Új hozzászólás Aktív témák

  • jerry311

    nagyúr

    válasz jeni #4 üzenetére

    Igen is meg nem is.
    A hajtóművek pozíciójával volt/van gond. Ha a szárny alatt van a hajtómű, akkor gázadásra emeli az orrát. Ha valaki "lepadlózza" a gépet és még a botkormányra is ráhúz hogy gyorsan emelkedjen, akkor könnyen átesésbe viheti a gépet.

    Ennek elkerülésére programozták bele az MCAS-t. Csak nem úgy ahogy eredetileg tervezték, és nem úgy ahogy elvárható lett volna. Ezért akár többször is beavatkozhatott, csak 1 állásszög jeladót vett figyelembe, a specifikációhoz képest jobban is beavatkozhatott, és ráadásként akár olyan helyzetbe is vihette villanymotorral a vízszintes vezérsíkot, amibe pl. a pilóta nem tudja soha, hiába nyomja a kapcsolót, ráadásul ez a pozíció kb, összeegyeztethetetlen bármilyen repülhető konfigurációval.
    És akkor még a pilótákat sem képezték ki erre rendesen, mert hát nem kell azt.
    TLDR: kurvára elbaszták.

Új hozzászólás Aktív témák