Új hozzászólás Aktív témák

  • mzso

    veterán

    válasz Gallmix #44023 üzenetére

    Nekem a személyazonosság ellenőrzés után közvetlenül azt írja, hogy "sikertelen ellenőrzés már van számlád". Meg hogy csevegjek az ügyfélszolgálattal
    (a számlának nem tudom mi köze hozzá, értelmetlen az üzenet) és természetesen csak ennyit ír, nehogy egyértelmű legyen. nem azt, hogy sikertelen személyazonosság ellenőrzés... Tegnap nem is tudtam mire jött az üzenet, mert épp a pénzfeltöltést néztem, próbáltam.

    A "hozzáadás" opciónál, legfelül a számlánál azt mutatja, hogy 60% az ellenőrzés Annak ellenére, hogy már küldött üzenetet, hogy sikertelen... (Tegnap is ez volt, majd egy idő után átváltott sikertelenre)

    Viszont Widgeteknél van olyan, hogy teljes vagyon. Ott van olyan, hogy "igénylés". Amire rábökve feljön egy "pénz hozzáadása" képernyő ahol tudok kártya adatokat megadni (Nem tudom miért van két opció pénz feltöltésre...). Erre írta tegnap, hogy "túlléptem a feltöltési limitet". Ami megint értelmetlen.

    Úgy látom egy nagy rakás a gané ez a Revolut is. Az app biztos...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák