Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudom mivel jár Karotta Ennyire soha nem érdekelt a személye azon túl amilyen cikkeket írt és tv adást gyártott.
Lassan 1 éve nem rendeltem Kínából - HongKong miatt
Nem tudom, nem ismerem az idézetet és a forrását. De én amióta én vagyok ekkorát nem fordultam. A 14 alatti időszakot ebbe nem számolom bele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mephi666
nagyúr
gondolj bele, milyen hatása lenne, ha egy ilyen kilukadna és az óceánba engedné az üzemanyagot... nem lenne azért egy újabb exxon valdez, de ennek ellenére elég kellemetlen lenne amíg kína pörgeti az amerikai gazdaságot is, vígan terítik ilyennel az árut az egész földön... akik tehetnének a változásért, azok meg jót röhögnek grétán és várják, mikor nyomja a következő standup comedy-t
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Pont egy szak újságírónak nem kellene a témába vágó tényeket mellőzni. Nem az a baj h ő szereti a villanyosságot (ami nem mellesleg valós alternatíva a városokon belüli közlekedést tekintve), hanem hogy részmegoldásokat akar ráerőltetni egy olyan problémára amiről tudott hogy alapjaiban forgatja fel a világgazdaságot.
MOD
A fogyasztással kapcsolatban pedig a fokozatosság elve már jelentkezett. A hajóknak a sebességlimitje már így is két számjegyű kibocsájtás csökkenést eredményezett. Ezt az irányt kell folytatni és gyorsítani de nem azonnal beszüntetni.
MOD2
(#56) dabadab: de igen. Egy szakértőnek a dolga javaslatot tenni. De ehhez alternatívák kellenek és legalább kölcsönösen elfogadható megoldások. Egyszerűen kijelenteni h nem jó ami van , nem több mint pusztába kiáltott szó és hangulatkeltés amit máshol nem lehet felhasználni mint a hergelésre.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bambano
titán
mert Karotta nem rácsodálkozik, meg behelyezkedik, hanem évekig m3-as bmw-vel járt az utcán is, és az elmúlt 10-15 éve arról szólt, hogy egy szuttyadékból kivakart datsunból épít pályaversenyautót, 300 lóerős motorral, mindenféle tuninggal stb. meg újraépíti, mikor leég az egész a p.csába... miközben a napi munkája zömében belsőégésű motorokról szól. és egy olyan helyen dolgozik, ahol a kollégák között szentségtörés a normális autó, csak 15-20-30 éves leszakadt sz.rokkal lehet járni, mert abban még volt <insert bullshit here>. a sturcz bandi "jól tájékozottan" családi autót vett nemrég, és három japán lepukkadt rozsdatemetőt nézett meg összesen, és megvette a korabeli m3-as bmw ellenfelének szánt lexus-t, mert abban sorhatos motor van meg sperr. ő még nem tudja, hogy a gyereke sugárban fogja tarkónhányni az első pillanatban, amikor özzezárja a sperrt. hogy coty elvtársról ne is beszéljünk, aki szénné fikázta az egyetlen autónak nevezhető autóját, egy avensist.
úgy is mondhatnám: áruló
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
ha jól követtem a történéseket, egyszerre járt multiplával és m3-assal. Feltételezem, amikor a komplett családot vitte, akkor multipla, amikor egyedül vagy max. a fiával ment, akkor m3.
de eladta az m3-asát az elmeroggyant, hogy valami trolibuszt vegyen...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen