Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
a nagy különbség nem az, hogy milyen távolságra lát el, hanem az, hogy hányszor.
amíg te másodpercenként 1-2 észlelést tudsz csinálni, és meg kell oszd a figyelmed az összes iránnyal, addig a hátrafelé látó szenzor sokkal többször nézhet hátra és csak hátra néz.annak az esélye, hogy egy nagy sebességgel érkező autót a szenzor meglát, nagyobb, mint hogy te.
(#47) 8th a holttér az a kocsi környékén van, tehát százméterekre holttér-figyelőnek fogalmilag nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Cathfaern #59 üzenetére
nem csak törvényi szabályozás kérdése. kínálat kérdése is.
ha az önvezető autók minden hibáját a szoftvergyártó nyakába varrják, akkor kérdés, lesz-e szoftvergyártó, amelyik hajlandó szoftvert gyártani önvezető autóba. jelenleg a szoftvergyártók semmilyen érdemi garanciát nem vállalnak a szoftvereik után, ezen nem lesz egyszerű változtatni.önvezető autóban kormányt fogni
(#65) dabadab "így aztán nem bizonytalan elmondásokra kell hagyatkozni az események rekonstruálásakor, hanem ott van minden szépen dokumentálva.": ja, nem a szemtanúk bizonytalan állításaira kell hagyatkozni, hanem a gyártók állítására, hogy a logok, amiket a gép csinált, valódiak, nem buheráltak, a szenzorok tényleg azt mérték, amit, nem a szenzor saját szoftvere a hibás, nem a kommunikációs cucc a hibás, hanem a központi ai... stb. nem látom jobbnak a helyzetet az önvezető autóknál, mint az emberesnél.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Majd a jogalkotók kitalálják és akkor az lesz a törvény.": nekem is ez a legnagyobb problémám.
129. par. 9. bek: "Fogyasztó esetében semmis az egyedi előfizetői szerződés azon rendelkezése, amely szerint az előfizető az általános szerződési feltételeket átolvasta, és az abban foglaltakat tudomásul vette."Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen