Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • farla80

    csendes tag

    Sziasztok!
    Vezeték nélküli töltés, csak nálam cudar lassú a P7, max 1-2,5W 500mA-el tölt ennél többel nem. Amikkel próbáltam már töltők:
    iOttie Easy One Touch Wireless autós töltő
    Samsung EP-P2400 15W, SAMSUNG EP-P2400
    Baseus Jelly 15W..
    Ami volt 3 féle tipp netetn hogy mit kell csinálni egyik sem segítet. Más is tapasztalt hasonlót? Ez megint vmi szoftveres bug, vagy esetleg hibás a telefonom, vagy tényleg csak a gyári jó nem jó akrámilyeik vezeték mentes töltő... azért bíztam benne hogy 5W környékét hozzza mind de at 1-2W nagyon karcsú...

  • farla80

    csendes tag

    válasz DrDoktor #846 üzenetére

    Kábeles töltés rendben van. 25w-os Samsung töltőm van most azzal teljesen ok 18W körül tölt. Csak a vezeték mentés töltés botrányos. 1-2W-nál több szerintem elvárható lenne több is nem gyári töltőtő esetén is.

    [ Szerkesztve ]

  • farla80

    csendes tag

    válasz Gergosz2 #2651 üzenetére

    Hello!
    Német storeból rendeltem anno a 4a telefonomat mailboxde-n keresztül.
    Épp most van folyamatban a gariztatása, 6 nap alatt már a google-nél van.
    Nem triviális a folyamat (Mo-ról nem lehet direktbe vissza küldeni a googlenek ilyenkor is kell a mailboxde) de nem agysebészet. Biztos egyszerűbb ha csak amazonnal kommunikálni mint még plusz egy félel, lehet jobb döntés onnan venni. De ha vége a folyamatnak leírom a tapasztalataimat...

  • farla80

    csendes tag

    válasz natë #2693 üzenetére

    Egy német google store-os gariztatás története…

    P7-em előtt volt egy 4a-m aminek a töltő csatlakozója megadta magát (szinte lehetetlen volt tölteni) ezt is a és a P7-em is német store-ban lett vásárolva és mailboxde.com segítségével jutott el hozzám.

    Amik felmerültek, mint javítási lehetőségek:
    Első: magyarországi javítattás 1-2 helyen javították volna, de mivel 2023 márciusig garis inkább elvetettem.

    Második: google-el felvettem a kapcsolatot több mint órányi chat után beigazolódott, amit eddig is tudni véltem Mo-ról direktben nem lehet javítattni, úgy sem, hogy te fizeted a szállítást a szervízig. Csak olyan helyről szállítják el javításra, ahol hivatalosan értékesítenek.

    Harmadik: rendelés útja visszafelé:

    1, Írtam levelet levelet a mailbox.de-nek hogy vissza felé is működik-e dolog, pár percen belül jött a válasz hogy „Igen”, de semmi infó hogy hogyan… (lényegében ha ott a csomag írni kell nekik hogy ezt tovább kell küldeni és mellékelni kell a feladási címkét)

    2, Megnéztem a Google Sore javítási oldalát https://store.google.com/de/magazine/repaircenter?hl=de nem túl sok infó volt elsőre. (semmenyire nem beszélek németül de chrome-ba bepített fordító mindenre is elég volt)

    3, Vágjunk bele… (jan 11)
    Papír boltból szereztem kisméretű csomag dobozt, mert Postán természetesen az sincs majd GLS oldalán megrendeltem a szállítást a mailboxde-s címemre
    (https://ecsomag.hu/hu/csomagfeladas)
    Címzett neve: Példa Péter ID 123456 Mailboxde. com Gbmh
    Irányítószám: 02763
    Település: Zittau
    Közerület: Äussere Weberstr !!!itt vágyázz ID-től függ!!!
    Házszám: 57 !!!itt vágyázz ID-től függ!!!
    Mobilszám: +4935838355148
    Ennek a költsége 6920 HUF
    Mielőtt elküldöd: Írd fel az IMEI számot szükség lesz rá (*#06# tárcsázóban ezzel kiírja) !!! valamint gyári reseteld le, hogy ne legyen rajta személyes adat.
    Másnap jött is a futár adott egy sajtpapírt amivel túl sok mindent nem tudok igazolni de a látszat meg volt…

    4, Első agyvérzés… (jan 17)
    Végre leszállította a GLS a csomagot, jött a levél a Mailboxde-től hogy ott a csomag. Akkor jöhet a javítás megrendelése https://store.google.com/de/magazine/repaircenter?hl=de Itt az IMEI szám megadása után megállapítja hogy van-e garid, megadhatod tízen pár hibából hogy mi a problémád, de leírást nem adhatsz hozzá (több is kijelölhető), majd válaszd azt hogy te csomagold be és csak jöjjön a futár érte. (ha jól emlékszem itt is a nevem így adtam meg: ID 123456 Példa Péter, Mailboxde. com Gbmh)
    Miután ez megvolt, malmozás 10-15 percig nem jön levél a google-től itt már kezdtem aggódni…
    Majd megjön a levél és vele a stroke itt a feladási szelvény ja és egy papír amit be kell csomagolni a telefon mellé mert ha a vám megfogja akkor ebből tudják hogy ez már vmikor vámkezelt volt és csak javításra megy vissza. Ja slussz poén a csomagot csak akkor veszi fel a futár ha telefonálsz, vagy elviszed UpsBox-ba vagy van szerződésed velük (ez a leírás a csatolmányban volt németül, ennek a fordításához a https://www.deepl.com/translator volt a barátom). Itt már agyvérzés kerülgetett. Ekkor újabb levelezés a mailboxde-vel hogy betudják-e rakni a dobozomat egy új dobozba a plusz egy papírral, és a UPS-szel meg tudják-e oldani hogy elvigyék. Írtak no para megoldjuk okosba 8 EUR-t töltsek fel az egyenlegemre és minden el lesz intézve, küldjem el a papírt ami kell a dobozba meg a feladási papírt amit kaptam. Szeretek veszélyesen élni, ezért így tettem. Másnap egyenlegemről eltűnt a pénz meg a csomagnak sem volt nyoma már a mailboxde rendszerében.. (aggódás ON)

    5, Újra úton.. (jan 18)
    Google sotre-ból jött levél (németül) hogy úton a levél Lengyelországba javításra tényleg elintézték okosba a mailboxde-s srácok (1 napig nem lehetett tudni hol is a csomagom)

    6, Megérkezik javításra… (jan 19)
    Lengyelországba javítják ismét jött levél (német) hogy 2-3 nap és elkezdik megnézni mi van vele.
    Jan 21, megint jön levél (német) hogy még nem néztek, de bocsi tényleg meg fogják nézni.

    7, Mi van mi van mi van… avagy a második agyvérzés (jan 23)
    Jön levél ANGOLUL, hogy megnézték a telefont de szerintük rendben van. (MI VAN? MI VAN? MI VAN?) de ha 7 napon belül részletesen leírod hogy hogyan lehet reprodukálni a hibát akkor még egyszer megnézik. Ha sikerül reporzni akkor javítják, ha nem írsz van nem rossz akkor küldik vissza a telefont.
    Leírtam hogy mi van, szerencsére videót is csináltam róla korábban azt is csatoltam. Majd jött levél, hogy ok továbbították a kollégának.

    8, Jé tényleg rossz… (jan 24)
    Jött levél (németül) hogy sikerült reprózni a hibát tényleg rossz és 2-3 nap alatt javítják

    9, Megjavítva… (jan 26)
    Jött levél (németül) hogy javítva és feladva mailboxde-felé

    10, Megérkezett németbe… (jan 27)
    Jött levél mailboxde-ből hogy náluk a csomag tölthetem az egyenlegem (13.17 EUR), fel is töltöttem délután már a GLS-nél is volt a csomag

    11, Újra itthon.. (jan 31)
    3 hét alatt újra a kezemben a megjavított készülék
    Működik megjavították, DE MINTHA EGY KUTYA RÁGTA VOLNA MEG ÚGY NÉZ KI A SZÉTSZEDÉS UTÁN A SZÉLE A KIJELZŐ MELLETT A TELFEON HÁZA, elégnagy csalódás a gyári szervíz

    Remélem P7 sosem romlik el, mert ez így eléggé vállalhatatlan a google részéről.
    Amit lehet érdemes lehet máshogy csinálni, még németbe küldés előtt megrendelni a google oldalán a javítást, akkor már a plusz egy papír nem kell, és akkor csak 5 EUR a mailboxde-s csomagkezelés.

    Remélem hasznos volt a leírás, ha bármi kérdés van várom őket.

    [ Szerkesztve ]

  • farla80

    csendes tag

    válasz eastsider #2867 üzenetére

    Elengedtem 2 +1 ok miatt

    1, mentálisan nem vagyok felkészülve arra hogy ezt chat-en elmagyarázzam megint, mert ez úgy néz ki hogy előszőr egy egész értelmes bot beszél veled, ha meggyőző vagy elküld egy emberhez akinek az elejéről megint el kell mondanod, ő megint hozz egy döntést hogy ő nem illetékes és tovább kapcsol még egy embernek ahol megint mindent el kell ismételned... és ekkor már talán történik vmi ez kb 60 perc de inkább nem fog meg elég nehéz bizonyítanom hogy nem ilyen volt, a videón nem látszik sajnos mert tokban volt a telefon

    2, ha ez első ponton túl jutottál akkor megint lehet végig csinálni a mailboxde-s visszaküldést, és megkapja egy másik Jozef (elnézést ha valakit így hívnak nem akartam személyeskedni) Lengyelországban csinál valamit és megint nem jó akkor csak kidobott pénz

    +1 lassan 2 éves telefon sajnos nem éri meg a vesződést, megjavították működik, inkább csak engem bosszant, hogy erre miért nem lehetett figyelni már egy ekkora cégnél... egy almás cég ezt nem engedné meg valószínűleg...

    [ Szerkesztve ]

  • farla80

    csendes tag

    válasz eastsider #2869 üzenetére

    Nem tudtam aludni és úgy döntöttem, hogy szeretem ha fáj. Meg ha már eddig eljutottam a történetben akkor legyen kimaxolva, hátha valakinek hasznos lesz még a jövőben.
    Beleálltam az Google ügyfélszoglálatnál a dologba.
    Megint 3 embernek kellett elmondani mi a bajom mire megkaptam az illetékes elvtársat aki már kellően feket öves lerázó ember.
    A végén oda jutottunk el hogy nem Németországban vagyok és akkor biztos még egy cég szálította nekem Magyarországra és akkor sérült meg, mert ők csak szigorú minőségellenőrzés mellett sértetlenül adják ki a javított készüléket.
    Szerencsére voltam kellően paranoid lefotóztam a sértetlen csomagot amikor megkaptam és csináltam videót a kibontásról amin már ott látszik a sérülés.
    Ezt kb az 63. percben kellett bedobnom akkor jött a hümmögés és hogy megint kérnek 5-10 percet. Ennek az lett az eredménye hogy most kértek 24 órát hogy kitaláljanak vmit, hogy miért is nincs igazam.
    Szóval folyt. köv. :DD

  • farla80

    csendes tag

    válasz eninek #2879 üzenetére

    a történet vége: Hülyékkel nem érdemes vitatkozni. Ha,vitatkozol velük akkor csak lesüllyedsz az ő szintjükre és ott legyőznek a rutinjukkal.

    Röviden:
    Ott tartottunk, hogy írtam nekik hogy Magyarországon élek és nem annyira jól sikerült a javítás mert sérült a kijelző és a ház közötti rész mintha nem megfelelő módon szedték volna szét.. Ebből lett pár levéláltás hogy biztos a szállítás meg anyámkínja, amikor küldtem fotókat a kibontásról, meg mondtam hogy van videó is akkor elfogaták hogy tényleg ők rontották el és akkor cserélik a készüléket... Sajnos ennek a módjáról semmi értelmes leírást nem adtak... csak hogy 2 módja van vagy elviszik az enyémet és majd egyszer kapok vmi másikat vagy hitelkátyát megterhelve kitudja mennyivel majd küldenek vmit és majd ha megkapták az enyémet akkor vissza kapom a pénzem. Belementem az első forgató könyvbe, írtam hogy még mindig Magyarországon vagyok semmi visszajelzés. Majd egy új ember írt hogy jó hogy az első megoldást választottam akkor adjam meg a címem... elküldöm neki... Jön e levél hát de te Magyarországon laksz ott nem cserélünk.... Mondom ezzel kezdtem többször jeleztem, erre ők nagyon sajnálják de nem lehet, csak németországi címről...
    Itt engedtem el 3 heti levelezés után... semmi kedvem visszaküldeni megint mailboxde mai napig nem árulták el új, javított vagy kitudja milyen készüléket kapnék
    Értem én hogy én mentem pofonért hogy német címen rendeltem meg nem támogatott ország vagyunk, de az ügyfélszolgálat töketlensége és a hozzáállása elég rémisztő a további telefonválasztásoknál... Aki azzal jön hogy miért nem MM-nél meg Alza-nál vettem... a nap végén ugyanott javítják lengyel testvérek és nem biztos hogy jobb minőségben javítják (reddit is tele van lengyel szervíz gyalázásával sajnos) Azt hogy kivel veszekszik az ember hogy nem lett jó meg szinte mindegy.. szóval a google customer care óriási csalódás... addig vagy fontos míg megveszed a terméket utána old meg... ja nem tudod...

  • farla80

    csendes tag

    válasz smidipeti1 #3707 üzenetére

    Szia Neked ez mennyire tölti a telefont?
    Nekem egy google átlal is ajnálott iOttie Easy One Touch Wireless 2-om van (https://store.google.com/us/product/iottie_wireless_car_charger?hl=en-US) de nem vagyok elájulva tőle. AccuBattery app szerin 1-3W-tal tölt ami meg sem közlíti az igért 10W-ot kb arra elég hogy waze használata alatt ne merüljön, de többlet töltés nem sikerül a P7-be belepumpálnia. Tokkal és tok nélkül is ugyan olyan rosszul produkál :((

  • farla80

    csendes tag

    válasz szabi__memo #3729 üzenetére

    Szia! Nekem ez bevált felrakáshoz szokásos törlőkendőt én nem kaptam de volt itthon https://m.aliexpress.com/item/1005004366052918.html

    [ Szerkesztve ]

  • farla80

    csendes tag

    Sziasztok! Vodásként kérdem nálunk mizu? Csak én nem látom a decemebri frissítéssel a változást a korábbiakhoz képest 5G és VOWIFI tekintetében?

Új hozzászólás Aktív témák