Új hozzászólás Aktív témák
-
ByB
addikt
Ebből a pár mondatból erőteljesen arra lehet következtetni, hogy a Samsung mesterségesen nyomja le az árakat, nem azért mert csökkenteni tudja az adott telefonjainak az elkészítési költségeit. Kérdés, hogy ezt az állapotot meddig tudja fenntartani, illetve, hogy meddig érdemes?
Jó lenne együtt látni más gyártókkal egy táblázatban az eredményeket!
-
AS
félisten
Idei cél 200 millió készülék .
Úgy látszik minden áron a Nokia nyomában szeretnének lenni eladásban.
Egyszerű a képlet a alsó kategória olcsóbb lett, ez is lett kalkulálva.2006 114 millió
2007 161 millió
2008 200 felett...
2009 ? ?[ Szerkesztve ]
Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2
-
Cryman
csendes tag
De figyeld mar...
Nem ugy volt, hogy nem lesz Samsung Armani...Mer a legalso kepen mintha azt latnam.... Nem?
-
AS
félisten
Most kell egy táblázat hogy az LG , SE MOTO , menyi % rendelkezik.
Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2
-
mrlujoak
veterán
Ha tudjuk, hogy a Nokia 117,8 miilió készülékkel a piac 38 %-át uralja, akkor ebből visszaszámolva kb. 310 millió készülékkel számolhatunk a Q3-ban.
Ebből az következik, hogy a Samsung 51,8 milliója 17%-ot, az LG 23 milliója 7%-ot, a Sony Ericsson 25,7 milliója 8%-ot kap a tortából.
Ezek így nagyon durva kerekítések, de nagy vonalakban (ha hinni lehet a Nokia 38%-ának) így alakult a Q3.
A Motorola és az Egyéb gyártók még hiányoznak (kettejük egymáshoz viszonyított aránya lesz a mérvadó, hogy a Moto az LG-hez és a SE-hoz képest hol lesz)mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen