- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
február 17-i rendelést múlt hétfőn vettem át (lehet előtte pénteken is hozták volna, de aznap nekem nem volt jó).
szóval sajnos ez a szintidő. ha lehet ne keverjük ide az sestore-os rendeléseket. azok kicsit máshogy mentek.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
szerintem az mind nem samsung.hu-s rendelés volt. rendelésnél írják is, hogy együtt fogják küldeni. (nekem is egyben küldték, pont ugyanezt a csomagot.)
gondolom 256-os s22-re vársz Te is. én az sestore raktárkészletét figyeltem, amikor oda érkezett, olyankor küldtek ki egy adagot a samsung.hu-s rendelések közül is. az alapján ma jön egy újabb szállítmány fehérből és feketéből is. szerintem legkésőbb jövő hétfőig megkapod.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
thomas92
aktív tag
Sajnálom, hogy így jártál az előrendeléssel, tényleg "nevetséges", ami történt. Teljesen meg is értem az elállást, ennyi várakozás és időhúzás után nekem is elmenne a kedvem a készüléktől.
Ettől függetlenül én nem beszélek le senkit és rá sem a márkára. Szerintem nem kifejezetten a márkával, termékekkel van a gond, hanem a webshoppal. Bár persze nehéz elválasztani, mert az a saját webshopjuk ... és pont ott van a legnagyobb várakozás, hitegetés.
A kuponos dolog is röhejes, végre össze lehetett szedni valami rendes kedvezményt, erre 2 kupont lelőnek. Pedig pont a szüleimnek vettünk volna hűtőt.
-
David3
őstag
Ezt, ahogy már előttem leírták, nem kimondottan a Samsung hibája, hanem a dilettáns alkalmazottaké, akik mindenhol jelen vannak. Más kérdés, hogy egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket. Nekem pl. csak jó tapasztalatom volt velük, a live chat is nagyon udvarias és segítőkész volt, mindent betartottak, amit ígértek/reméltem.
-
Pompi
MODERÁTOR
"10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér."
Megnyugtatak, nem csak a Samsung ilyen, a legtöbb cég
szeret ülni a pénzedeneladminisztrálgat pár hétig, van ahol simán élnek a jogszabály adta 30 nap lehetőségével. Nemrég a zöld robotos cégnél jártam úgy, hogy kifutottam az időből és egy kifizetett rendelés t zárolt a box és adhattam le újra a rendelést (ez is megérne külön egy misét, hogy mekkora kreténség). Vagy két hét volt mire visszakaptam az első rendelés árát.Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Politika
- ASUS routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ford topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Dell notebook topic
- Mikrotik routerek
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen