Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    "...a MAX családban mutatta be biztonságfokozónak tűnő MCAS rendszerét, de elfelejtettek erről szólni a hivatalos dokumentációkban, mint ahogy arról is, hogy a MAX más hajtóműveket, más pozícióban használ, tehát a repülőszemélyzet nem ismerhette meg ezeket a részleteket a lezuhanás előtt. "

    Ez valószínűleg ebben a formában nem igaz. Minden repülőgép modellre külön képzést kell kapniuk a pilótáknak. Pontosan ezen részletek miatt. Ez a légitársaságok feladata, nem a gyártóé.

    A feketedobozok adatait megszokták vizsgálni az illetékes hatóságok, hogy a pontos okot kiderítsék. Amennyiben a pilóták hibás döntése okozta a tragédiát, a hatóságok megosztják a légitársaságokkal.
    Pontosan azért, hogy ne legyen baleset sorozat, ugyanazzal a hibás döntéssel.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák