Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    A szolgáltató a lehetőségeihez mérten igyekszik minden segítséget biztosítani az érintett ügyfeleknek, a szolgáltatás kivezetése előtt 4 hónappal elkezdte a folyamatos tájékoztatást a változásról...

    Itt a probélma. Ha 2019. nyarán megveszek egy céget, tudom, hogy két évig használhatom a korábbi cégnévhez kapcsolódó dolgokat, akkor AZONNAL tájékoztatom az ügyfeleket, hogy ez meg fog szűnni, az új előfizetőknek már egyenesen nem adok emailcímet, nem pedig ülök rajta, majd másfél év múlva, 2020. decemberében szólok, hogy helló, akkor 4 hónap múlva kikapcs, oldd meg, ahogy akarod (persze nem lenne mit megoldani, ha az átlagnépnek is lenne annyi esze, mint annak, aki kicsit jobban benne van a dologban, hogy szolgáltatói emailcímet nem használunk soha semmire).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák