- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 7
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Hieronymus #200 üzenetére
Arra már legalább 20 éve rájött minden gyártó, hogy a vevőknek tetszik a terepjáró fazonú autó, de nincs szükségük terepjárásra. Ennek szellemében tervezik a SUV-jaikat.
Méretileg meg a népszerű SUV-ok Európában jellemzően ugyanakkorák vagy kisebbek, mint egy normál személyautó.
Egy Toyota Corolla kombi vagy 20 centivel hosszabb, mint egy Corolla Cross.Az a baj, hogy amikor a SUV-okat köpködik, akkor nehéz eldönteni, mire gondolsz pontosan?
Egy emelt kompakt autóra, mint a Corolla Cross vagy a Vitara?
Vagy a kategória eredeti jelentésére, ami egy amerikai pickup truck alvázra épített autóra, mint az Escalade?Mert Magyarországon a népszerű SUV-ok az előbbiek, de az összes megfogalmazott kritika igazából az utóbbiakra érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Hieronymus #200 üzenetére
Nyugdíjas autót nem veszek!
28 évesen én sem, de nem is tartanak pisztolyt a fejemhez szerencsére. Én a földszintes autókat szeretem, sőt az előző Jazzem és a mostani MiTóm is ültetőrugókon csücsül.
Parkolni egyébként a MiTóval is körülményes néha, kisautó ellenére 11,3 m a fordulóköre, majd' 2 m-rel több a Jazzénél, illetve 135 cm hosszú ajtókkal az sem jó, ha közel állnak be mellém. Ha van rá lehetőség, igyekszem a vezetőoldallal a padka mellé állni, hogy ha az utasom nem is, legalább én mint sofőr előrébb tudjak gurulni, hogy ő is beszállhasson.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen