Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
Még jó, hogy az IBM nem gyárt autót
A problémát triviálisan a forgalom csökkentésével lehet megoldani. Nem az agyatlan csökkentési erőszakra gondolok, hanem arra, hogy előbb-utóbb leszokunk arról, hogy minden terméket, árut a világ végéről hozzanak. Minél drágább az üzemanyag, annál több esélye van annak, hogy helyben vagy közel termelik az árukat.
a több százmilliárd az nem nagyságrend. A nagyságrend az százmilliárd vagy billó, trillió.
''Tizenkét éven belül várhatóan és 3,5-ről 7 milliárdra nő a légi utasok száma'' ebbe szerintem nem kell az és
A járművek információkat és vírusokat cserélnek egymással, az utakon mindennaposakká válnak a kocsijukat rugdosó, kékhalált üvöltöző emberek... Pár pingvines röhögve szlalomozik a forgalomban...
A gázpedál jelenleg két darab potméter. Amikor minden centért harcolnak, érdekes lesz látni, ahogy ebbe hidraulikus keményítést raknak súlyos dollárokért. Ha nem tartom be a követési távolságot, pl. előzni készülök, vagy épp karambolozni, akkor felkeményedik a pedál, nyilván értelmes kiválasztani a lehető legrosszabb reakciót, ami akadályozni képes az embert... Miért nem fenekel el az autó? szadomazo apukáknak bőrszíjjal, addig is álarcot húz a műszerfalra... új jelentést adunk a full bőr kifejezésnek az opciós listáról...
Mostanában ugye arról van szó, hogy a mobiltelefon megosztja a figyelmet, ezért balesetveszélyes. Tehát ha eddig nem volt szerencsés telefonozni, akkor tökteljesen jó lesz, hogy ezentúl nem csak telefonálhatunk, hanem sms-ezhetünk, emailezhetünk is, meg tamagocsizhatunk, iwiwezhetünk, spammelhetünk a kocsiból.
A vezetők számára javasolt útvonalról én ingyen bérmentve tájékoztatok mindenkit: akinek nem elengedhetetlenül szükséges menni, az maradjon otthon. Távmunka, ip alapú videokonferencia, stb.
Az utazóközönség helye alapján rugalmasan tervezik a kapacitásukat? Ez nem valami félrefordítás? Nekem ez azt jelenti, hogyha sok utas összejön a pályaudvaron, akkor hirtelen nagyobbra tervezik a kapacitást, vesznek még három buszt. A közlekedési vállalat kapacitása nem fog változni attól, hogy összeállt a csürhe...
Az a kedves ismerősöm, akinek Rómában elszórták a csomagját, most biztos nagyon boldog lesz, hogy ő az első háromban volt, akinek 100-ból nem jön meg a pakkja
Na befejezem az agymenésem
[Szerkesztve]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz (Kolombusz) #9 üzenetére
A mercedesnek ez a követős dolog nemrégiben nem jött össze
10-14 éve álom volt, ma valóság, 2-3 év, néhány oxidálódott csatlakozó után meg rémálom lesz...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest