Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Noukoum #4 üzenetére

    Persze, nem véletlenül tettem offba. Más az üzleti modell.
    De fogyasztói szempontból mégis van hasonlóság. Van egy olcsóbb (ott ingyen van) alap csomag, ami reklámmal tűzdelt, és hiányzik belőle a letöltés funkció. Előfizetős Premiumban meg vannak a jóságok.
    A reklámok mennyiségében egyetértünk, kritikán aluli.

    És itt is azt várnám, hogy ha már nem csak reklámot kell nézni, hanem még funkciók és tartalom is hiányzik, akkor érezhetően olcsóbbnak kell lennie, hogy az ember bevállalja ezeket a kompromisszumokat.

    [ Szerkesztve ]

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #6 üzenetére

    Gyk. saját háttértárra streamelés ugyanazon algoritmus alapján, ha lehet mégugyanúgyabbul, ez aztán a különbség. Az egyszeri csóka gondolom ezt a funkciót választja, nem tudja mi az a manuális machináció, nem érti az értelmét, hiszen az ő buborékjából nézve "senki" nem válogat saját használatra, archiválandó - az is mi - anyagot. Talán ez a felhasználás és agy minden legkisebb zugába is gondosan belegyömöszölt, alapvetésként eladott instantság a legtaszítóbb az egész modellben. Kuriózumnak jó, mint ahogy a zenénél is oldalsávi csemegeként terjed szibkultúrálisan a mostani fiatal felnőttek között, hogy lehet ám CD-ről is grabbelni nótákat, nem csak a stream van. Erre az egészre úgy kell gondolni, hogy a streaming van a fókuszban, elhomályosítva/röhejessé/letűntté téve minden mást. Ahhoz, hogy ez legyen a perspektíva, bele kell születni. A tévés generáció is benyeli a reklámokat a mai napig, ezt nézve inkább a beválik opciót valószínűsítem, mint az elutasítást, legnagyobb bánatomra persze, mert ez is csak azt húzza alá háromszorosan és bizonyítja, hogy az ember korszak- és platformfüggetlenül birka. A gyerek meg nincs védve semmitől, amikor az egyik legnagyobb, passzív - és mint ilyen, csak mégerősebben funkcionáló - mintaadó, a szülő szemében látja tükröződni a Netflix logót, addig pont, hogy a következő generáció vésődik épp mélyen befele. Más logó alatt, más módszertan js következhet, de a fogyasztóiság és hogy az van és kell és természetes, a bőr alá van költöztetve nagy biztonsággal.

  • BiP

    nagyúr

    válasz Noukoum #15 üzenetére

    Szerintem az egyik nem tudja kiváltani a másikat jelenleg.
    Nem, de ezt nem is feltételezte senki. Mindkettő videotartalmakat kínáló platform, de teljesen más témákban, más stílusban, más üzleti modellel. Annyira más tartalmak vannak rajta, hogy fogyasztói szemmel sem tudja kiváltani egyik a másikat.
    Még a különböző streaming platformok (HBO, Netflix, Hulu, Disney+) sem tudják egymást kiváltani, pedig technikailag nagyon hasonló dolgokat kínálnak (filmek, sorozatok, egyre inkább saját gyártású tartalom)

    Óránkánt 4 perc nem tűnik soknak, de én már attól ideges lennék, ha egy 2 órás filmet 9x megszakít valami szarral.

    Ami meg a Youtube Premium díját illeti, ordas nagy lehúzásnak érzem. De mégis egyre inkább elgondolkodom rajta, mert annyira mocsoksok reklám megy már, hogy kibírhatatlan.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #15 üzenetére

    Ha neked opció az, hogy kegynek éled meg a pénzért a reklámok kikapcsolhatóságát, akkor ezek a rendszerek valóban neked vannak kitalálva. Még úgy is ekként éled meg, hogy egyébként átlátod a folyamatokat, legalábbis a kommented enged ilyenre következtetni. A már tárgyalt, végül magasabb árú nemreklámozó verzió kialakításáról nem is szólva. Na és ez az a pont, ahonnan számomra érthetetlen az álláspontod. Valószínűleg személyiség típus dolga is. Nem azt mondom, hogy kiegyenesített kaszákkal kell felvonulni, de te ennek az egésznek tulajdonképpen bólogatsz. Számomra mindig rossz szájíz marad pl. az, mikor magyar kis youtube csatorna felületén - értsd 1-2 ezres volumenű - egyszer csak azzal találod szembe magad, hogy bizony már extra tartalmakra, vagyis "tagság" kicsikarására megy ki a játék. Egy olyannál, ami mind témájában, mind számaiban eleve üzletileg értelmezhetetlenné teszi saját magát, de nem is ilyen céllal indult, aztán valahogy mégis üzletivé lett, pont kinyírva az eredeti, családias-légies-mesélős mivoltát és hangulatát.
    Konglomerátumok, néptartalmak esetén némileg más a fénytörés, de azt gondolom továbbra is, hogy az ezt fennen (meg)magyarázó hangok híjján vannak emberi jóérzésnek és elvileg az egészséges mentális állapotot szavatoló önbecsülésnek. Nem kell ezt szétmagyarázni, néztek generációk elég szemetet. Most simán csak legyen pénz ellenében makulátlan tartalom, ennyi.

    A mindenhova reklámblokkolót mondó attitűdöt meg rossz ember szájába akarod beletenni, mint látod - ha látod - nem abban látom a megoldást.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #25 üzenetére

    Ja ha szándékosan el akarsz beszélni mellettem, azt mondd. Azért, mert mondjuk már most is elérhető, jobbára nem csillagászati havidíjért. Nem igaz, hogy pont ezt a pontját nem látod a lufifújási folyamatnak: ugyanazért többet fogsz fizetni, azzal a mesével, hogy a szegényebbeknek is elérhető. A valóságban meg 300Ft-tal olcsóbb az eredeti árhoz képest a reklámos, a mentesért meg kicsengetsz közel 2x annyit. A hülyének js megéri azt hinni, ez értünk van, hát nem? A reklámok elfogadásával át van/lesz lépve egy határ ami a disztributornak/tartalomelőállítónak jó, mert a növekedésben ez a lépés következik, a fogyasztó viszont ugyanabban a posványban találja magát amit addig átkozott, s amiből már épp kiemelkedett. S ez az ugyanabban a pocsolyában való tocsogás belém egy tesz egy kifejezhetetlenül nagy keserűséget, vagyis hogy az önként választott szhopásnak valahogy soha nem tud vége szakadni. Leírtam megint, más szavakkal, gondolom ez se jó.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #30 üzenetére

    Figyi már, te hány éves vagy? Nem lefitymállandó kérdem, de lehet, hogy nincs is ám ennek értelme egymás közt, mert mondjuk más korszakokba születtünk, más-más rálátással és telítettséggel/megéltséggel. Egyébként ha visszanézed nem a szeretett streaming platformod betámadása részemről az alapállás, hanem a reklámozott vetülete.

Új hozzászólás Aktív témák