- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Microsoft Outlook topic
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Disney+
- eBay
- Windows 10
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Max
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
De mondjuk a Q7-be bepakolod az egész családot csomagokkal
Erre lenne jó az egyterű. Csak már nincs ez a kategória. Vagy a kisbusz...
Ez is azt a problémát jelzi, hogy megemelt, terepes képességű autót kell venni ahhoz, hogy sok cuccot bepakolj. De amúgy ugyanaz a vásárlóközönség, aki A8-at vesz. Lásd Kis Grofó, aki beül az A8-ba, a 8A helyett.
Kíváncsi leszek, hogy pl nyugaton mit fognak kezdeni ezzel a problémával és megfordul-e majd ez a trend.
Alapvetően komolyabb súly és teljesítmény-alapú adóztatás lenne célszerű. Továbbá a városba minimum behajtási díjat kéne szedni, de ezt már általánosan.
A SUV-oknál felhozott beülési probléma megoldása állítható magasság lenne, ami már régóta létezik. Az utazási kényelem pedig csupán fűtőmű kérdése, lásd Citroen DS, ami egy 50-70 éves technika. Bár igazából ez azt jelenti hogy nagyobb fekvőrendőröket kell csinálni, szóval izé. Amúgy meg csak jó sima utak kellenének.
De továbbmegyek, a SUV-ok akár maradhatnának is, csupán két feltétel kell:
1. Elektromos (nyilván tiszta forrásból), aminek további előnye az is, hogy 800 lóerős ugyanannyit fogyaszt, mint a 100 lóerős. Nem úgy, mint a belsőégésűnél.
2. Gyalogosbarát dizájn, ami egyáltalán nem bonyolult, bár cserébe nem fog úgy kinézni, mint egy vonat.
Persze a röhejes méret és terepes képesség továbbra is maradna, de ha ennek nincs érdemi káros hatása, akkor tőlem legyen. Amúgy van továbbra is, hisz több anyag kell a legyártásához és a karbantartásához, de ne akarjunk egyszerre mindent.
Jelenle a gyártók trükközhetnek a plug-in hybrid SUV-okkal, hogy 1-2 literes fogyasztás jön ki 100 km-en a WLTP miatt. Mert azt feltételezik, hogy fel vannak töltve, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy nem szokták. Pedig a tulajdonosnak is jobb lenne. Ideális esetben a plug-in hybrid egy zseniális megoldás arra, hogy a munkábajárást gyakorlatilag megoldod elektromosan, s csak akkor használod a belsőégésű motort, ha messze mész.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.