Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shabbarulez

    őstag

    válasz Gabás #12 üzenetére

    Az előfizetők döntő hányada a legkisebb, legolcsóbb csomagokban van, ez nem csak nálunk hanem világszerte mindenhol így van. Az előfizetők úgy 60% a legkisebb csomagra fizet elő, ők nem igen tudják mi a p2p max hallottak róla. Úgy 20% közép kategóriás csomagot vesz, mint Chellonál a medium és 20% pedig az aki a nagyobb drágább csomagra fizet elő mint Chellonál a két nagyobb csomag. Ezek a felhasználók más sokkal tudatosabbak, régi motorosok akik tisztában vannak azzal mi a p2p.

    p2p-t úgy a felhasználók 20%-a használ, és ebből pár százalék az aki igen masszív p2p-ező és aki a forgalom legjelentősebb részét adja, akár a teljes p2p forgalom felét. Szolgáltatónak az áll érdekében hogy ezek között is priorzáljon. Hisz a top 1-2% aki a legtöbbet forgalmazza a bevételeknek is csupán 1-2%-át adja miközben a hálózati forgalom igen magas százalékát generálja. Az ő elvesztésük a legkevésbé fájdalmas egy szolgáltatónak így ők priorítás szempontjából is a legkevésbé fontosak. Az a maradák 17-18% aki p2p-ezik szintén alacsony priorításon van de azért magasabb szinten, ők már azért a bevétel jelentősebb részét képezik így az ő elvesztésük már komoly érvágást jelentene. Épp ezért itt már próbál a szolgáltató jobb ''komfort érzetet'' biztosítani. Ha mondjuk csúcsidőben felé-harmadára lassul a p2p az még kevésbé érezhető, ha azon kívül maximum közeli, ezt még az ügyfél is tolerálni fogja és nem fog elmenni. A nagy többség aki bevétel legnagyobb részét adja pedig még fontosabb a szolgáltató szempontjából.

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák