-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
válasz Lex Icon #22027 üzenetére
Köszi, hogy szóltál! Nekem is megoldotta a problémát.
Viszont nem jelezte a Play, hogy van frissítés, helyette a megnyitás gomb volt csak. Ezt ki lehet cselezni, hogy nem a telefonon, hanem mondjuk a laptopodról lépsz be a Play áruházba. Ott is azt jelezte, hogy telepítve, de kattintható volt a gomb és így feltette a frissítést. Lehet egy sima alkalmazás törlés és újratelepítés is megoldotta volna, de én nem mertem törölni, mert kinézem a Revolutból, hogy még rosszabb lesz, esetleg vissza se tudom telepíteni.
Miért van az, hogy cégek többször sztornózzák (vagy a Revolut?) a kifizetésem majd később újra levonják. Most jól jártam vele, mert az Eur árfolyam javulás miatt nyertem 1400ft-ot, de fordított irányba annyira nem örültem volna neki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen