Új hozzászólás Aktív témák

  • Slack

    tag

    válasz Noukoum #17 üzenetére

    Ki szerint biztonságosabb? A gyártó marketingje szerint? Vagy csak szerinted?
    Hogy lett mérve?
    Ha biztonságosabb, akkor miért kell átvenni a sofőrnek, amikor pittegy, hogy épp nem tudja mit tegyen?

    Én is olvastam, hogy rengeteg kilométert levezetett már az autopilot hiba nélkül. És ez valóban lenyűgöző.
    Véleményem szerint azonban ezek a kijelentések marketing célokat szolgálnak és nem tudományos igényű cikkek. Ha azok volnának akkor leírnák azt is, hogy milyen gyakorisággal kell a sofőrnek átvennie a kormányt, milyen gyakran hoz hibás döntést, stb.

    Egyébként fordítsuk már meg a dolgot. Neked miért fájna annyira, ha kicsit jobban tesztelnék a hatóságok a technológiát az engedélyezés előtt? Mi károd származna belőle? Azért kérdem, mert nekem olybá tűnik, hogy a saját érdekeid helyett egy gyártó érdekeit véded.

    #18:
    Teljesen egyetértek veled. Tenni kell ellene és támogatom is az önvezetést. Csak szeretném, ha a hatóságokat a közlekedők biztonsága lenne az elsődleges és nem a gazdasági érdekek.

Új hozzászólás Aktív témák