Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petya88

    tag

    Grat W.I.-nek, hogy eljátszotta Don Qijote szerepét.

    Nem gondolom, hogy bármilyen gazdasági társaságnak fent kellene tartania egy olyan szolgáltatást ami számára nem kifizetődő. A szerződés határozott idejű volt, most akkor miért is sír ez a szerencsétlen?

    Az összes szolgáltató amelyik ilyen szerződéssel csalogat, megérdemelné, hogy kártérítést fizettessenek velük, de akkor meg nem lenne olcsó internet szolgáltatás...

    Nincs igazság, de egy ilyen cikkel, maximum a szenvedő alanyt lehet lejáratni, mert nem látott át a szitán! Sajnálom, hogy benézte, de legyünk kicsit őszinték és ne várjuk el senkitől, hogy jótékonykodjon velünk.

  • Petya88

    tag

    válasz moma #3 üzenetére

    Mármint azt nézte be, hogy ha egy szerződés határozott idejű, akkor az nagy valószínűséggel azért van, mert egyik fél se lehet biztos benne, hogy hosszú távon mindkettőjüknek előnyös is marad. Ez esetben a Tele2 nem tudta biztosítani a szolgáltatást nyereségesen vagy biztonságosan, végül is mindegy. Élt lehetőségével és megszűntette ezt a módozatot!

    A tény, hogy a Tele2 ügyfélszolgálata kritikán aluli nem változott, de ne várd el senkitől, hogy ráfizetéssel szolgáltasson neked! Lehet, hogy számodra nem derült ki, hogy volt a Tele2-nek jogi lehetősége arra, hogy a szolgáltatást felmondja, de azért volt is és lesz is.

Új hozzászólás Aktív témák