- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
JohnnyWeiss
tag
Sziasztok,
Ma regeltem én is revolutra. Lenne pár kérdésem, amire nem találtam választ itt a fórumban.
1. Érdemes virtuális kártyát is igényelni, ha kértem fizikai kártyát? Mert ugye a fizikaival ugyan úgy lehet online is fizetni, mint a virtuálissal.
2. Ha van egy virtuális kártyám is, akkor annak független az egyenlege a fizikaitól? Tehát külön számlája van a két kártyának, vagy egy számláról gazdálkodik a kettő?
3. Az appban látok egy kártyát, amit majd meg fogok kapni. Az a valós adatokat tartalmazza nálam? Tehát már be tudom regisztrálni pl. Curve alá, illetve tudok vele fizetni, ha azokat az adatokat megadom egy online fizetésnél, vagy előbb a fizikai kártyát meg kell hogy kapjam és be kell aktiválnom a PIN-el?Előre is köszi.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz MasterMark #10067 üzenetére
Köszi. Amúgy Curve-ben nem tudok virtuális kártyát használni?
-
JohnnyWeiss
tag
A meghívás hogy működik, csak olyanokat tudok meghívni akik benne vannak a telefonom névjegyzékében? Vagy miért szeretne hozzáférést az app a telefon névjegyzékéhez? Szinkronizálni szeretné a telefonszámaimat a szerverükkel.
-
JohnnyWeiss
tag
Egy fizetési kérést szeretnék létrehozni, de azt írja, hogy biztonsági okokból több pénzt kell feltöltenem, illetve először használnom kell a kártyát. A kártyát már használtam többször is, de vajon mennyi a feltöltési limit, ami után tudok fizetési kérést létrehozni? Eddig 38e HUF-ot töltöttem fel összesen.
-
JohnnyWeiss
tag
A feltöltő bankkártyákat nem lehet átnevezni valahogy az app-ban? A Curve kártyámat Bankod névre keresztelte
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Serpiko #11643 üzenetére
Ha jól tudom, van valami alap/minimum díj is a %-on felül, így nem minden esetben éri meg nekik. DE ha valami nagyobb bank terminálját használják, akkor minden bizonnyal benne van a bank és az elfogadóhely közötti szerződésben, hogy nem utasíthatja vissza a kisebb összegű fizetést sem (magyarul ezt be kell nyelnie, ha bankkártya elfogadóhely szeretne lenni). Ilyes esetben az üzemeltető bank felé lehet ezt jelezni, aki majd szól a kereskedőnek, hogy ejnye-bejnye. Aztán vagy válzotik a dolog vagy nem.
K&H-nál állítólag így van. Múlt héten én is belefutottam hasonlóba, mikor fél kiló szőlőt szerettem volna vásárolni magamnak egy zöldségesnél és 300 HUF alatt nem fogadnak el kártyát ők sem. Emiatt megkérdeztem a K&H-t, ahol a fentieket mondták. De mondjuk a zöldségesnél nem K&H-s terminál volt. -
JohnnyWeiss
tag
Ha én feltöltöm a számlámat rendszeresen a bankkártyámról és onnan teszek át havonta mondjuk 200e HUF-ot asszonynak, akkor max. tőlem kérhetik, hogy honnan van a pénz? Csak mert nem szeretném az én kártyámat beregelni neki is, mivel nem szabályos. De neki meg nincsen sok pénze a számláján, mindig én szoktam utalni neki, hogy legyen a bevásárlásokra, csak gondoltam, hogy ezen túl akkor nem a CIB-es számlájára utalok, hanem a Revolutosra.
-
JohnnyWeiss
tag
Egy olyan kérdésem is lenne, hogy akinek van okosórája, annak megjönnek a rev-es értesítek rá? Nekem egy pebble time-om van és arra minden más megjön, de a rev-nek az értesítéseit csak a telón látom (pl. ha fizetek), az órára már nem jön meg, pedig az óra app-jában be van állítva: revolut notification on.
-
JohnnyWeiss
tag
Curve nekem is megjön egyből, de Rev valamiért
-
JohnnyWeiss
tag
Tegnap voltam IKEA-ban és Curve kártyával fizettem, mögötte Revolut volt, paypassal. A tranzakciót elutasította a terminál. Utána megpróbáltam megint kifizetni de Chip&PIN-el, azt már elfogadta (lehet a paypass-t is elfogadta volna másodjára?!).
Viszont a Curve is meg a Revolut is mindkétszer beterhelte a pénzt, majd a Curve egy pár óra múlva Declined-re tette, de a Revoutban még most is ott van a foglalás.
Ez normális?
Azért ha mondjuk valami nagyobb összeget próbál az ember így kifizetni és elsőre nem sikerül és utána még egy hétig zárolva van az 50e HUF-omból mondjuk 40e, az kellemetlen tud lenni.
Ilyenkor 7 napig ülnek rajta? Vagy lehet hogy már ma feloldják? -
JohnnyWeiss
tag
Amit küldtek emailt, abban a költségek benne vannak, adózás nincs. Azt olvasd el, amúgy:
"Standard szintű ügyélként havonta 3 ügyletet bonyolíthatsz le jutalék nélkül. Minden ezt követő ügylet után 368 HUF díjat számítunk fel. Ezenkívül évi 0,01%-os letétkezelési díjat is levonunk, a portfóliód értéke alapján."
Bár, hogy a portfólió érték hogy van számolva: év végi, vagy éves átlagos állomány, azt nem tudom. -
JohnnyWeiss
tag
válasz trouble #11838 üzenetére
Nekem is ez volt tegnap, mint az előbb írtam, csak a második fizetés sikerült, azt már Chip-el csináltam. Nem tudom, hogy amúgy emiatt lett e jó másodjára.
Most kicsit nyomkodtam az app-ban a help-et és azt mondja, hogy ha tévesen lett befoglalva egy összeg, akkor legkésőbb szept. 27-ig visszakapom. Szóval úgy tűnik, hogy tényleg az van, hogy ha a kereskedő tényleg nem kéri végül az összeget (ha el lett utasítva, akkor nem fogja) 7 napig, akkor oldják fel a zárolást. De ha ez tényleg így van elég szar, ha pont egy nagy értékű vásárlásod nem sikerül csak másodjára és emiatt 7 napig nem tudod használni a pénzedet. Vagy ha van rajta 100e HUF és vennél pl. egy mósógépet 90e-ért, azt valamiért elutasítják de zárolja a pénzt és utána nem tudsz fizetni, mert nincs rajta legalább 180e HUF-od, az elég szívás. -
JohnnyWeiss
tag
válasz JohnnyWeiss #11852 üzenetére
Na a tegnap 18 óra körül elutasított fizetésem foglalását ma 19 óra előtt pár percel sztornózták.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Tuomas #11876 üzenetére
Én már 10+ éve használok hitelkártyát, debit kártyát meg vagy 20 éve. Eddig még ezekkel magyarországi terminálos fizetésnél szinte sosem volt gondom. Ellenben a Revolutnál már az első héten volt sikertelen tranzakcióm terminálos fizetésnél. 13 napja kaptam meg a kártyát 17 tranzakcióm volt ezalatt az idő alatt és most volt a második viszautasított esetem. Ez számomra nem egy jó arány.
Bízom benne, hogy ez javulni fog, mert tetszik az alkalmazás. -
JohnnyWeiss
tag
válasz szoltan #11915 üzenetére
Nekem hasonló volt. Asszonynak regeltünk Revolut-ot, megpróbáltuk feltölteni a 3 500 HUF-ot, de nem volt annyi pénz a kártyáján, így ez meghiúsult. Kártyát sem lehetett így rendelni.
Átküldtem neki 5 000 HUF-ot az én Revolutomról, ami 1 mp múlva ott is volt, máris lehetett kártyát igényelni neki.
Viszont ha van utána esetleg regelési bónusz, azt nem fogja megkapni a meghívó, amíg nem topup-ol, illetve egyes funkciók, pl. pénz kérés sem fog működni! -
JohnnyWeiss
tag
válasz arkades #12001 üzenetére
Az érintéses fizetést ki tudod kapcsolni, akkor csak Chip-el tudsz fizetni, és ott amúgy is mindig kell PIN! (már ha fizikai kártyahasználatról beszélünk)
Na jó, lehet mágnescsíkkal is, de szerintem azt alapból ki kell kapcsolnia mindenkinek, mert szerintem már civilizált helyen nem használják, max. ha le akarják másolni a kártyádat.[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
Ezt nem tudtam, elnézést. Én leginkább itthon használom. Akkor azt tudom javasolni, hogy ha valaki olyan helyre utazik, akkor kapcsolja be, de én magyarországon az elmúlt pár évben nem találkoztam mágnescsíkos lehúzásos fizetéssel, úgyhogy nálam ez nincsen engedélyezve.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz arkades #12008 üzenetére
Akkor a lehúzásos és az érintéses fizetést kikapcsolod (meg ha szeretnéd, akkor az olnine-t is), és marad csak a Chip&PIN.
Ha már itt tartunk, akkor azt szeretném kérdezni a többiektől, hogy a Curve-on keresztüli fizetés az nyilván online fizetésnek számít, tehát azt ne nagyon kapcsoljam ki a fizikai kártyán.
Illetve akár jobb lenne inkább a virtuális Revolut kártyát beállítani a Curve-hoz? -
JohnnyWeiss
tag
Jó tudni, hogy még vannak ilyen helyek. Komolyan azt hittem, hogy itthon már nem használnak mágnecsíkot (kivéve a SZÉP kártyát), csak ha nem akar működni se a paypass, se a chip. Úgy látszik én önszántamon kívül kerülöm az ilyen helyeket, ahol CSAK lehúzásos kátyás fizetés van.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Berci77 #12044 üzenetére
A függőben azt jelenti, hogy feladtad a fizetési igényedet, de még nem lett kifizetve.
Ha próbálkozik és sikeres lesz a fizetés az egyből megjelenik a számládon. Ha sikertelen lesz a fizetés arról is kapsz értesítést, hogy próbálkoztak kifizetni, de nem sikerült.
Valószínűleg még meg sem nyitotta a linket/nem próbálta kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
válasz instantwater #12073 üzenetére
Persze, mert az ATM elküldi neki, de megváltoztatni a PIN-t csak akkor tudod, ha magán az eszközön (chip-en) változtatod meg, távolról nem lehet. Egy chipkártyán a PIN-t offline is meg lehetne változtatni, nem kell hozzá online kapcsolat a bankoddal (csak egy kompatibilis chip kártya olvasó és megfelelő szoftver), csak akkor már nem lenne szinkronban azzal amit a revolut tud. Amúgy nem minden bank tudja (tárolja) a kártyái PIN kódját biztosnági okokból, hanem csak a bankkártyán van eltárolva, így elméletileg csak te tudhatod.
(legalábbis én így tudom, aztán lehet hogy nem is így van)[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Quinine911 #12125 üzenetére
Az app-ban látod, hogy aktiválva lett e a kártya, ha nem azt látod, hogy úton van hozzád, akkor aktiváltad.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Berci77 #12147 üzenetére
Én üzenetet is kaptam egyből, mikor a fizetési linken fizettek és a pénz is azonnal ott volt.
Nem lehet hogy nem is fizették ki?
Én először kipróbáltam magamon. Létrehoztam egy fizetési linket és kifizettem magamnak a saját bankkártyámmal. Csináld meg te is és látni fogod hogyan működik. -
JohnnyWeiss
tag
válasz UberMutant #12240 üzenetére
Ez engem is érdekelne, hogy miért nem engedi. Azért nyitottunk asszonynak számlát, hogy tudjak neki küldeni pénzt, amiből intézi a bevásárlásokat. Nem örülnék, ha 1-2 hónap múlva megszűnne ez a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
válasz petipetya #12344 üzenetére
Tegnap előtt nekem is felajánlotta a PLN-t, mert szerinte a Curve pénzneme PLN. Múlt héten még GBP-nek azonosította Curve-ot. Amúgy alapból HUF-al fogja feltölteni, csak felajánlja neked a PLN-t. Valószínüleg nem olvastad végig az üzenetet. Választási lehetősét ajánl fel, hogy biztos hogy HUF-ban terheljen vagy inkább PLN-ben.
-
JohnnyWeiss
tag
válasz Somatom #14582 üzenetére
Az aláírásod az kvázi a te saját szignód. Lehet csak egy firka, a neved, a vezetékneved, stb..., akár egy egyiptomi hireoglifa is. Az a lényeg, hogy ha a bizonylatot/számlát valamiért alá kell írni egy bankkártyás fizetésnél, akkor nagyjából úgy nézzen ki, mint ami a kártyán is van. Mert ha nem akkor feltételezhetik, hogy más kártyájával (pl. lopottal) akarsz fizetni.
-
JohnnyWeiss
tag
Cetelem hitelkártyásoknak info:
Cetelem hitelkártyáról a feltöltés után nekem már nem ad visszatérítést, bár vásárlásként látszik. Megjelenik, egy tétel, hogy vásárlás utáni pénzvisszatérítés, de az összegnél üres. 1 hónapja még adták a visszatérítést. -
JohnnyWeiss
tag
válasz Somatom #28151 üzenetére
Curve mögött van a Revoltu kártyám. Egy pár hónapja használtam utoljára a Revolut kártyámat. Most febr. 4.-én újra elkezdtem használni. Aznap fizettem reggel egy Lidl-ben ~ 2 700 HUF-ot. Jött is róla üzi Revolutból. Azóta 3 másik dolgot fizettem ugyan úgy Curve-on keresztül, az utolsót ma délelőtt. És azt látom, hogy nem lettek új tranzakcióim a Revolutban, hanem a 4.-ei Lidl-ös fizetés összege növekszik folyamatosan, amikor újra vásárolok/online fizetek valamit. Illetve nem is jönnek külön értesítések a fizetésekről, csak a Curve-ben.
Tavaly októberben még napi szinten használtam ugyanígy Curve mögött, és nem volt vele ilyen probléma.
A Revolut ügyfélszolgálata az mondja, hogy ők mindent rendben látnak és ha nem jó az összeg akkor kérjek visszatérítést, meg hogy a "kereskedővel" beszéljem meg a problémát, mert náluk minden rendben. Hiába magyaráztam, hogy mi a helyzet, nem értette szegény.
Amúgy szörnyű, hogy az elején egy robottal kell beszélned, aztán mikor továbbjutsz, a Live agent se sokkal értelmesebb mint a chatbot. -
JohnnyWeiss
tag
válasz Williamgrant #30861 üzenetére
Nekem is most volt hasonló rossz tapasztalatom. Hétfőn délelőtt elindítottam az utalást Revolut számláról K&H-ba. Eddig ez általában aznap teljesült pár órán belül, de volt, hogy 6 perc múlva ott volt a pénz. Erre most még másnap sem. Üszivel chatelek: várjak, elment a pénz, max. 24 óra, nem kell aggódni... Na erre 3. nap, szerda reggel 8 előtt érkezett meg:
Megbízó neve: THE CURRENCY CLOUD LIMITED
Megbízó bank: ERSTE
A nevem nem volt benne sehol és a közleményben sem teljesen az volt, amit én írtam, mert előtte volt egy azonostó "210705-MW03..." majd az általam beírt közlemény, majd "Transfer" szóval végződött.
Na most ha olyan helyre utalsz így, ahol azt kérik, hogy csak az ügyfélszámodat/adószámodat/akármit írd bele, ott néhány helyen az ilyen utalásokat visszautalják, hogy nem beazonosítható.
És ráadásul kérdeztem az üszit, hogy most változott valami a processben, vagy miért tart ez ennyi ideig (mikor másnap sem jött még meg a pénz), de erre nem válaszoltak semmit, csak hogy várjak türelemmel.
Ha ilyenkor tényleg esetleg egy szolgáltató visszautalja ezt a pénzt, akkor vajon hogy fogom én ezt megkapni, mivel sehol nem látszik, hogy ténylegesen ki volt a feladó. A érkezéskori tranzakció azonosítót, ami alapján talán be lehetne azonosítani pontosan, azt meg nem szokták beleírni egy visszautalásnál.[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
válasz buek1967 #30903 üzenetére
Ha a paypal-ban ilyet látsz, akkor sztem azt a PayPal váltotta neked GBP-re még a terhelés előtt, nem a Revo. Mert egyébként csak azt kéne látnod, hogy X rubel, ha a váltást a Revo csinálja.
Lehet annyira "jófej" akar lenni a paypal, hogy azt hiszi, hogy a revo-s kártyád pénzneme GBP és átváltja neked GBP-re a fizetendő összeget és már azzal terheli a bankkártyát.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen