Új hozzászólás Aktív témák

  • Hovi

    aktív tag

    Üdv. Pár órája az ügyfélszolgálattal küzdöm. A dolog ott kezdődött, hogy a kamatozó megtak számla egyenlege nem változott bármit tettem. Ha kivettem belőle, ha betettem az egyenleg ua maradt. Sőt, ha rátettem pl 10 ezret, akkor is maradt 5400 az egyenleg. Efelett pl kivenni sem engedett. De ha kivonatot kértem, ott a jó egyenleget matatta. Viszonylag hamar el tudtam érni egy live agentet. Szerinte központi hibával küzdenek. Jelentkezzek ki és be. Szokásos eljárás. Na, innentől se megtak számla, de EUR persely, se CZK persely. Egyszerűen nincs. S persze a benne lévő összegek sincsenek. :Y Erősen dolgoznak a hibán. A baj csak az, hogy minden pénzem perselyekben tartom, csak a fizetések előtt teszem át a szükséges összeget a fő számlára. Ok, ez egy ingyenes szolgáltatás, meg eddig (nekem ) sosem volt bajom vele. Csak mondom: ha valaki más is hasonlót tapasztalna: ez van most.

Új hozzászólás Aktív témák