Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Azt a csúcsforgalmi helyzetet nem tudja megoldani az önvezetés, ha folyamatosan jönnek a kocsik.
Ilyenkor látszik, hogy nem nagyon követed a valóságot, ugyanis ez pont egy olyan helyzet, amit rutinszerűen oldanak meg pl. a phoenex-i önvezető Waymo taxik, pár kereszteződésnél feltekerték bennük az aggresszivitást és pont ugyanúgy megoldják, mint az emberi sofőrök (egyébként látszik, hogy valójában egyáltalán nem olyasmire gondoltál, amire "elvi szinten sincs megoldás", hiszen ezek pont olyan helyzetek, amikre van az az elvi szintű megoldás, hogy ugyanazt csinálja, mint a humán sofőrök, sőt, ahogy látod, ez gyakorlati megoldás is lett). Ugyanígy egyébként az enyhe gyorshajtást se okoz nekik gondot, ha olyan a forgalmi helyzet.
Az ember mindig vállal kockázatot vezetés közben. Az önvezető nem vállalhat.
Dehogynem. Eleve nincs olyan, hogy kockázatmentesség. Megy a taxi ötvennel, eléesik egy meteor, mit tud csinálni? Semmit, nekimegy, szóval kockázatot vállal. Az más kérdés, hogy az emberi kockázatvállalás azért jórészt a bizonytalan távolság-, sebesség- és gyorulásbecslésekből származnak meg a meglehetősen hosszú reakcióidőkből.
Ki merné ezt jóváhagyni?
Helyesen: ki hagyta ezt jóva? Nyilván a Waymo vezetősége de az biztos, hogy a helyi hatóságok is rábólintottak.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen