Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    Zárolás tapasztalat:

    Revolut accountom kb 1.5 éves, 1-2 külföldi utamon használtam, de kb 3/4 éve semmi. HUF topup lehetősége után elkezdtem napi szinten használni, először 150, majd 200ezer (x2) feltöltéssel. Gyakorlatilag mindent Revoluttal fizettem az elmúlt majdnem 1 hónapban, és most volt költés rendesen.

    Ma érkezett be egy jelentősen nagyobb utalás (egy nagyságrenddel nagyobb, mint az eddigi összegek) EURban. Először pending volt a státusz, majd fél óra múlva írt a support, hogy mondjam el legyek szíves, honnan jött a pénz. Elküldtem nekik a kért dokumentumokat (eredetigazolás, tavalyi adóbevallásom), 20 percen belül kész is volt minden, tranzakció státusza teljesítettre váltott, pénz ott van.

    Lényeg: lehet h zárolnak gyanúsabb tranzakciók esetén, de gyorsan megoldható a dolog (számlakivonatot bármikor le tudod tölteni a bankodból, adóbevallás a NAVtól, stb), support segítőkész volt.

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

Új hozzászólás Aktív témák