Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor7th

    addikt

    Az Apple indított el valamit, hogy úgy tűnjön, hogy mostmár fontos a privát szféra védeleme miután milliárdokat szereztek éveken át a megsértéséből.

    Egy ideig nem is kell... már annyi felhőt feltörtek a hackerek, meg szereztek infót a felhős cégek a lakosságról, hogy egy generáción át már ismerik a Földön netezők... 97%-át mondjuk és van róla profiljuk. Ahhoz, hogy újra értéke legyen az infónak kell egy kis "nem rálátás", olyan ez mint amikor szándékosan kevesebb olajat termelnek, hogy többet kérhessenek érte.

    Most egy generáción át lehet védeni a privátszférát, mert alig van ember akiről ne tudnának.

    Ez a célzott reklám amúgyis nagyon félre megy. Nézek valamit a neten, megveszem, ezután évekig nem is akarok vele törődni, hogy újravegyem, de két hónapon át folyton kapom róla a reklámokat.

    Ha nem rak fel újabb süti-szerűséget akkor is simán lehet, hogy közvetve be tud azonosítani, a gépen már meglevő azonsítókkal, mintákkal, pl. látja milyen appok vannak a gépen.

    Amúgy persze szép a jó szándék, de nem hiszek benne.

    [ Szerkesztve ]

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák