-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
warning19
csendes tag
Sziasztok!
Igaz nem lakossági, hanem vállalti felhasználói voltunk eddig és sajnos még vagyunk a revolutnak, de gondoltam megosztom veletek a tapasztalatainkat.
2 évig használtuk a legnagyobb megelégedéssel a szolgáltatásaikat, a 100 fontos csomagban voltunk. Semmi probléma nem volt velük, mindig jelezték, ha bármilyen szerződést, számlát fel kellett tölteni egy ellenőrzéshez. Néha megkérdezték, hogy milyen kapcsolatban vagyunk 1-1 céggel. 3 héttel ezelőtt viszont az eddig nagyon jó együttműködés átváltozott egy, elnézést a kifejezésért, de sunyi, gusztustalan, lerázós, ügyfelet hülyének néző szívatásba. Történt ugyanis, hogy blokkolták a belépést minden előzetes értesítés nélkül. Mikor felvettük velük a kapcsolatot, akkor jelezték, hogy van pár dokumentum amit szeretnének bekérni ellenőrzésre, de ne aggódjunk. Feltöltöttük a kért dolgokat, válaszoltunk pár kérdésre és 1-2 nap múlva feloldották a számlát. Ekkor elutaltunk róla némi pénzt, majd pár nap múlva megint nem tudtunk belépni. Ismét nem volt előzetes értesítés, ha írtunk nekik chat-et még válaszolni sem voltak hajlandók, hiába kértük, hogy emberrel beszélhessünk. Nem írták meg mit szeretnének. Ez ment napokig, majd a kollégám a privát fiókjából rájuk írt, kért egy embert akivel beszélhet, utána rákérdezett, hogy mi történt a céges fiókkal. A hölgy kedves volt, írta, hogy a vállalati ügyfelek nem hozzá tartoznak, de utánakérdez. Hamarosan jelentkezett, hogy nemsokára lejár a munkaideje, de átadja az ügyet és egy másik ember jelentkezik ha van infó. A másik ember nem jelentkezett, ellenben a chat funkciót 1,5 napra blokkolták, nem lehetett bele írni, az volt kiírva, hogy túlterheltek és próbáljuk meg később. A vállalati chat-ből folyamatosan küldtük az üzeneteket, de semmi válasz nem jött. Mikor feloldották a privát chat-et akkor sem jutottunk előrébb, hiába kértük, hogy az illetékessel beszélhessünk, csak sablonos válasz érkezett, hogy mindent megtesznek, hogy gyorsan végezzenek. Egy idő után a céges fiókból már kicsit fenyegetőbb üzenetekre, küldtek néhány sablon választ, de semmi többet. Most már facebookon is rájuk írtunk, mert elfogyott a türelem, de bármit kérdezünk csak a sablon válasz érkezik, hogy ne aggódjunk ellenőrzés folyamatban van, hamarosan jelentkeznek. A nyilvános facebookos panasz látszólag nagyon nem tetszik nekik, mert azonnal reagálnak, de érdemben semmit nem tettek eddig. írtunk nekik panaszlevelet, de arra még nem válaszoltak. 14 napja van blokkolva a belépés és csak a sunnyogás megy a részükről.
Ha valakinek van bármi ötlete, hogy lehetne kisajtolni belőlük a pénzt, ne tartsa magában. -
warning19
csendes tag
válasz Tuomas #12790 üzenetére
Viszonylag aktívan használtuk. Havi legalább 4-5 30-100 000 euró közötti utalás. Forintot töltöttünk fel a saját számlánkról, ott váltottuk és utaltuk a partnereknek. De volt vevőnk, aki eurót utalt közvetlenül oda. A partnerek fixek, van akinek szintén revolut-os fiókja van, hogy gyorsabb legyen az átfutás, őt nem piszkálták, nem blokkolták a fiókját eddig.
Budapesti telephellyel rendelkező kis és nagykereskedelmi tevékenységű cég, valós, ellenőrizhető üzlettel. Számláknak kérték be többször a másolatát, illetve a cégek közötti szerződéseket. Egyszer vagy kétszer pedig az itthoni bankszámla kivonatot. Akkor volt kérdés például, hogy milyen kapcsolatban vagyunk a Magyar postával, mert láttak tőlük napi szintű utalást.
Ötletünk sincs, hogy mi a gyanús nekik, de ami inkább zavar az elején nulla kommunikáció és utána a sablonos válaszok minden kérdésre -
warning19
csendes tag
válasz instantwater #12792 üzenetére
Ők nem csak a fogyasztókat segítik? Mert egy cég nem minősül fogyasztónak, ezért teljesen mások a lehetőségei.
[ Szerkesztve ]
-
warning19
csendes tag
válasz instantwater #12804 üzenetére
Köszi, hétvégén írunk nekik egy mail-t, hátha lesz eredménye.
-
warning19
csendes tag
Újabb fejlemény az ügyben. Az egyik partnerünknek is blokkolták a számláját a tegnapi napon, minden előzetes értesítés nélkül. Tőle sem kérnek semmit, egyszerűen nem tud belépni.
Ő kipróbálta a kártyás fizetést, de nem működik. -
warning19
csendes tag
válasz Lex Icon #12852 üzenetére
Nem tudjuk mi lehetett nekik gyanús. 2 éve használjuk, azóta folyamatosan ugyan azoknak a partnereknek utaltunk egy kivétellel, akikkel kb. fél éve van kapcsolat és egyik sem garázscég. Mikor nekik elkezdtünk utalni, egyből kérték a szerződést és 1-2 számlát, de semmi gond nem volt.
Az, hogy nem adnak tájékoztatást 2 hete semmilyen formában és sumákolnak, de még a chat-et is blokkolták egy darabig, eléggé undorító. Főleg úgy, hogy a számlán pénz is van és nem férünk hozzá. Ennyi idő alatt legalább annyit írhatnánk, hogy visszautalják a pénzt ahova kérjük és felejtsük el egymást.
A partnerünk azt mondta, hogy ha hétfőn nem kap tájékoztatást mi történik, feljelentést tesz a megfelelő helyen, nem lesz olyan türelmes mint mi.
Arra vonatkozóan van valami információd, hogy mennyi ideig tarthatják blokkolva a fiókot és ezzel együtt a pénzünket? -
warning19
csendes tag
válasz Lex Icon #12856 üzenetére
Olvastam. Azt viszont elfogadhatatlannak tartom, hogy a kvázi saját pénzemet mindenféle indok és tájékoztatás nélkül blokkolhatják, ahogy gondolják. Gondolnak egyet, megfognak egy halom pénzt, amivel utána amíg úgy nem döntenek, hogy visszaadják szabadon rendelkeznek, forgatják, tehát keresnek rajta és ha visszakapom azt sem tudom mi volt a gond. Nem magánszemélyként utalgattunk, hanem cégek között ment az utalás, ráadásul folyamatosan ugyan azokhoz.
-
warning19
csendes tag
válasz Tuomas #12857 üzenetére
Mivel nem tájékoztatnak semmiről, ezért nem tudjuk.
Ami fura, hogy ha gyanús egy cég és blokkolják a számláját, majd egy másikat, akkor ezeket miért két hét különbséggel teszik. Nekünk pénteken volt két hete, hogy blokkolták, egy másik cégnek csütörtökön vagy pénteken, mert szerdán még utaltak róla.
Igazából mi már csak azt szeretnénk, ha visszautalnák a pénzt és egy életre elfelejtjük őket. Nem ér annyit az a havi pár 10 000ft, amit meg lehet velük spórolni a magyar bankokhoz képest. -
warning19
csendes tag
válasz #95561216 #12872 üzenetére
Mi átutalással töltöttük fel az itthoni forint számláról, a többi stimmel.
Havi 100 font volt a számlavezetési díj, ebbe azért bele kellett volna férjen az a pár utalás és váltás. Egyébként most variálták meg az üzleti csomagokat és amúgy is befejeztük volna velük, mert havi 17,5 millió forint fölötti váltásnál 0,4%-os díjat számoltak volna fel. A következő csomagjuk meg havi 300 000ft, ami kicsit durva. Ennél még a magyar bankok is sokkal jobb ajánlatokkal dolgoznak. -
warning19
csendes tag
Továbbra sincs semmi fejlemény sajnos, holnap lesz 3 hete, hogy blokkolva van a számla, mindenféle indok nélkül.
Tegnap megküldték a 29-i panaszra a válaszukat, ami a szokásos sablonszöveget tartalmazta egy kicsit kiegészítve. Nagyon sajnálják és megértik, hogy a pénzünket akarjuk, de ők csak egy kicsit vizsgálódnak, amihez időre van szükségük és értsük meg, hogy ez a mi érdekünk is, a biztonságos szolgáltatás miatt. Ha nem értünk ezzel egyet tegyünk panaszt, ha akarunk, de nagy ívben tesznek rá, mert megtehetik. Ha lesz kérdésük majd keresnek, de többet nem mondhatnak.
A partnerünk küldi nekik napjában többször az üzeneteket, de még válaszra sem méltatják.
Biztos megéri nekik ez a sunnyogás. Az akciójuk miatt minden ismerősnek szóltam, hogy vigyázzon velük, eddig minimum 10-en mondták fel náluk az üzleti számlájukat.
Ha van bárkinek ötlete, ne tartsa magában. -
-
warning19
csendes tag
válasz instantwater #13224 üzenetére
Most szedjük hozzá össze az összes levelezést és fogalmazzuk a panaszt, szerintem jövő hét elején elküldjük, aztán várunk.
-
warning19
csendes tag
Gondoltam megosztom veletek, hogy áll a Revoluttal az ügyünk.
Jelenleg kb. 1 hónapja várjuk, hogy küldjenek az ügyvéd által írt levélre választ. A levélben röviden az van, hogy azonnali hatállyal felmondjuk a szerződést szerződésszegés miatt, ugyanis semmi jogunk nincs ilyen módon zárolni összeget és haladéktalanul utalják vissza, különben büntető feljelentést teszünk. Ezt a levelet elküldte az angol pénzügyi felügyeletnek is, hogy vizsgálják ki az ügyet és intézkedjenek.
Elmondása szerint a Revolut már azzal erősen aggályos magatartást tanúsított, hogy üzleti és banktitoknak minősülő iratokat kért be. Időhúzási szándékkal olyan utalások igazolását kérték, amik teljesen egyértelmű miért kerültek elküldésre. Az meg, hogy mindenféle indok nélkül hónapokra zárolnak pénzt, a megkeresésekre nem válaszolnak érdemben, szándékosan akadályozzák a kommunikációt, erősen bűncselekmény gyanús.
Találkozott már hasonló esettel, igaz az nem a Revoluttal kapcsolatban volt. Ott az MNB segítségét kérték, hogy vegye fel az adott ország társszervével a kapcsolatot és gyakoroljanak nyomást a jogsértő cégre. Ez állítólag használt és az ügyfele visszakapta a pénzét. Ha nem érkezik válasz hamarosan akkor ez lesz a következő lépés.
Közben hallottunk olyan esetet külföldi céggel, hogy több 100 000€-t zároltak indok nélkül, ők is küzdenek velük egyelőre.
Ezek után úgy gondolom, nagyon gondolja meg mindenki, hogy egy ilyen céggel kapcsolatba akar e kerülni. -
warning19
csendes tag
válasz vnorbi #15679 üzenetére
Igazából mi is csak a szerződést szeretnénk felbontani és visszakapni a pénzünket. Tuti, hogy velük soha többet nem intézünk semmit.
Még nem tereltük jogi útra, egyelőre csak ügyvédi felszólítást kaptak.Nem igazán szeretnénk addig eljutni, hogy pereskedés legyen, mert az hosszadalmas és bonyolult. Ráadásul költséges is, amit vagy visszakapunk a végén vagy nem. Az ügyvéd szerint persze nem kérdés a törvénysértés, csak ugye tudjuk, hogy nem mindig ennyire egyértelműek az ítéletek.A Revolut oldaláról sem hinném, hogy szeretnének addig eljutni, mert mindenképpen negatívan jön ki nekik a dolog. Egyrészt ha elvesztik a pert jóval többet kell fizetniük mint ha simán csak visszaadnák. Másrészt biztos lenne sajtóvisszhangja a dolognak és amíg nem zárul le a per, addig nem ők lennének pozitív szereplőnek beállítva. Ha elvesztik a pert akkor utána sem. -
warning19
csendes tag
Mai fejlemény, hogy érkezett az ombudsmantól egy válasz, amiben kérik, hogy töltsük ki a formanyomtatványukat és küldjük be az összes levelezést és dokumentumot a témával kapcsolatban, hogy ki tudják vizsgálni az ügyet. A Revolut még nem válaszolt semmit a több mint egy hónapja elküldött levélre.
-
warning19
csendes tag
válasz bigdady #16228 üzenetére
Bizony jó kis bevétel az államnak. Nekünk nem túl nagy a cégünk, de egy középkategóriás autó árát éves szinten kifizetjük ilyen módon az államnak. Gyakorlatilag kibúvó nincs, minél nagyobb egy cég, annál többet fizet. Persze lehet trükközni, hogy kiutalod a magyar számládról mondjuk a Revolutra a pénzt és utána onnan szétszórod az apróbb utalásokat, de ez is csak egy darabig működik és macerás, de valamennyit mindenképpen fizetni fogsz ilyen jogcímen.
-
warning19
csendes tag
Ma kaptunk egy e-mailt a Revoluttól, hogy megkapták a levelet. Természetesen sajnos nem tudnak semmit mondani biztonsági okokra hivatkozva, de most már előre veszik az ügyünket és igyekeznek vele. Persze mindent nagyon sajnálnak.Majd jelentkeznek ha van valami.
Szóval az eddigi semmitmondó és időhúzó levelek újabb verziója. -
warning19
csendes tag
A tegnapi napon visszakaptuk a pénzünket a Revoluttól. Pénteken küldtek egy e-mailt, hogy megszüntetik számlánkat és visszautalták a pénzt, ez tegnap meg is érkezett. Indoklás a szokásos semmi. 3 hónap és 1 hét kellett egy olyan "vizsgálathoz", amiről semmit nem tudtunk meg, de legalább nem fértünk hozzá a pénzünkhöz. Nem tudom mennyire gyorsította az ügyet az ügyvédi felszólítás, de a legutolsó visszajelzésük után, hogy megkapták a levelet nagyjából 2 hét múlva lezárult a "vizsgálat".
A felügyelet hétfőn kért még be pár doksit az ügyvédtől, hogy le tudják folytatni a vizsgálatot. Ezeket még beadja, már csak kíváncsiságból is, hogy lesz e bármi következménye vagy csak kapunk majd egy választ, hogy nem találtak semmit.
Most utánanéz az ügyvéd, hogy milyen módon lehet a Revoluttól kártérítést kérni. Működik e az ami nálunk is, hogy fizetési felszólítás, fizetési meghagyás. Ha igen, akkor az összes költséget és kárt megpróbáljuk rajtuk behajtani. -
warning19
csendes tag
válasz Tuomas #16992 üzenetére
Nem tudjuk találtak e valamit vagy csak nem volt gazdaságos velünk együttműködniük. Mivel semmit nem mondanak, ez nem derült ki. Olyanról is hallottam, hogy olyan embernek szüntették meg a számláját, aki évek óta töltött fel eurót a saját kártyájáról, átváltotta forintra, majd elutalta a feleségének. Egy idő után megunták és törölték a fiókját, mert gondolom nem érte meg nekik, de ez sem fog soha kiderülni.
-
warning19
csendes tag
válasz Brandynew #16996 üzenetére
Az ügyvédünk szerint teljesen jogszerűtlen volt amit csináltak, teljesen mindegy mi az indok, így nem járhatnának el. Az ügyvéd szerint már az törvénysértő a részükről, hogy bekérnek cégek között szerződéseket, számlákat, bankszámla kivonatokat.
Igazából azért csinálják így, mert megtehetik. Gondolom senki nem csapott még náluk jogilag az asztalra és perelte be őket az ilyen magatartás miatt. -
warning19
csendes tag
válasz Tuomas #17022 üzenetére
Nekem is az erről a véleményen, amit nagyok sok helyen olvastam és olvasok, hogy így próbálnak megszabadulni a számukra veszteséges ügyfelektől. A férj igazolta, hogy egy európai országban keresi euróban a pénzét, amit utána átvált és elutal egy magyar bankba forintban. Havi 3-400 euróról volt szó, tehát még az összeg is viszonylag alacsony. Ami biztos, hogy sosem fog kiderülni mi történt valójában.
Mi is veszteségesek voltunk náluk szerintem. Pénzt utaltunk a számlára, váltottunk és utaltuk tovább. Nekik csak a havi 100 fontos számlavezetési díjat fizettük, ami ilyen összegnél nem túl rentábilis. Miután pedig belengették az 1000 fontos havidíjat, le is szerettük volna zárni a számlát, mert nem érte volna meg. De a zárolás előbb történt mint ahogy jeleztük volna a lezárást, így nem lehet azt mondani, hogy azért tették.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest