ha így lenne !
    Nem véletlen...

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

  • KFORboy

    senior tag

    válasz Medocsabi #22 üzenetére

    Ez már megint egyén jellegű dolog, hogy neked nem kell gyorsabb.
    De az már nem, hogy ugyan ez a Diginél kevesebb mint a fele vagy épp harmad áron megvan...

    Jajj online fizetés... nehogy már ilyen nincs Diginél pls...
    Legrosszabb estben is netbank, rögzített utalás ügyfélszámmal a bankszámlájukra és onnantól hozzá sem kell nyúlni, utal magától.
    Nagy varázslat... :N

    A Digi jó, szabil net, ha volt megakadásod az azért volt mert karbantartás / bővítés volt egy fő ágon, ezeket jelzik is a weboldalaikon (igaz, vicces, mert neten... hogy nincs net :"D ) a UPC meg akár heteket szórakozik míg kijön egy alulfizetett SZAGEMBER...

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

  • KFORboy

    senior tag

    válasz zoli62 #24 üzenetére

    Még inkább vicc, hogy minden új kedvezmény vagy bármi akció van, az csakis az új ügyfél jellegre épít, régi ügyfél max akkor kaphat belőle ha fenyegetőzik a felmondással... akár hűség felmondás és kedvezményezett különbözeti ár kifizetés és teljes felmondás utolsó napjának utolsó pillanatában mikor már fizetnék a kasszában, mondják, hogy BOCSI, mégis lehet, csak léccike ne mondjak fel... :((

    Ha a UPC 1 személy lenne, már nem is tudom hányféleképpen erőszakosan meggyilkoltam volna, annyiszor keserítették meg az életem vagy épp a miattuk kivett és elbaszott szabadnapom (mert HUPSZ a telefonos asszisztens balfék volt, mégsem jön ma szerelő... de semmi baj, itt egy másik időpont egy héttel később, aztán jajj aznap se jönnek, de sebaj, holnap mindenképp jönnek... mindezt azért, hogy ledobjon ide nekem egy ConnectBoxot, mert kábel aktív jellel van, az előző bérlő által... mindezt jeleztem is, de nem lehet csak úgy elmenni egy CB-ért... -.-" meg a papírozás 3-4 x jön ki 3-4 féle verzióban. mailben és a franc sem érti és látja át, hogy most mi micsoda, melyik a hibás, melyik a korrekciózott helyes...)

    Hogy a MyUPC profilom a mai napig nem tudom használni, a UPC WiFree-t sem tudom használni.

    Nonszensz módon amatőr, siralmas ahhoz képest, hogy milyen képet próbálnak festeni magukról reklám szinten...

    Ehhez képest Diginél szimplán csak működik minden; LAN bedug, PPPoE csatlakozás... kész.
    CB-ot meg hetente újra kell indítani, de minimum 3 hetente-havonta mert látványosan belassul, anomáliákat, bugokat szül.

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

Új hozzászólás Aktív témák