- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Opel Mokkát mai napig nem tudom értelmezni. Az egy kis autónak indult, ma meg majdnem akkora, mint az Antara volt anno. Csak épp az nem kisautós platformra épült. Igaz, az nem is Opel volt, szerintem a Chevrolet Captiva volt előbb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Donki Hóte #33 üzenetére
Mercedes-szel is hordhatsz ma már trágyát, nekik is van pickup-juk.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Dare2Live #86 üzenetére
Alapvetően tetszik a Toyota formavilága, de a CHR szerintem egy csúnya autó, ránézés alapján az lett volna a fura, ha nem szűk belül. Kicsit Nissan Juke érzésem van, csak az még csúnyább.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen