Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz bambano #48 üzenetére

    Nem volt, de egymástól függetlenül ezt mondták a kijáró szerelők és a központunk is ezt a választ kapta a Vodafone hibabejelentőtől.
    A vezeték kérdésében ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, hogyan volt/van. Az biztos, hogy akad egy város, ahol a mai napig egy bérleményben van a belvárosi fejállomásuk (korábban az UPC bérelte). A jelenlegi bérlőn múlik, hogy mikor és mennyi idő alatt tudnak bejutni. Az viszont igaz, hogy az egyesülés óta is vesz át területet a voda és ott csak úgy, ha minden az övé és mindenhez akadály nélkül hozáfér.
    Köteles vagy sem, a talpaló szerelőnek fogalma sem volt (még arról sem, hogy mit is keressen). Azért nagyon más egy dobozt keresni a föld felett, mint egy aknafedelet a járda és az úttest között. De UPC akna is tud meglepetést okozni: csövezés meg van az épületig a tervek szerint (ott a szabad védőcső vége mindkét helyen). Közműtérképen rajt a nyomvonal. Max 10 méter a táv. A földkábel behúzóból elnyomtunk 20 métert akadály nélkül és nem ért ki az aknába (járdabontás után újra lett próbálva, épületbe bejutott, másik irányba elnyelte, de nem ért ki a vége).
    Egy szó mint száz, ez a rendszer, szolgáltató jelenleg több sebből vérzik és nem látom, hogy a megoldás fele haladnának gőzerővel...
    Hasonlóba belefutott anno a Telekom is, amikor nagy sebbel-lobbal kiszervezett minden mozdítható feladatot. De abból az ügyfelek sokkal kevesebbet éreztek meg...

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák