-
IT café
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenzoli
csendes tag
válasz anonymus89 #17331 üzenetére
Kijelzőcserére service módba rakva küldtem el a p30pro-t, teljes törléssel(fr utáni állapotban, de már beüzemelve) kaptam vissza. Nyilván a javítás után ki kellett próbálniuk, hogy kifogástalanul működik-e, és erre talán(?) a service mód nem a legjobb megoldás.
Az akkucsere még hátra van, arra személyesen viszem majd, mert azt mondták 1,5-2 óra alatt megvan és megvárható, ráadásul ahhoz elég service módba tenni a készüléket. Kíváncsian és reménykedve várom, hogy valóban így legyen.
Egy mail-váltás után felvették garanciális javításra, de jelenleg alkatrész(akku)hiánnyal küzdenek, várják a szállítmányt és jeleznek, ha vihetem a telót. Eddigiek alapján nagyon segítőkészek, korrektek, csak ajánlani tudom Őket (FirstPhone Győr). -
kenzoli
csendes tag
válasz realmadrid #17720 üzenetére
Győrben 2-3 óra alatt kész volt. Addig sétáltunk egyet a belvárosban.
-
kenzoli
csendes tag
válasz Balúkapitány #18447 üzenetére
Nekem itt az első (és eddigi egyetlen, így egyben utolsó) teljes gyalulást (gyári visszaállítás) követő bejelentkezés dátuma van.
[ Szerkesztve ]
-
kenzoli
csendes tag
válasz Balúkapitány #18454 üzenetére
Köszönöm, ez így már teljesen korrekt.
Az infok is valósak.
Összegezve:
S/N szám a gyártás dátumát
Google fiók az utolsó factory reset utáni első bejelentkezés időpontját
imeicheck mindent is mutat.[ Szerkesztve ]
-
kenzoli
csendes tag
válasz Dennis47 #18579 üzenetére
Flip tokot használok, de sajnos a munkahelyi eséskor nem tudta megvédeni a kijelzőt.
Tény, hogy nagyon szerencsétlenül, pont egy fémkeret szélére esett és onnan a földre zuhanva láttam, hogy ki is nyílt a fedőlap, így (hiába a fólia) oldalról, a keret mellől végigfutott egy vízszintes repedés, mintha ketté lenne osztva a kijelzőm
Teljeskörű biztosítással hoztam el a voda-tól, így mindent (IS) a szolgáltató intézett(szervízbe küldés, biztosítási ügyintézés), nekem 2x kellett a márkaboltba bemennem(amikor leadtam és mikor készen átvettem) és "csak" a 20ezer HUF-s önrészem bánta, a teljes javítást-szervízdíjat a biztosító rendezte(több, mint 180ezer HUF volt a számlaérték, amit a szervíz kiadott).
Ez tavaly tavasszal történt, ezután pár héttel, még épp a garanciaidő lejárta előttvittem el mégegyszer külön a győri szervízbe akksicserére. Azóta van egy szinte új p30pro-m, ami eredetileg már közel 3 éves[ Szerkesztve ]
-
kenzoli
csendes tag
válasz bontabela73 #19700 üzenetére
Voda-nál vásárolt példányomra ma a MyHuawei app alatt megtaláltam végre a 134-est
-
kenzoli
csendes tag
12.0.0.144 patch01
néven új frissítés érkezett voda-tól vásárolt készülékemre
leírás alapján a kommunikációt javítja bizonyos helyzetekben -
kenzoli
csendes tag
válasz Pinyo16689 #21787 üzenetére
Voda-nál vásárolt készülékem van, de már t-com-os kártyával használom, mégsem jön 144-es óta frissítés.
Este otthon megpróbálom ezt a sim-nélküli keresés verziót, hátha... -
kenzoli
csendes tag
válasz Pinyo16689 #21902 üzenetére
"Szintén zenész"... voda-tól van és 144 :-/
-
kenzoli
csendes tag
válasz Pinyo16689 #22018 üzenetére
Szintén zenész
-
kenzoli
csendes tag
válasz Pinyo16689 #22022 üzenetére
Igen, van vodapaccsom, az az eddigi legutolsó frissítés
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen