Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz ricsip #7 üzenetére

    A mennyiség és a relevancia egyébként nagyon sokat segítene.
    Én elég jól bírtam a reklámokat... legalábbis azt hittem, de kiderült, hogy csak keveset találkozok velük. :D

    A TV-zés kb. kikopott teljesen, droidon ill. Youtube-on jöttek a reklámok de valahogy ott kevésbé zavart, nem volt annyira sok. Az egyéni szűrés meg nekem kifejezetten bejött. Ha már úgyis scannelik az adataid akkor legalább annyit tudjon, hogy nem vmi tök érdektelen sz*rt nyom az arcomba, akár telefonon, akár neten.

    YT-on viszont szerintem eléggé megszaporodtak, másrészt meg mostanában minden sz*rt bevág. A videó megszakítása szintén rohadt egy dolog, és ez sem volt alap régen. Most vagy más kliens vagy a gyerekkel is sakkozni kell, hogy mit-hogy mutatok meg neki. Pedig nem néz maga videókat, csak annyi, hogy néha 1-2 érdekes témában én mutatok neki valamit.

    Szóval amíg 5 videónként volt az elején egy mosóporreklám, vagy akár játék az élhető volt. Most amikor videónként 3db-ot beb*sz és a legkülönfélébb témákban, ez így inkább elijeszti az embert jó messzire.

Új hozzászólás Aktív témák