- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
sopruk
aktív tag
válasz Tuomas #10361 üzenetére
Sziasztok!
Egy ideje olvasgatom a topicot és engem is a biztonság miatt érdekelne. Ezzel fizetnék vásárláskor, meg néha eBay-en, AliExpress-en.
Viszont felvetődött bennem hogy ha a kártyát veszítem el, akkor rendben, letiltom az app-ban.
De mi van, ha a telefont lopják el, feltörik, top up-olják a bankszámlámról a pénzt és átutalják maguknak, vagy elköltik? Nincs online felületük, ahol ezt meg tudom akadályozni...
Milyen biztonsági intézkedést lehet ez ellen tenni?
Például lehet e a kártyát úgy használni, hogy közben ki vagyok jelentkezve az app-ból? Csak a top up-olás idejére jelentkeznék be...Köszi előre is!
-
sopruk
aktív tag
válasz sopruk #10512 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a tegnapi válaszokat, sokat segített a döntésben, így este én is regisztráltam.
Tényleg nagyon jól kitalált rendszer.
Nálam a biztonságot még pluszban emeli az is, hogy az OTP-s biztonsági kód online vásárláskor (top up-olásnál) egy másik telefonra érkezik... -
sopruk
aktív tag
válasz rushty #10587 üzenetére
1. Igen, a kártyarendeléskor kellett megadni a kártya pin kódját (még friss az élmény) A kártya alatt van egy olyan, hogy "PIN-kód megjelenítése"
Először néztem is, hogy már megint egy pin-t kér. Aztán rájöttem, hogy az első pin a regisztráció során, az az applikáció pin kódja lett, hogy az ujjlenyomatolvasó mellett azzal is be lehessen lépni...[ Szerkesztve ]
-
-
sopruk
aktív tag
válasz Williamgrant #10855 üzenetére
Köszi!
Szét fog ázni borítékostul a hétvégén -
sopruk
aktív tag
válasz Williamgrant #10871 üzenetére
Ebben reménykedem én is
-
-
sopruk
aktív tag
válasz Peter.70 #11136 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok, mert épp ma olvastam egy másik fórumban erről:
"Egy virtuális kártya ingyenes. Tehát ha törölted az elsőt, akkor ingyen tudsz helyette újat kérni. Havonta azt hiszem talán 5x vagy 10x lehet a virtuális kártyát törölni, majd újat kérni helyette.
Ha már van virtuális kártyád, akkor amellé a második kerül csak pénzbe."Ez tényleg így van?
Mert én eddig úgy értelmeztem az összefoglalóban leírtakat, ha törlöm a mostani (nem eldobható) virtuális kártyát, akkor az új igénylése már fizetős...Szerk.: Közben már meg is jött a válasz
[ Szerkesztve ]
-
-
sopruk
aktív tag
válasz XboxGamePass #11271 üzenetére
Köszi! Egy másik üzenet volt a helyén (hogy pin kóddal aktiváljam majd a megérkező kártyát), és csak a bezárása után jelent meg a hibaüzenet...
-
sopruk
aktív tag
+1 az összefoglaló bevezetésére, különösen a "minden válasz megtalálható itt" hivatkozásra
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz Gigi01 #11381 üzenetére
Elvileg van feláras Express szállítás is, nem tudom azt lehet e utólag módosítani
-
sopruk
aktív tag
válasz JohnnyWeiss #11415 üzenetére
Az előbb kipróbáltam a virtuálissal, le is vonta a 100 Ft-ot. A Simple kiírta hogy hozzáadva, a Revolut nem üzent hibát, mégsem látszik a Simple-ben.
A fizikai kártya még nekem sem érkezett meg, de virtuálissal már sikeresen vásároltam Aliexpressen, a 3e-t is jóváírták...
Majd kipróbálom újra, ha már aktiválva lesz a fizikai kártya...[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
Ismét technikai problémák a kártyás fizetéssel
"Card payment issues"-t ír az app... -
sopruk
aktív tag
-
sopruk
aktív tag
válasz sopruk #11443 üzenetére
Pénteken próbáltam hozzáadni a virtuális kártyámat a Simple fióhoz, ami sikertelen volt.
A levont próba 100 Ft tegnapig függőben volt ("Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás" szöveggel)
Türelmesen vártam, hogy sztornózzák, tegnap viszont "Kész" állapotra váltott
A netbankomban nem látszik, hogy jóváírták volna (ha az esetleges sikertelenség miatt ott ragadt volna)
Ez miért történt?(Az első próbálkozáskor véletlen le volt fagyasztva a virtuális kártya. Annak a 100 Ft- ja néhány órán belül sztornózva lett)
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz Tuomas #11654 üzenetére
Igazad volt!
Írtam chaten, gyorsan válaszoltak.
GTranslate-el írtam , de végül sikerült elmagyarázni, hogy hasonló a terhelés mint a Curve-nál (először ha jól értettem top up-ra gondoltak, majd pénzküldésre...)
Végül megírta, hogy a bankomnál érdeklődjek, mert náluk minden rendben.
Viszont netbankban nem látszik semmi Érdemes nekik egyáltalán írni?
Nem a 100 Ft miatt, csak az elv, meg kíváncsiság.
Meg legalább láttam hogy működik a chat. Nagyon segítőkész volt! -
sopruk
aktív tag
válasz shtirley #11732 üzenetére
Szia!
Ugyan így jártam én is, azzal a különbséggel, hogy nekem nem is látszódott a kártya a Simple-ben. Másodszor is próbálkoztam, a fizikai kártya aktiválása után, hátha az a baj, de nem. Azt írja sikeresen hozzáadva, de nem jelenik meg a kártya.
A 100 Ft 5 nap után visszajött végül.
Írtam a Simple-nek, kivizsgálják, de sejtem hogy nem kevés idő lesz mire visszajeleznek.
"rasotamas" fórumtárs is hasonlóképpen járt mint mi.
Ha lesz új infóm megírom ide. Reméljük megoldják, és nem jövőre...[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz szoltan #11915 üzenetére
Én még csak most tanulom ezeket a dolgokat, majd a többiek hozzászólnak, hogy működhet, jó ötlet lenne e...:
A Monese jutott eszembe esetleges lehetőségként, ahol ingyenes bankszámlát lehet nyitni és így az ő nevén lévő bankártyát rakni a Revolut mögé...[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz trouble #12098 üzenetére
Most megpróbáltam újra hozzáadni a Virtuális Revolutot és sikerült. Annyi hogy korábban a Simple appon próbálkoztam, most pedig webes felületen és bevette.
(Meg nem tudom számít e, de már mindenre tudok gondolni, hogy a kártya nevét utólag módosítottam...)
Nálam sincs 3 pötty, nem tudom hova beírni a biztonsági azonosítást.
A 100 ft-ot ismét később fogja csak visszaadni
Nálam is úgy néz ki, mint amit te küldtél képet. Nem tudom, hogy ez akkor inaktív-e, vagy ez így néz ki. Te csak NFC-s fizetéssel próbálkoztál?
Én vonatjegyet szoktam vásárolni Simple-el, majd kiderül, hogy ott felajánlja-e a kártyát fizetésre.
Ha addig ott marad, mert valaki korábban írta, hogy másnapra eltűnt neki...szerk.: Sorry gzbotii, sokáig szerkesztettem a hozzászólást, az alatt írtad ezt
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz tPedro_ #12124 üzenetére
Úgy emlékszem másnak is engedte PayPass-al vásárolni elsőre, de utána problémák adódtak a működéssel, így a Chip&Pin számít aktiválásnak.
Összefoglalóban:
"Kártya aktiválása
Amikor kézhez kapjuk a fizikai kártyádat, az első vásárláskor Chip & PIN fizessünk (a kártyát a POS terminálba helyezve) vagy egy ATM-ben próbáljuk megváltoztatni a PIN kódunk (akár ugyan arra)"[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz bigdady #12169 üzenetére
HUF kártyáról HUF-ot töltesz fel és azt váltja át automatikusan fizetéskor a kívánt pénznembe. Illetve létre tudsz hozni külön zsebeket a pénznemeknek, amibe át tudod váltani őket. Ezt érdemes hétköznap megtenni, ha el akarod kerülni a hétvégi felárat...
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz bigdady #12171 üzenetére
Ezt az összefoglalóban jól megfogalmazták:
"Melyik pénznemet használja először
Először mindig a terhelés pénznemében próbálja levonni a kívánt összeget a számládról - ha abból nem áll rendelkezésre megfelelő összeg, akkor az accountod fő devizájában, ami magyarországi regisztráció esetén a forint lesz. Ha abból sem áll rendelkezésre elegendő, akkor abból a pénznemből, amiből a legtöbb van az accountodon. Nem osztja szét a terhelést, több deviza között. Tehát ha van 100$ és 500€a számládon, és érkezik 200$ terhelés, akkor mindet az euró számlára terheli. Hivatalos Revolut leírás: [link] -
sopruk
aktív tag
Pár órája Tescoban vásároltam 800 Ft-ért, önkiszolgálónál, Curve kártyával, mögötte Revolut. Minden rendben volt, blokkot is kiadta.
Pár percre rá jelezte Curve is, Revolut is, hogy probléma van a rendszerrel. Azóta már megjavultak, de egyik app sem jelzi ezt a 800 Ft-ot, mintha nem is fizettem volna...
Kíváncsi leszek mikor "veszi észre", mikor vonja le az összeget...
Járt már valaki így?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
- 18db Pentium Gold processzor (1155,1150)
- Tobii Eye Tracker 5 - Fej és szemkövető egyben
- Intel 6.-gen i5-ös "Játékos PC" - Eladó , Számla - Ready !!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen