Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tylerddd

    veterán

    válasz poli27 #10549 üzenetére

    Ha törik a Telekomos készülék, amin csak jótállás van, nem biztosítás, akkor a szolgáltatón keresztül kell intézni, hiszen nem mindegy ki javítja. Sufni gsm-be viszem, akkor ugrik a garancia. Pont ez a probléma a Simple-ös biztosítással is (amit én kötni akartam rá és más is érdeklődött itt róla), hogy nem hivatalos szerviz csinálja adott biztosítón keresztül, így a készülék javítva lenne, de megszűnne a garancia.

    A kérdés lényege az lett volna, ha én töröm a készüléket csak garanciával, akkor beviszem a Telekomhoz és azt mondják nekem, mint a fenti kollégának, hogy hiába csak kijelző törés, nem tudják javítani, akkor besz**tam?! Mert gondolom ha tényleg van valami olyan hiba, ami kizár egy későbbi garanciáztatást, akkor mondhatnak ilyet.

    [ Szerkesztve ]

    Csak egészség legyen, meg térerő!

Új hozzászólás Aktív témák