- Windows 11
- Milyen program, ami...?
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Crypto Trade
- Windows 10
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
-
IT café
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Én is azt látom hogy aki a szakmájában elfogadható szinten dolgozik, az kb úszik a melóban.
És amikor már nincs elég szakember, olyankor jönnek képbe az igazi mekk mesterek, csak erős idegzetűeknek youtube videó. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz 5teve #106848 üzenetére
"Omg... én azt hittem hogy "bótba" elég csak megemlíteni hogy értelmes vagyok, és dolgozni is hajlandó vagyok"
Lassan én már azt mondom hogy örüljön a főnököm ha reggel időben, és munkára alkalmas állapotban jelenek meg. Legalábbis azért a pénzért (garantált bérminimum) amit kapok érte, dolgozni már nem igazán van kedvem.Give them hell Ukraine!
-
envagyok
veterán
válasz Viktor1919 #106843 üzenetére
Ugye ez valami vicc...
Gázszerelőként Tescóba
Kb mintha senior programfejlesztő éjjeliőrnek menne.
Ha nem vagy még biztos a tudásodban, menj el segédnek valaki mellé (kb nettó 400k), majd 1-2'év múlva csináld egyedül (kb. 1-2 milla nettó)
Múltkor nálam pepecselt valaki a kazánon kb 40 percet, kicserélt egy 2000ft-os alkatrészt, közben kétszer is hívták, hogy menjen további helyekre, 40000ft-ot kért.[ Szerkesztve ]
-
Ö, ez anyám munkahelyén (kis elektronikai gyár a nyugati országrészben) már kajak gond, hogy olyan embereket találni, akik hajlandóak bejárni iőre, meg elég értelmesek alapvető munkafolyamatokhoz
@envagyok : "Múltkor nálam pepecselt valaki a kazánon kb 40 percet, kicserélt egy 2000ft-os alkatrészt, közben kétszer is hívták, hogy menjen további helyekre, 40000ft-ot kért."
Amikor te szerelsz valakinek gépet, akkor is ezt mondják
Meg mondjuk a gázzal úgy vagyok, hogy inkább kifizetem, mint felrobbantsam magam[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
cidalain
veterán
A pc-vel meg úgy vannak, hogy ehhez a szomszéd pistike is ért, jó lesz neki a javításért a sör is. Elkérnél 40-et egy hdd-ssd cseréhez full telepítéssel, maga alá fosna az ügyfél...
Na ezért nem javítok gépeket>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Alusky
aktív tag
Jajj ne, tudtam hogy ezt fogod linkelni. Sajnos bejelentkezés nélkül a YT csatornák letiltása sem működik, thx Google retek.
Van 10 videója, abból 2 ami valóban mekkmester, a másik 8-ban olyan hangyapöcsnyi dolgokba köt bele, hogy ne csodálkozzon rajta mindenki fel akarja rúgni nemcsak őt, az ellenőröket úgy általában mindenki. Meg egyébként is ennek a szakmának a velejárója, hogy az ember elkezdi kiélni a frusztrációit mivel megteheti benne és mindenkit baszogatni kezd.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
válasz envagyok #106853 üzenetére
Csodálkoznak rajta, hogy magyarok a mekkelés mesterei, persze hogy azok mikor ilyen öszegeket lehet megspórolni rajta és ha nem hülye az ember még jó is lesz. Előtte meg 50 éven át egy másik rendszer kényszerítette ki az emberekből, előtte meg világháborúk. Vérünkben van generációk óta.
Jobb helyeken határozott idejű szerződés van, pl. a Novoth Tibinél is (ki nem állhatom azt se), mert nem hülye, hogy megtanítsa a fiatalt a tudására majd az lelép egy év után és konkurenciája lesz olcsóbban.
Ki nem állhatom az autószerelőket meg a gyártók alkatrészárait se. Úgy dobálóznak százezerekkel egy 1 milliós autónál is, mintha teljesen normális lenne. Az autófanatikusok meg még bólogatnak is rá ezerrel, hát nyilván mi mást tenne ettől hívják fanatikusnak. Hogy a picsába lenne már normális, persze nekik az mert a zsebükre megy. Szerencse, hogy tanultam, van családban rokon, ismerős is aki dolgozott is benne, van műhelyünk is úgyhogy nem nagyon függünk ettől.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
koby11h
aktív tag
válasz Alusky #106858 üzenetére
Az autószerelőnél néha olyan, mintha én a 20.000-et érő gépbe javasolnék 70.000-es 850W-os platinum tápot, meg PCI-e hangkártyát 35.000-ért és 65.000 vezeték nélküli headset-et. Egy fenét, 4000-es SSD, klónozással, hogy minden ugyan ott maradjon, takarítás és kész, még ugyan ennyit elmegy arra, amire kell.
Mondtam a srácnak nyáron, mikor árazott a Seat-ra a szervizben, hogy most álljunk meg, ez egy 18 éves kocsi! Amit eddig összeírtál, az több, mint a kocsi értéke! Aztán kihúzgáltuk amit "majd egyszer", meg "majd apósommal otthon" meg a "nem kell új, ha van bontottad és normális állapotú".
Végül maradt az, amihez mi már nem fogunk hozzá, de azért fontos és megállt 65.000-ből, amiből 50.000 volt a munkadíj még így is. Oké, volt is vele munka, és kellett hozzá műszer is, ezért is nem fogtunk mi hozzá."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
TaaT
veterán
válasz Alusky #106857 üzenetére
Azért az arány durvább a videóiban, kevés az ahol csak apróságok vannak, a nagy részénél komoly hiányosságokról van szó.
Ha engem olyan csúnyaság érne egyszer, hogy új ház építését megengedhessem magamnak (lol sohasenem lesz ilyen), az 100% hogy csak műszaki ellenőr mellett lesz kivitelezés.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Alusky
aktív tag
Én még a csaladihazepites1 vagy mi a tök videóit láttam, nekem sok volt, lehet az új név alatt már jobb az arány. A Budapesti autósok közössége (mijeee? )
csatorna amit még kegyetlenül rühellek, az se szól másról, csak néhány durva eset ami jogos bemutatnivaló (csak hát ebből megélni nem lehetne), a többi igazából átlagos Kresz megszegés amit mindenki megtesz, maguk a videózók is, de ugye mutogatni a másikra görénységből, aljasságból összekuporodva mint egy gollam, hogy "te, teeeeeee, ssssssssz" "mit csináltál most rögtön beküldelek". Azok a szarok meg ebből élnek, dolgozniuk se kell, mert a tartalmat adja a nép és jól rátapintottak, hogy az autózás stresszes, stresszes emberek pedig jól levezetik a másik leszólásával, ebből pedig lehet forgalmat, pénzt generálni. Anno ezt még a biciklisek kezdték el.Isten mentsen tőle, hogy új házat építtessek ilyen tetű melósok és ilyen cégekkel amik manapság vannak, aki meg tényleg megbízható és gyors is az már nem felső tízezer hanem felső ezer pénztárcájához igazodva dolgozik.
Ha újat akar építtetni valaki csak is gyorsházat, CK, falemez,, legóház, mobilház, konténerház, minden csak ne tégla legyen.
Én inkább vettem magamnak, sokkal könnyebb magamnak átalakítani, felújítani, ahhoz nem kell semmilyen brigád.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
Ma csak reggel dobott fel a YT ablakot, azóta nem. Talán frissültek a blokkolók végre.
Cserébe kaptam most benőtt nagylábujj köröm kivágós short videót.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
válasz cidalain #106855 üzenetére
Van, aki elkér, csak kevesebbet. De a helyzet ugyanaz
@Alusky : " persze hogy azok mikor ilyen öszegeket lehet megspórolni rajta és" utána a sokszorosát beszopni, amikor kiderül, hogy szar az egész
"Ki nem állhatom az autószerelőket meg a gyártók alkatrészárait se. Úgy dobálóznak százezerekkel egy 1 milliós autónál is, mintha teljesen normális lenne."
Normális is, mert annyit kérnek érte Azt' a bontó mire való?@koby11h : "Aztán kihúzgáltuk amit "majd egyszer", meg "majd apósommal otthon" meg a "nem kell" , na majd az fog befosni később
Félreértés ne essék, nekem is bontott dolgok szoktak az autóba kerülni, de ez ugye 23 éves, és ha azt mondják, hogy 60 ezer, vagy 100 ezer, akkor a szemem se rebben, ha utána pöpec az autó.De attól függetlenül, már értitek, miért sóherkednek a userek
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
koby11h
aktív tag
18, mostanra 19 éves a Seat is, abba is bontott dolgok mennek nagyjából. De pár horpadás, nem világító beltéri lámpa, hiányzó csomagtér ajtó burkolóelem (meg van, csak helyhiány miatt ki lett véve ), szakad váltóköpeny, tehát ami nem működés befolyásoló dolog, azt nem kell egy ilyen korú munkás kocsin javítgatni. Csak ennyire céloztam.
Azokat mi majd otthon, ő meg csinálta azt, ami nekünk már nem fér bele.Saját Corsa-ra nemrég ment el 130k, de most minden patent rajta, minden cserélve, feltöltve, én is szó nélkül fizettem, mert olyat is javítottak, amit más el sem vállalt a városban...
Igen, sóherkedtem, amikor nem volt rá pénz, akkor mentem vele úgy, de amikor már nem kellett másra, akkor én is vittem szerelőhöz. Főleg télen vagyok nyűgös egy nem induló kocsi miatt Hideg van bicajozni..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
aktív tag
válasz nullpoint #106867 üzenetére
Én is bontottat veszek néha. De a felújított, tesztelt, garanciális dolgokat. Így nem pl. 30 a gyári és nem is 7 a bontott, hanem 17 a felújított. És néha még a régit is visszaviszem, ha vásárláskor megbeszéltem, hogy esetleg beszámítják.
Pl. első lámpatest, bajuszkapcsoló, ja és vonóhorog is volt így a kocsin, persze rendesen vizsgáztatva."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
cidalain
veterán
válasz TESCO-Zsömle #106870 üzenetére
Félreérted. A használt ér 1 misit, amit betolsz a szervizbe, és le akarnak rántani 480k-val. Ami irreális. Vagy GTK ugye.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz cidalain #106871 üzenetére
Na jó, de az alkatrészt nem használtan kapod egy másik 1 millás autóból, hanem újonnan. Akkor nem úgy lenne fair, ha az újkori árához méred? Újonnan sem azért 15-30 millió egy autó, mert van rajta 14-29 millió lehúzás és használtan sem feltétlenül azért 1 millió egy autó, mert annyit ér, simán kapsz 4-5 milliót érő autót is 1 milliót pont amiatt, hogy a fenntartási költségei még mindig a 30 millás árszintet képviselik. Bele ne kössön senki a számok kitalált voltába.
Nézegettem Citroen C6-ost, kb ez a helyzet, újonnan az egy 20+ milliós autó volt 15 millióért, ma 1,5 milla környékén utánad vágják, de 15 éves autó, mindbe van 200e km, ami nem gond, HDI motor örök élet, de a váltó 300k-nál csere, mert teljesen zárt és kerül vagy 2 millióba.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz nullpoint #106867 üzenetére
Ja, ne a roncstelepről, hanem normális helyről
@koby11h : Melósautó más, de nekem pl. egy autóm van, azon azért ilyeneket is megcsinálok Takarításra nem szokott lenni alkalmam, de mechanikailag lehetőleg minden legyen f*sza.
0 felett meg bringa a default nekem, de mondjuk nincs messze a munkahely.
@cidalain : "A használt ér 1 misit, amit betolsz a szervizbe, és le akarnak rántani 480k-val."
Ja, csak ha veszel 1 használtat 1 milláért, akkor veszel valamilyen mennyiségű rejtett hibát is vele, amire előre kell számolni. És vételár+rendberakásból lesz egy használható autód Gyakorlatilag erre lehet készülni.
Vagy vidd olyan szervizbe, ahol beszereznek bontott cuccot is.
GTK meg, minden GTK. Ezt bírom, el kéne költeni nagyobb összeget egy autóra, helyből GTK, azt' a polgár helyből elkölti azt, amit az autóért kapott+a tartalék pénzét egy másikra, ami ki tudja, mennyire van kókányolva
...én amikor összetörtem az előzőt, inkább elköltöttem rá valószínűsíthető árának nagy részét, és utána meg ment az 10 évet. Sokkal kevesebbe fájt, mint ami akkor ment volna el, ha másikat veszek.Mutogatni való hater díszpinty
-
envagyok
veterán
válasz TESCO-Zsömle #106872 üzenetére
Itt nem ez a fő gond.
Hanem pl. hogy a VW csoport versenyezteti a beszállítókat, hogy kb 20000Ft-ból megkaphassa a szándékosan úgy készített, hogy 100k km-t bírjon 4db nagynyomású befecskendezőt, amit te tőlük kb 600000Ft-ból vehetsz meg.
Ez buta lenyúlás, ha te csinálnád, börtönbd dugnának.Kérj árajánlatot egy autó összes alkatrészére, és milyen fura, hogy kb. 10x ár jön ki, mint szalonban egyben megvásárolva, ráadásul összerakva.
Olyan, mintha egy komplett pc-t összerakva 100k-ért megvennél, és ha a hdd meghal benne, 80-ért akarnák rád sózni.
Mondjuk voltak erre törekvések pár brand márkánál, meg a laptopoknál jellemző. -
válasz envagyok #106874 üzenetére
Hogy valaminek élettartama van, az azért nem olyan meglepő.
Az egy görénység az, hogy nem mindenre közli a gyártó. Viszont a legtöbb autónak van karbantartási terve, amiben benne szokott lenni, hogy mikor mi cserés (már ami, pl. ilyen injektorcsere, ilyesmi, az nem biztos).
Illetve, miért ne csinálnák? Veszik az autóikat így is, mint a cukrot."Mondjuk voltak erre törekvések pár brand márkánál, meg a laptopoknál jellemző."
Meg ha hivatalosan a gyártótól akarsz venni bármit, akkor nagyjából mindenre.
Volt pár ilyen esetünk, hogy manageri laptop, fú, rendelünk hozzá LCD-t, ki tudjuk cserélni. Nem is az volt a baj, hogy milyen viszonyban volt az a gép árával (nem is értem, ez mitől szempont), hanem hogy amúgy drága volt.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Alusky
aktív tag
válasz cidalain #106871 üzenetére
GTK a másik kedvenc szavam az autóbuziknál. Nagyon nem mindegy, hogy a kerék szakadt ki vagy a lökös tört meg és nyomta hátra a hűtőket 2 centit, mert utóbbira is el lehet kérni gyári állapotba állításhoz 1 milliót, csak minek ha amúgy ki nem lyukadt. Az egyikkel az autó mozgásképtelen az lenne a valós GTK, a másik esztétikai hiba amit ki nem szar le, attól még az autó 99.9%-os használhatóságú marad, ezt max fanatikus GTK-nak lehetne nevezni, mert egyáltalán nem kötelező megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
válasz Alusky #106879 üzenetére
"a lökös tört meg és nyomta hátra a hűtőket 2 centit, "
Az sem mindegy, hogy hogyan. Illetve ott is nagyon nagy a szórás a lehúzás, meg a ténleg ennyibe kerül között.
Sok esetben van, hogy úgy lehet hagyni, aztán majd a következő tulaj szívja meg sok évvel később. Vagy te@koby11h : A túlárazás ténye a gáz, a mértéke már kevésbé érdekes. Meg az Apple alapból a túlárazásból él, mit akarunk
Mutogatni való hater díszpinty
-
Gave
addikt
válasz cidalain #106855 üzenetére
15 perc alatt kimosnak nálunk 3 klímát => 27000 Ft. Jó oké, a 15 perc munkát tényleg 30 alatt végzik el, és hát van a kiautózásnak is költsége 5-10km-en belül is .
Víz tisztító/filter csere kb ugyan ez, csak ott azért az 500Ft-os műanyag alkatrészt eladják 15-20x feláron hozzá, úgy azért másképpen fest.
Ha én ennyit kérnék a munkámért, valószínűleg leperegne a majmos rész a 2001-ből.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
koby11h
aktív tag
A ténye szinte mindenhol meg van (csak mi nem tudom a munkánkon...) de azért a mértéke is számít! Van a sima túlárazás 650-es olajat a kisboltban 850-ért, és még nem is az elviszem vidékre, hanem a multitól (ahol vette) 1 km-re.
És van a pofátlanul túlárazás, amit néhány gyártó csinál, vagy amit a Samu (mert most ők csinálják az nand-nál, de bárkit mondhatnék) vagy az opec a termelés/kitermelés visszafogásával, hogy felnyomják az árakat! Nvidia/AMD a nem adunk el bányászoknak...
Csak a pénz számít! Látjuk pl. a Dell laptopnál a filléres led spóroláson is vagy az Acer-ek alulméretezett töltőinél vagy a csaptelepek "krómozott" műanyag alkatrészeinél.
B@ssza meg mindegyik gyártó.... inkább megyek enni! Jó étvágyat!"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
válasz koby11h #106882 üzenetére
" Látjuk pl. a Dell laptopnál a filléres led spóroláson"
Az divat, mert a Macbookon nincs A HP 830/840 g4...g6 is mennyire Macbook akar lenni..." Van a sima túlárazás 650-es olajat a kisboltban 850-ért,"
Igen, a boltos abból él.Az a baj, hogy nincs éles határ a profit meg a pofátlanság között, szóval kb. felesleges ezen sopánkodni. És hát nem véletlenül szokás a monopolhelyzetet nemkívánatosnak tartani, meg néha piacot szabályozni, mert az vezet ide. (A természetes kartellek is, mint az autógyártóknál.) Egy 2-3 szereplős piacon meg nem igazán lesz árlenyomó verseny, mert ennyi szereplőnél még simán megy a hallgatólagos megegyezés, hogy senki nem megy durván lejjebb a többinél.
Illetve : nem érdemes a feketén végzett munkát egy céghez hasonlítani. Cégként sokkal durvábbak a költségek, és többen élnek meg ugyanabból, esetleg felelősségvállalás is van, jóhogy drágább lesz.
BTW ha valahol túl van árazva a sima munkaviszony, az az informatika. Olyan fizetésekkel vesznek fel arcokat cégek, hogy csak nézek.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
envagyok
veterán
"Hogy valaminek élettartama van, az azért nem olyan meglepő."
Nem az élettartam a probléma, hanem az, hogy régen (40 éve) már csináltak olyan motorokat, amik simán tudták a millió kilométert bontás nélkül, most pedig olyan technológiai fejlődés lenne, hogy 10 milliót is tudnának, csak szándékosan tervezik szarra őket.
A garanciális 100k km után szarjon ve ez-az, költs rá 1-2 millát, pár 10k-s kacat cseréjével. -
-
TaaT
veterán
"Eladó Egy Samsung A40 Mobil.
Telefon + TÖLTŐ.AZ LCD UJ,UTÁNGYÁRTOTT.
TÖKÉLETESEN MÜKÖDIK.37 499 Ft"
Give them hell Ukraine!
-
válasz envagyok #106884 üzenetére
Egyáltalán nem biztos.Ez a "millió kilométer bontás nélkül" is legendaszagú, de azért vegyük hozzá, hogy közben 2-3x olyan literteljesítményt kell hozni kisebb fogyasztással. Ennek ára van. Egy áltagos autó életciklusa meg nincs 1M km, korábban sem volt jellemző.
@Alusky : Fasza
@TaaT : Sok sikert hozzá...
Mutogatni való hater díszpinty
-
Alusky
aktív tag
Bontás alatt kb. a munkát végző hengereket értik abba nem kellett belenyúlni, azt már nem tekintik annak, hogy 4 turbó meg 2 sor injektor, hf tömítés és magasnyomású kellett a TDI-be ehhez a szinthez.
Mert amúgy valóban azon a pár videón ami a TC-ba is bekerül pl. nem látsz semmi mást csak egy tulajt aki állít valamit meg pár szakértő szemet aki belenéz, de 300 ezer után már nem mondod meg egy koszos motortérről, hogy az 1 miliót futott vagy 350-et.
Az emberek meg szeretnek mindig az átlag fölé vagy a haverok fölé lőni, pöcsmérettel, fogyasztással, meghúzkodott csajok számával, gyorsulással kutyájuk súlyával, lóerőkkel tuning után stb.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
koby11h
aktív tag
""Eladó a kèpen látható jó állapotban lèvő ARISTON víz melegitős bojler."
Melyik bojler nem vízmelegítős???
"Tüzifa bútorlap"
Na ezt meg azonnal büntetném!!! AZ nem tüzelni való!!! De ezt nem lehet megérteni 30 éve!!!
[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
homerhamm
addikt
Bőven tömören. Egyéb műszaki adatok nem fontosak, meg a pontos ár se. Ui: egy szó sincs leírva helyesen!!
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
-
szebe
őstag
válasz homerhamm #106894 üzenetére
Rendszám látszik, alap műszaki adatok lekérdezhetőek
Ha volt eredetvizsgán, elvileg fotózták (olvashatóan) az alvázszámot, abból felszereltség is meg kell legyenJa, az ár az jogos, bár a kiírásból gondolom valami 2 millió környéke lehet.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz envagyok #106884 üzenetére
millió kilométert bontás nélkül
Minap dobott fel YT ilyen jellegű videót egy Volvóról, illetve azzal kapcsolatban még két Toyotáról. Annyi, hogy nem kilométer, hanem mérföld, és a Volvonál egyszer, a Toyotáknál pedig 3-3 alkalommal volt komplett motorcsere.
Persze, értem én a legendáriumot, de azért Faterom mk1-es dízel Avensis-ébe 400 és 500ekm között majdnem a teljes üzemanyag-rendszert ki kellett cserélni. Kezdtük a szivattyúval, nem az volt a rossz, jöttek a szelepek, majd a CR többi része. 3 héttel azután, hogy végre készen lett, az autópályán hazafele szétesett a kettőstömegű (450ekm).
A GTK-val meg az a baj, hogy a köznyelv nagyon lazán használja. Gyakorlatban ugye ez azt jelentené, hogy a javítási költség meghaladja az autó piaci értékét -> gazdaságilag nem éri meg javítani. A sima TK-nál meg ugye fizikailag nem tudod, bár ugye országa válogatja, hogy anna khol a határa. Korábbi melóhelyen egyik bérsofőr mesélte, aki állítása szerint benne volt ilyesmiben, hogy a németeknél darabokra vágott prémium roncsokból oroszországban varrnak össze patentül kinéző kocsikat. Ha a jövőbeli tulaj rossz műhelyt fog ki, ütközésnél varrat mentén szakad...[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz TESCO-Zsömle #106899 üzenetére
" Korábbi melóhelyen egyik bérsofőr mesélte, aki állítása szerint benne volt ilyesmiben, hogy a németeknél darabokra vágott prémium roncsokból oroszországban varrnak össze patentül kinéző kocsikat."
Ilyenek itthon is akadnak... Ha nem korrektül van megoldva, simán megéri. Megy is a tákolás mindenholPont ezért érdekes a GTK. A 20 éves autóértéke alacsony, bármitől GTK, de nekem pl. megfelel, és nincs benne szívatás... tehát mégis inkább megjavíttatom.
De a lényeg eddig is az volt, hogy amikor a user hörög, hogy de hát te csak újratelepítetted a gépet -> ez ugyanaz, mint amikor itt felháborodunk, hogy milyen drága az autószerelő, pedig csak...!
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Energiaital topic
- Android szakmai topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 830 G5 - i5-7G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Belátásgátló! I Cam I W10 I Gari!
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen