Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ugyan már, van ami nem is tud magától repülni, ha az elektronika nem tartja repképes állapotban, akkor a pilóta sem fogja.
#45 Samott
Konkrétan az MCAS-nak nem volt külön kikapcs gombja. Ha kikapcsolták az elektronikus trimet, akkor az MCAS-sem működött, de akkor kézzel kell tekerni a trim kereket, ami bizonyos repülési állapotokban emberi erővel legjobb esetben is nehéz, de lehet akár lehetetlen is. Ez is probléma volt. Ha csak az MCAS-t ki tudták volna kapcsolni, míg az elektromos trim vezérlés működik, akkor esélyes, hogy legalább az Ethiopian gépe nem zuhan le, de lehet még a Lion sem.
Nem tudom, hogy az új légialkalmassági direktívában benne van-e a külön kikapcsolhatóság, én beleírtam volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen